2025-09-13, 09:40
Medlem
Nu har det även börjat dyka upp vänsterblivna missfoster som försöker tjäna pengar på händelsen :

https://i.redd.it/6nsfhw14yuof1.jpeg
Citera
2025-09-13, 09:42
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Vänstern mördade småbarnspappan Charlie Kirk, men de dödade inte hans idéer och arv. En ny eld har tänts inom miljoner av människor som vaknat upp politiskt till den råa verkligheten som socialdemokratin skapat med sin hatretorik! Med hopp, kärlek, och kamp så kommer vi förpassa wokismen och alla andra vänsterextrema ideologier till historiens skräphög!

Tack Chark Kirk för ditt bidrag, vi andra tar nu över facklan och sprider hoppet vidare för att rädda världen från vänsterns hat och hot!

Jag är Charlie Kirk

Du kommer vara saknad inte bara av din familj!

https://www.youtube.com/watch?v=mNBiq3eX24M
Senast redigerad av Unlucky-Monkey 2025-09-13 kl. 09:45.
Citera
2025-09-13, 09:45
Medlem
Moobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miss.liiiii
Hahaha såklart en vänsternisse säger det när de går bra att vara anonym. Men både du och jag vet att du är vänsterbliven, det bevisade du med din kommentar! Du låter som var och varannan vänsterbliven människa! Så återigen, TACK för det växande hatet!
Om du lägger undan dina tonårskänslor och lugnar dig lite så kanske du också en dag kan tänka klart - utan påverkan av känslorna. Att kunna tänka och analysera rationellt hör till vuxenvärlden.
Citera
2025-09-13, 09:46
Medlem
ArttuWiskarins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Varför är högertroll så sjukligt besatta av transmänniskor?

Är du ett högertroll eller vad menar du?
Citera
2025-09-13, 09:47
Avstängd
Kungenshoras avatar
Citat:
Kolla bara på Sverige, vilka står för dom flesta våldsbrotten? Bara att kolla en Palestina demonstration så har du ditt svar. Eller alla skjutningar, vilka har flest röster i dom orterna? Inte är det SD:arna iallafall….
Ändå svarade 18,9% JA i flashbacks omröstning "Stöder du Anders Breiviks handlingar"?

https://www.flashback.org/poll.php?do=showresults&pollid=5819

Hur förklarar du det om högern är så fredlig?
Citera
2025-09-13, 09:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kungenshora
Hur förklarar du att skytten var upplärd mormon sen barnsben och gick till en präst efter mordet samt kom från en MAGA-familj?

Jag tror att om allt man känner till är extremt så blir man extrem.

Borde inte hans MAGA-mormonsläkt vaccinerat honom mot vänsterextremism om kristendom är så bra?

Och var fan är gud nu?
Borde inte gud stoppat kulan som han gjorde med Trumps örsnibbskula?
Kanske ville gud döda Kirk?

När det passar ens dagshumör finns inte gud?

Som sagt, det finns flera terrorister som växt upp i icke extrema familjer. Allt handlar om vad man står för där och då när man utför sin handling, och uppenbarligen stod han för vänsterns värderingar.

Jag tror inte på Gud, jag tror på vetenskap.
Citera
2025-09-13, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moob
Klart det känns ofräscht och läskigt att skjuta ihjäl folk så där, men just den här skjutningen kommer nog ändå vara bra för landet. Konsekvenserna blir goda så att säga. Blir lite som att ta bort en aggressiv tumör. Visst det räcker inte för att få landet friskt, men iaf en hatisk person mindre, och här var det tydligen en som påverkade och radikaliserade unga människor i rätt stor omfattning om man ska tro snacket på nätet.

Korrekt analys, världen är definitivt en bättre plats utan hetsande religiösa högerdårar som Charlie Kirk. Han har mer gemensamt med mullorna i Iran än den normala västerlänning en.
Citera
2025-09-13, 09:49
Medlem
ArttuWiskarins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slipperyslope
källa?

Bara sök på google så hittar du, hans namn och transexual...
Citera
2025-09-13, 09:49
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky-Monkey
Vänstern mördade småbarnspappan Charlie Kirk, men de dödade inte hans idéer och arv. En ny eld har tänts inom miljoner av människor som vaknat upp politiskt till den råa verkligheten som socialdemokratin skapat med sin hatretorik! Med hopp, kärlek, och kamp så kommer vi förpassa wokismen och alla andra vänsterextrema ideologier till historiens skräphög!

Tack Chark Kirk för ditt bidrag, vi andra tar nu över facklan och sprider hoppet vidare för att rädda världen från vänsterns hat och hot!

Jag är Charlie Kirk

Du kommer vara saknad inte bara av din familj!

https://www.youtube.com/watch?v=mNBiq3eX24M

Du är väl inte Charlie Kirk? Det faller på sin egen orimlighet.
Citera
2025-09-13, 09:51
Avstängd
Kungenshoras avatar
Citat:
Som sagt, det finns flera terrorister som växt upp i icke extrema familjer. Allt handlar om vad man står för där och då när man utför sin handling, och uppenbarligen stod han för vänsterns värderingar.

Jag tror inte på Gud, jag tror på vetenskap.
Han kanske gjorde det för att han var kristen och såg Kirk som en djävulsdyrkare?

Han var kristen och då kan han inte varit riktig vänsterextremist för gud är fascist.

Hur vet du att det inte var ett religiöst motiverat mord?
Citera
2025-09-13, 09:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Moob
Om du lägger undan dina tonårskänslor och lugnar dig lite så kanske du också en dag kan tänka klart - utan påverkan av känslorna. Att kunna tänka och analysera rationellt hör till vuxenvärlden.

Jag förstår att ni från vänstern känner ett lugn, ni är ju trots allt inte utstötta ur samhället. Man kan stolt säga att man röstar på vänstern idag och mötas av kärlek. Säger man stolt att man röstar på högern ja då jåvlar är man en rasist och riskerar att bli utfryst. Media är vriden till er fördel, allt är vridet till er fördel! Och nu, är det tydligen socialt accepterat att hylla att en man blev avrättad framför sin fru och sina barn. Bara för att det var en höger figur som blev mördad. VIDRIGT! Hat föder hat som sagt.
Citera
2025-09-13, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Nu har det även börjat dyka upp vänsterblivna missfoster som försöker tjäna pengar på händelsen :

https://i.redd.it/6nsfhw14yuof1.jpeg

Nu verkar det vara massa högerblivna missfoster som tror på aigenererad propaganda
https://images.teleteeshirt.com/2025/09/Riles-Survival-Tour-Arenas-2026-Dates-T-shirts-t-shirt.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in