2025-09-13, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Nej det är faktiskt helt okej att fira hur mycket man vill så länge man inte åker till dom anhöriga och gör det framför dom. Just nu firar många världen över att Charlie Kirk är död och dom kan göra det eftersom det är så dom känner. Däremot gör man inte som Anjo och sitter och gräver upp gammalt skit som drabbar anhöriga Det är äckligt

Då har man noll respekt för dom anhöriga, Charlie hade barn som såg deras pappa dö framför dom så det är också helt jävla sjukt att fira och måste man nu fira så kan man göra det utanför sociala medier!

Du vet väl inte vem som har kontakt Anjo om detta kanske någon som är närmare familjen än du tror 😉
Citera
2025-09-13, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Då har man noll respekt för dom anhöriga, Charlie hade barn som såg deras pappa dö framför dom så det är också helt jävla sjukt att fira och måste man nu fira så kan man göra det utanför sociala medier!

Du vet väl inte vem som har kontakt Anjo om detta kanske någon som är närmare familjen än du tror 😉
Det är knappast någon familj som velat vara kanonmat åt Anjo.
Du fattar kanske inte det men man behöver inte ha någon särskilt respekt när det gäller sina känslor kring någons död däremot är det äckligt att använda någon annans död som kanonmat på bekostnad av anhöriga.
Citera
2025-09-13, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyss
Kan inte Anjo visa vägen först? Det är egentligen bara Anjo som ger Medvikt och Skilleras uppmärksamhet? För ärligt talat, vem fan bryr sig om dessa skitkanaler? Medvikt har liksom 2000 prenumeranter och Skilleras 4000 prenumeranter, Anjo har över 212k prenumeranter. Man måste kunna ställa högre krav på någon med över 200k prenumeranter än någon med 2-4k prenumeranter.

Men när Anjo var tyst i början så var det ett jäkla liv på Temu och dom ville ha svar och folk här inne skrev att Anjo är så feg och inte kan svara på kritiken han får och när han gör det så är det fel.
Men visst Anjo kan sluta och det tror jag han kommer göra snart då han har andra projekt på G.
Citera
2025-09-13, 14:52
Medlem
Citat:
Det är knappast någon familj som velat vara kanonmat åt Anjo.
Du fattar kanske inte det men man behöver inte ha någon särskilt respekt när det gäller sina känslor kring någons död däremot är det äckligt att använda någon annans död som kanonmat på bekostnad av anhöriga.

Som sagt du vet inget om vad folk vill och inte det märks.
Vissa tycker det är skönt att saker kommer fram om Axel.

Det är sunt förnuft att man inte firar någons annans död på social medier man gör det av respekt för dom anhöriga.
Citera
2025-09-13, 14:53
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Men när Anjo var tyst i början så var det ett jäkla liv på Temu och dom ville ha svar och folk här inne skrev att Anjo är så feg och inte kan svara på kritiken han får och när han gör det så är det fel.
Men visst Anjo kan sluta och det tror jag han kommer göra snart då han har andra projekt på G.
Som vadå, ska han vara med i biggest looser igen? Eller kanske lyxfällan? Fettot duger inte till nått annat
Citera
2025-09-13, 14:53
Citat:

Men med sluta menar jag även att Anjo ska sluta hoppa på andra kreatörer, inte bara Temu-sekten. Om Anjo skulle gå över till att göra drama-content på Chrippa igen så tycker jag inte att det finns skäl att klaga på att Temu-sekten ska sluta ringa hyresvärdar m.m. Men jag tvivlar på att Anjo kommer sluta göra drama-content, det är det enda content han är duktig på.
Citera
2025-09-13, 15:00
Medlem
denieds avatar
Citat:
Står du inte ens för dina egna lögner

Du har alltså, som sagt, inte den mentala kapaciteten att förstå att Haveristerna och Acta-Publica-Martin inte var i öppen smutsig konflikt med samtliga av den avlidnes anhöriga, vänner, bekanta, släkt och familj? You do you, inte mina problem att du har såna begränsningar.

Läs igen:

Citat:
Ursprungligen postat av denied
Helt kontextlöst, så ja! Om Anjo skulle ha vänner med ekonomiska bekymmer och någon i den familjen tragiskt går bort, och de anhöriga är i behov av pengar för en fin begravning, och Anjo då är vänlig och skänker dem pengar för detta så vore det absolut en vänlig gest.

Men det är inte den typen av gest vi pratar om här.

Först och främst var inte Haveristerna (och Martin) vänner med varken den avlidna eller anhöriga. Tvärtom var de i en smutsig konflikt.
Haveristerna och Martin hade en längre tid hånat och hängt ut den avlidna, i Haveristernas podd, i sociala medier och överallt. Bland annat för att de var fattiga. De påstod även att han hade begått massa brott, som han inte hade begått.
Haveristerna, och Martin, firade stort att personen dog.
När personen som dog skulle begravas startade sörjande nära anhöriga och vänner en insamling.
Dessa vänner och anhöriga blev trakasserade av Haveristerna dessutom.
De som startade insamlingen till begravningen bad aldrig Martin om pengar, eller något i den stilen.
Martin gick ut och publicerade offentligt att han minsann skulle hjälpa dem, genom att bidra till insamlingen.
Martin gick dessutom samtidigt ut och insinuerade att det var vännernas fel att personen dog, och det handlar om helt andra vänner som inte alls var inblandade när personen dog. Han som dog hade många vänner, och de som Martin lade skulden på var de närmast sörjande som ville hedra honom med att ordna en fin begravning. "Vännerna" som den avlidnes bror skriver om är alltså inte alls samma grupp av personer, de hade ingenting med den avlidnes begravning att göra.

