2025-09-13, 09:31
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReverseFlash
Nästan alla våldsdåd begås av vänsterextremister, så också i detta fall. Ett undantag gör inte en regel.
Källa på det
Citera
2025-09-13, 09:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Moob
Klart det känns ofräscht och läskigt att skjuta ihjäl folk så där, men just den här skjutningen kommer nog ändå vara bra för landet. Konsekvenserna blir goda så att säga. Blir lite som att ta bort en aggressiv tumör. Visst det räcker inte för att få landet friskt, men iaf en hatisk person mindre, och här var det tydligen en som påverkade och radikaliserade unga människor i rätt stor omfattning om man ska tro snacket på nätet.

Här gott folk, har vi en vänsterblivens mentalitet! Tack för att du bidrar med mitt hat mot vänstern, det växte just otroligt!
Citera
2025-09-13, 09:33
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungenshora
Ändå verkar de inte göra det?
Varför ser man bara studenter som flyr för sina liv för ett skott på campus där man får bära vapen?
Varför ser man inte massa människor som står kvar och viftar med sina AR-15?

Ser ju sällan folk gå runt i trupp med sina AR-15 i famnen?

Märklig vapenkultur om det är för att skydda sig man ska bära vapen.
På många andra språk kallas amerikansk vapenkultur för penisförlängare.
Citera
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumputin
Du får bära vapen öppet i många delstater.
Så är det och det finns ingen stat som förbjuder concealed carry. Hawaii var den sista staten med förbud mot att bära dolt vapen, men efter Bruen-domen är de tvungna att börja utfärda tillstånd.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Källa på det

Kolla bara på Sverige, vilka står för dom flesta våldsbrotten? Bara att kolla en Palestina demonstration så har du ditt svar. Eller alla skjutningar, vilka har flest röster i dom orterna? Inte är det SD:arna iallafall….
Citera
2025-09-13, 09:34
Medlem
Vänstern har visat sitt rätta ansikte och gjort bort sig fullständigt, båda här inne och på sociala medier i USA.
Citera
2025-09-13, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattinson94
Ja, undrar hur man kan försöka vrida det till att detta var en MAGA-supporter, om man är en MAGA-supporter, varför mördar man då en MAGA-debattör och sitter i fängelset resten av livet för det. I min erfarenhet är mord en akt av brinnande hat. Såklart han HATADE Charlie Kirk. Vissa på ytterhögern kanske tycker han var för mellanmjölk, men varför offra sin egen frihet för att mörda någon man tycker är mellanmjölk. Make it make sense.

Ja, det är någon form av "damage control", det är nu av yttersta vikt att inte vänstern blir nedfläckad iom snack om "AFA-kopplingar"? Den i så fall uppenbara kopplingen blir svår att värja sig mot samtidigt som vänstersympatisörer oförställt ger uttryck för glädje över avrättningen målar ju inte direkt en smickrande bild av en vänsterrörelsen över västvärlden?

Det enda "positiva" med detta är att fler vaknar upp och ser vilken typ av människor vänstern faktiskt är.
Citera
2025-09-13, 09:35
Medlem
Moobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miss.liiiii
Här gott folk, har vi en vänsterblivens mentalitet! Tack för att du bidrar med mitt hat mot vänstern, det växte just otroligt!
tyvärr för dig flickan, men jag är mitten och varken höger eller vänster. Oj nu kanske det blev svårt för dig? att det inte bara finns två sidor?
Citera
2025-09-13, 09:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Moob
tyvärr för dig flickan, men jag är mitten och varken höger eller vänster. Oj nu kanske det blev svårt för dig? att det inte bara finns två sidor?

Hahaha såklart en vänsternisse säger det när de går bra att vara anonym. Men både du och jag vet att du är vänsterbliven, det bevisade du med din kommentar! Du låter som var och varannan vänsterbliven människa! Så återigen, TACK för det växande hatet!
Citera
2025-09-13, 09:37
Medlem
vonfnass avatar
Citat:
Då kan jag lugna dig med att en normalt funtad vänstermänniska inte resonerar sådär. Andas. Ta det lugnt.
Man har rätt att ha åsiker utan att man ska vara orolig för att mördas. Samma sak gällde Charlie Kirk. Ingen vinner på det här.
Som vänstermänniska vågar jag svära att en bred, bred majoritet resonerar som jag.
Citera
2025-09-13, 09:39
Avstängd
Kungenshoras avatar
Citat:
Det räcker bara med att se hur var och varannan vänster människa reagerar till Charlies död för att förstå att det är där skon klämmer. Det är dom som hyllar hans död och firar den. Samt att det är otroligt många vänsternissar som har uppmanat till att någon måste döda Charlie. Sluta skyll på högern, det är vänsterns fel inse att ni inte är dom perfekta ”mänskliga rättigheter” osv osv människorna ni trodde ni var.
Hur förklarar du att skytten var upplärd mormon sen barnsben och gick till en präst efter mordet samt kom från en MAGA-familj?

Jag tror att om allt man känner till är extremt så blir man extrem.

Borde inte hans MAGA-mormonsläkt vaccinerat honom mot vänsterextremism om kristendom är så bra?

Och var fan är gud nu?
Borde inte gud stoppat kulan som han gjorde med Trumps örsnibbskula?
Kanske ville gud döda Kirk?

När det passar ens dagshumör finns inte gud?
Citera
2025-09-13, 09:40
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Jag tror att du faktiskt inte ens förstår problematiken eftersom du är så van vid att stämpla fascist på alla du inte gillar. Det spelar egentligen ingen roll om det är en psyksjuk vilsen person eller en övertygad vänsterrevolutionär (oftast en blandning) som utövar våldet, en stor del av problemet är att människor som du och stora delar av media under flera år har målat ut meningsmotståndare som onda fascister. Då är det inte så konstigt att någon får för sig att politiskt våld är ok.

De flesta hade ju till exempel tyckt att det var ok att döda hitler för att förintelsen inte skulle ske.

Jag tror att det är hög tid för lite självrannsakan här, dina politiska motståndare är inte onda fascister, de har bara andra värderingar och har gjort en annan analys än dig. Man kan visserligen tycka att de är dumma i huvudet men det är en helt annan sak.
Jag är van att kalla fascister för fascister, och varför ska dom ha skyddadverkstad för och inte avslöjas för?

Nu vet vi att han var opolitisk, så där var vänsterextremism ur leken helt plötsligt
Som jag säger, man ska aldrig försöka förekomma något med okunskap.
För historien har berättat att egna dödar ofta egna, sen dårar såklart och ibland motparten, men ovanligt många opolitiska gör dessa attentat.
Förstår många donalds fans är ledsna nu att han är opolitisk.

Och alla som tycker en statskupp är bra och donalds aldrig gjort några brott, ja, den är ju då en fascist redan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in