2025-09-13, 19:22
Medlem
detektiven789s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Ytterligare en pusselbit har fallit på plats. Vänsterextremisten Taylor Robinson levde ihop med en man som höll på att byta kön till kvinna.

https://nypost.com/2025/09/13/us-news/charlie-kirk-shooter-tyler-robinson-lived-with-transgender-partner/

Detta är dråpslaget mot vänstertrollen. Det var wokerörelsens hatretorik som uppenbarligen radikaliserat en ung man från en bra familj. Precis som många andra som blir terrorister. Det har vi sett med Brigate Rosse, Bader Meinhofligan, ISIS och så tokwokeisterna, de flesta kommer från en trygg uppväxt men blir överintellektuella när propagandan sätter in, precis som för Tyler Robinson...
Senast redigerad av detektiven789 2025-09-13 kl. 19:32.
Citera
2025-09-13, 19:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Jaså, ett öppet konto = representativ för hela vänstern? 😂 Om ett fåtal personer uttrycker extrema åsikter betyder det fortfarande inte att hela gruppen delar dem. Du kan fortsätta hela kvällen, men det ändrar inte det faktum att dra alla över en kam är hjärnröta, oavsett politisk färg. Du gör dig själv arg verkar det som. Du letar upp folk i kommentarsfält för att sedan raljera på flashback. Snowflake indeed.

Har jag sagt att hela vänstern har hånat hans mord? Givetvis inte. Sluta lägg ord i mun på mig. Men däremot är det VÄLDIGT många från vänstern som gör just det. Förväntar mig dock inget annat av sådana rabiata människor. Ja du får tycka att jag är en snowflake, kunde inte bry mig mindre faktiskt haha! Men i slutändan hade jag rätt och du fel nanananaaaaa
Citera
2025-09-13, 19:25
Medlem
Graavargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Ytterligare en pusselbit har fallit på plats. Vänsterextremisten Taylor Robinson levde ihop med en man som höll på att byta kön till kvinna.

https://nypost.com/2025/09/13/us-news/charlie-kirk-shooter-tyler-robinson-lived-with-transgender-partner/

Nä, inget av det där stämmer. Påhitt från början till slut.
Du vet väl vad New York Post är för slags blaska?
Det är nog snarare en skruv som ramlat lös än en pusselbit som ramlat på plats.
Citera
2025-09-13, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Uppdatering: 247 svenskar kan nu glömma att resa till USA på bra länge. Då är det bara sådana som jag har rapporterat också.

Jag har inte skickat mina tips till denna person men ni som har fler tips kan skicka dem hit också:

https://x.com/DeputySecState/status/1966114506116927972?t=gZ28sQsRZCJUga3bq7x5rw&s=19

Klart att USA inte vill ha dit människor som firar mord på amerikaner. Det måste väl vem som helst förstå. Jävla idioter.

Är man vänsterbliven så får man skylla sig själv.

WTF så det ska hänga angivare här på flashback xD ??? Tror dock inte det spelar någon rolla lls om man är höger/vänser eller vad man tycker om Charlie Kirk.. Men ni som behöver visum (tänk två gånger innan ni kritiserar Israel)!!
Citera
2025-09-13, 19:28
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miss.liiiii
Har jag sagt att hela vänstern har hånat hans mord? Givetvis inte. Sluta lägg ord i mun på mig. Men däremot är det VÄLDIGT många från vänstern som gör just det. Förväntar mig dock inget annat av sådana rabiata människor. Ja du får tycka att jag är en snowflake, kunde inte bry mig mindre faktiskt haha! Men i slutändan hade jag rätt och du fel nanananaaaaa

Ja lol.

DU skrev : "För att vänstern här i Sverige hyllar att en man blivit avrättad framför sina barn, och media försöker vrida det här till vänsterns fördel som vanligt. Såklart kan inte den perfekta vänstern fela… "

Men i verkligenheten var det tre personer varav två var anonyma. Lol. Nej du förlorar igen och igen för att du hittar på saker för att göra dig själv upprörd.
Citera
2025-09-13, 19:28
Medlem
detektiven789s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graavarg
Nä, inget av det där stämmer. Påhitt från början till slut.
Du vet väl vad New York Post är för slags blaska?
Det är nog snarare en skruv som ramlat lös än en pusselbit som ramlat på plats.

Troll.

Citat:
The relationship was first reported by Fox News’ Brooke Singman.

Jag litar nog mer på detta än dina dödsryckningar...

https://www.tmz.com/2025/09/13/tyler-robinson-transgender-partner-charlie-kirk-shooting/

Citat:
The individual -- who is a male transitioning to a female, according to Fox News correspondent Brooke Singman, who broke the news -- is fully cooperating with the FBI, Singman claimed in a tweet Saturday morning.
Citera
2025-09-13, 19:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Ja lol.