Så, nej, det var inte en gest av välvilja. Tvärtom. Det var ett direkt hån mot alla sörjanden och anhöriga och ett psykopatiskt sätt att smutsa ned personens begravning på.

Så sinnessjuk är inte Anjo för Anjo är inte psykopat.

Och som jag sa:

Citat:
Nej, jag ljuger inte. Det är du som inte har den kapaciteten att förstå att en person kan ha många sörjanden och många vänner, alla sörjanden har inte kontakt med varandra och alla vänner har inte kontakt med varandra. Livet, du vet? (Eller tja, de flesta vanliga människors normala liv, jag kan förstås inte veta hur ditt liv ser ut..)

Nu orkar jag inte jiddra med dig längre, ditt uppenbara troll. Du skämmer bara ut dig med dina frågor, felaktiga slutsatser och påståenden. Otroligt.
Citera
2025-09-13, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Som vadå, ska han vara med i biggest looser igen? Eller kanske lyxfällan? Fettot duger inte till nått annat

Alltid lika mogen i dina kommentarer, tro mig han har saker på gång det kommer nog alla få veta men nej det är inte ett sånt skit program.
Citera
2025-09-13, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PopcornTime
Är Acta Publica-Martin den där gubben till höger som anjo diskuterar i sin senaste livestream runt 2:20:00 ??
https://www.youtube.com/live/rIxlLVJ...RmN5xsL&t=8446

Ja, hurså? Han grillar bara och firmafesten har ingenting med den avlidnes död eller anhöriga att göra

Citat:
Varför tar inte brorsan hans upp det när hans skriver om Tobbes död? Skickade dom tillbaka pengarna eller inte? För övrigt är en ressup inte ett sätt att håna och fira utan att hedra eller avsluta med respekt.

Exakt detta! Detta är beviset för att Haveristerna och Acta Publica-Martin var goda vänner till alla inblandade, så det är otroligt sjukt (!) att Anjo ens publicerar bilden på Axel och Acta Publica-Martin tillsammans! Dett är bland det värsta jag sett på youtube, hittills, snäppet värre än fetto-Anjos dokumentär om Anna Toledano Book's son Antonio Toledano Book!
Citera
2025-09-13, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyss
Men med sluta menar jag även att Anjo ska sluta hoppa på andra kreatörer, inte bara Temu-sekten. Om Anjo skulle gå över till att göra drama-content på Chrippa igen så tycker jag inte att det finns skäl att klaga på att Temu-sekten ska sluta ringa hyresvärdar m.m. Men jag tvivlar på att Anjo kommer sluta göra drama-content, det är det enda content han är duktig på.

Så du tycker han är duktig?

tror inte han kommer gå över till C igen det är nog över för hans del dock kan han ju köra en jämförelse ibland.
Det kommer nog andra idéer snart han verkar ledsna på Temu allt är så segt och det håller jag med om.
Citera
2025-09-13, 15:15
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Alltid lika mogen i dina kommentarer, tro mig han har saker på gång det kommer nog alla få veta men nej det är inte ett sånt skit program.
Så du ljög alltså.

Det enda han duger till är att snacka skit framför kameran, ingen smickrande egenskap, snart har hans mobbarturne nått vägens ände, åtalet är inte långt bort nu, detta smuts är snart borta från plattformen.
Citera
2025-09-13, 15:15
Medlem
Citat:
Helt kontextlöst, så ja! Om Anjo skulle ha vänner med ekonomiska bekymmer och någon i den familjen tragiskt går bort, och de anhöriga är i behov av pengar för en fin begravning, och Anjo då är vänlig och skänker dem pengar för detta så vore det absolut en vänlig gest.

Men det är inte den typen av gest vi pratar om här.

Först och främst var inte Haveristerna (och Martin) vänner med varken den avlidna eller anhöriga. Tvärtom var de i en smutsig konflikt.
Haveristerna och Martin hade en längre tid hånat och hängt ut den avlidna, i Haveristernas podd, i sociala medier och överallt. Bland annat för att de var fattiga. De påstod även att han hade begått massa brott, som han inte hade begått.
Haveristerna, och Martin, firade stort att personen dog.
När personen som dog skulle begravas startade sörjande nära anhöriga och vänner en insamling.
Dessa vänner och anhöriga blev trakasserade av Haveristerna dessutom.
De som startade insamlingen till begravningen bad aldrig Martin om pengar, eller något i den stilen.
Martin gick ut och publicerade offentligt att han minsann skulle hjälpa dem, genom att bidra till insamlingen.
Martin gick dessutom samtidigt ut och insinuerade att det var vännernas fel att personen dog, och det handlar om helt andra vänner som inte alls var inblandade när personen dog. Han som dog hade många vänner, och de som Martin lade skulden på var de närmast sörjande som ville hedra honom med att ordna en fin begravning. "Vännerna" som den avlidnes bror skriver om är alltså inte alls samma grupp av personer, de hade ingenting med den avlidnes begravning att göra.

Så, nej, det var inte en gest av välvilja. Tvärtom. Det var ett direkt hån mot alla sörjanden och anhöriga och ett psykopatiskt sätt att smutsa ned personens begravning på.

Så sinnessjuk är inte Anjo för Anjo är inte psykopat.

Jag förstår inte varför omständigheterna ska förändra något? Skänker man pengar till någons begravning så är det en objektivt vänlig gest! Spelar ingen roll om man skyltar om det offentligt, eller har firat personens död eller något annat. Fattiglappen Anjo har aldrig skänkt någon en enda krona! För då skulle vi ha sett bevis på det! Visar han det inte på sin youtube så har det inte hänt, det fattar alla!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in