2025-09-12, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Att Dermot blev så arg när han inte fick body to body kan tolkas som att han har en sexuell störning.

Dermot tror han kan köpa människor.

Du byter spår. Först var det folkstorm som skulle hagla över honom. Som sagt, en fis i en åskstorm.
Citera
2025-09-12, 19:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmanmannen
Du byter spår. Först var det folkstorm som skulle hagla över honom. Som sagt, en fis i en åskstorm.

Jag gissade att du fick slut på argument som vanligt därför gick jag vidare angående Dermot.
Citera
2025-09-12, 22:02
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Dermot kommer inte våga visa sig.

Han kommer knappast återvända till Sverige då han inte vågar möta stormen.

Det är mer en ljummen bris eller utsläpp från ett pappersbruk idag, men det kommer nog att bli lite förmanande från våra ideologiskt indokrinerade journalister om de får väderkorn på att han kommit tillbaka.
Citera
2025-09-12, 22:09
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Dermot skulle nog bara springa om man kallade honom en torsk.

Efter Januari finns ingen risk för delgivande. Då kommer han inte att springa om du kallar honom torsk. Däremot kan han om han känner sig ogenerös anmäla dig för förtal.
Citera
2025-09-13, 13:54
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
D*rm*t kommer inte våga visa sig.

Han kommer knappast återvända till Sverige då han inte vågar möta stormen.

Han kommer nog tyvärr komma smygande när stormen bedarrat.

Man undrar tänkte om han skäms över hur han hanterat hela den här situationen med panikartad flykt utomlands etc?
Citera
2025-09-13, 13:58
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Va, nej nej. Massage med extra ska det visst handla om. Hade han köpt värre grejor hade de aldrig låtit honom åka utomlands.

En kvinna vägrade att sälja body to body till honom men då blev han blev tydligen arg över det?

" hon vägrade sälja sex till honom.

– Han har frågat, men jag har inte gjort det. Han frågade om jag har ”body to body”, jag sa nej, då blev han arg"

https://www.expressen.se/noje/dermot-clemenger-jagas-internationellt-efter-de-31-sexkopen/
Citera
2025-09-13, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
En kvinna vägrade att sälja body to body till honom men då blev han blev tydligen arg över det?

" hon vägrade sälja sex till honom.

– Han har frågat, men jag har inte gjort det. Han frågade om jag har ”body to body”, jag sa nej, då blev han arg"

https://www.expressen.se/noje/dermot-clemenger-jagas-internationellt-efter-de-31-sexkopen/

Vad ska hon annars säga? Att hon säljer sexuella tjänster och tar betalt svart? Att hon inte betalar skatt och därmed bryter mot lagen? Det verkar du vara tämligen bekväm med 🤷🏼‍♂️🤷🏼‍♂️
Citera
2025-09-13, 14:12
Medlem
Citat:
Han kommer nog tyvärr komma smygande när stormen bedarrat.

Man undrar tänkte om han skäms över hur han hanterat hela den här situationen med panikartad flykt utomlands etc?

Panikartad? Snarare välregisserad! Först skriver han ut sig från Sverige, sedan tillbaka in igen, för att därefter helt obemärkt resa utomlands — och i lugn och ro beröva staten den propagandacirkus till rättegång de så innerligt hade sett fram emot.
Citera
2025-09-13, 14:38
Medlem
Citat:
Panikartad? Snarare välregisserad! Först skriver han ut sig från Sverige, sedan tillbaka in igen, för att därefter helt obemärkt resa utomlands — och i lugn och ro beröva staten den propagandacirkus till rättegång de så innerligt hade sett fram emot.

Ja, det var en väldigt slipad sorti.
Mycket bättre än att sitta och tala ut hos Jenny S och göra sig till allmänt åtlöje för att man tror att den Feministiska Fittmaffian lämnar en ifred efter det.
Citera
2025-09-13, 15:14
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:

Den enda som har gjort så att det här fallet har blivit uppmärksammat är karln själv, han har erkänt hela 31 av 32 sexköp.

Hans panikartade flykt från Sverige har också bidragit till en väldig massa uppmärksamhet kring fallet.

Man kan faktiskt säga att han har saboterat för sig själv.

Människor som är kändisar borde alltså tänkte efter innan de gör bort sig.
Citera
2025-09-13, 15:16
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Vad ska hon annars säga? Att hon säljer sexuella tjänster och tar betalt svart? Att hon inte betalar skatt och därmed bryter mot lagen? Det verkar du vara tämligen bekväm med 🤷🏼‍♂️🤷🏼‍♂️

Hur vet du att hon bryter mot lagen? Det är inte förbjudet att sälja sex.

Du har inga problem med att sexköpare bryter mot lagen har vi märkt, snacka om dubbelmoral.

Borde inte den där mannen du försvarar i inlägg efter inlägg ha vägrat att bidra till den svarta ekonomin såvida du har rätt i dina spekulationer?

Samtidigt förminskar inte det hans egen del här, sexköp är fortfarande förbjudet.
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2025-09-13 kl. 15:19. Anledning: Tillägg
Citera
2025-09-13, 15:25
Medlem
Citat:
Den enda som har gjort så att det här fallet har blivit uppmärksammat är karln själv, han har erkänt hela 31 av 32 sexköp.

Hans panikartade flykt från Sverige har också bidragit till en väldig massa uppmärksamhet kring fallet.

Man kan faktiskt säga att han har saboterat för sig själv.

Människor som är kändisar borde alltså tänkte efter innan de gör bort sig.

Inget panikartat alls i hans agerande. Tvärtom lugnt och metodiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in