DU skrev : "För att vänstern här i Sverige hyllar att en man blivit avrättad framför sina barn, och media försöker vrida det här till vänsterns fördel som vanligt. Såklart kan inte den perfekta vänstern fela… "

Men i verkligenheten var det tre personer varav två var anonyma. Lol. Nej du förlorar igen och igen för att du hittar på saker för att göra dig själv upprörd.

Skrev jag vänstern eller hela vänstern? Jävla nöt. Mansplaining at it’s best. Jag kan ge fler exempel men det kommer inte ha någon påverkan på dig. Du är blind för människorna som röstar på ditt parti och det är ju ganska standard vänstermentalitet som sagt. Jag hade rätt du hade feeeeeel nanananana
Citera
2025-09-13, 19:32
Medlem
Snälla kan ni som inte gillar Kirk förklara vad han gjort för fel.
Såg ett dussintal klipp med honom och han lyssnade genuint på sina meningsmotståndare, var respektfull och försökre aldrig förminska någons karaktär och kändes som en allmänt fin människa som hade sina åsikter.

Hur kan GP och en massa människor skriva att han vara en kvinnohatande rasist? Har han ens uttryckt något som ens i närheten kan tolkas som detta? Eller är det bara ett felslut som hatiska vänstermänniskor gör så fort de hör att någon är Trumpsupporter?

Tänk att vissa är så besatta av en bild av sig själv som en god människa som tillhör en grupp med rätt moral och värderingar men missar att man i verkligheten blivit totalt motsatsen till det man tror man kämpar för.
Citera
2025-09-13, 19:34
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miss.liiiii
Skrev jag vänstern eller hela vänstern? Jävla nöt. Mansplaining at it’s best. Jag kan ge fler exempel men det kommer inte ha någon påverkan på dig. Du är blind för människorna som röstar på ditt parti och det är ju ganska standard vänstermentalitet som sagt. Jag hade rätt du hade feeeeeel nanananana

Ah så du är efterbliven. Det är innebörden när man skriver vänstern. Och vad har det detta med mansplaining att göra? Outa du dig själv som en tjej? Inte för att det har någon relevans i ämnet. Nej du kan inte ge fler exempel på viktiga personer som representerar vänstern för du har inga exempel.
Citera
2025-09-13, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Den finns överallt, surfa in på 4chan.org/pol så lär du se den direkt. Den är kort men obehaglig, han blir skjuten i halsen och blodet sprutar.

Skottet träffar kanten av hans skyddsplatta han hade under tröjan. Därför ingångshålet blev så stort. Troligtvis fortsatte den deformerade kulan upp i hjärnan. Jag tror inte kulan lämnade huvudet.
Citera
2025-09-13, 19:36
Medlem
Graavargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Screenshots+(eller) länkar som verifierar, ja.

Varför skulle de inte ta detta på fullaste allvar? Du kanske har missat detta men MAGA är tokförbannade efter detta mord och är på krigsstigen.

Att fira mord på amerikanska medborgare har aldrig varit särskilt populärt och framförallt inte när det gäller MAGA och Kirk.

Nu är det ju inte MAGA som styr landet, det är Trump som styr MAGA och republikanerna som styr landet. Så kanske du skulle kolla hur republikanerna egentligen reagerat.

Dessutom, om en immigrationstjänsteman ska stoppa nån från att komma in i USA så ska det vara med lagstöd. Gemensamt för allt det strul människor nu upplevt med att komma in i USA faller i två kategorier: de som INTE har papper & dokument i skick (som du måste ha enligt amerikansk lagstiftning) och de som fått komma in efter att ha utsatts för helt osedvanlig "hård" kontroll. Allt går enligt lagen, som sig bör. Den bara tolkas i sin striktaste och osmidigaste mening nu under Trump 2.0.

Så jag undrar hur du tänkt dig att ditt angiveri egentligen ska få effekt? Hur har du tänkt dig att en tull- eller immigrationstjänsteman i praktiken ska stoppa en svensk som skrivit nåt på FB från att komma in? Eller kanske du inte alls har tänkt? Du har bara gått på den smått hysteriska politiska BS som sprutar ut från alla kanter...
Citera
2025-09-13, 19:37
Medlem
detektiven789s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AD15
Skottet träffar kanten av hans skyddsplatta han hade under tröjan. Därför ingångshålet blev så stort. Troligtvis fortsatte den deformerade kulan upp i hjärnan. Jag tror inte kulan lämnade huvudet.

Tror att det är väldigt uppenbart att utgångshålet var i nacken, rakt igenom halsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in