2025-09-13, 00:58
Medlem
ArttuWiskarins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slipperyslope
Inget i din länk styrker på något sätt vad du påstår ovan. https://www.thehollywoodgossip.com/2025/09/tyler-robinson-groyper-affiliation-discord-page-spark-new-debate-on-social-media/ solklart är att alla i hans familj, vänner och släktingar var hard-core MAGA

Och bilden där han är utklädd till kvinna, med hundören, BH och string? Det styrker inget? Indicier alltihoppa?

Nä slute försöka vänstershilla, alla vet redan. The gig is up. Han var transa, antifa, transtifa, vänsgerextremist...just på grund av att hans familj inte var det. Kallas svarta fåret gosse.

Snart kommer de börja round up liknande transor
Citera
2025-09-13, 00:59
Medlem
ArttuWiskarins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Att sociala medier tar bort hat och desinformation är inte censur, det är moderering på privata plattformar. Högern i USA däremot skriker om yttrandefrihet men vill fängsla, deportera eller inte släppa in folk för deras åsikter. Det är den dubbelmoralen jag pekade på. Jag antar att du förstår skillnadnen på privata företag och staten.

Där har du fel
Citera
2025-09-13, 00:59
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Hmm … Var fanns din upprördhet när iranska forskare – många av dem också fäder – mördades? (Se till exempel https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Israeli_assassinations.)

Qasem Soleimani var dessutom make och far till tre döttrar, men det hindrade inte USA från att döda honom utan domstolsprövning.

Varför väcker mordet på Charlie Kirk sådan indignation, när liknande utomrättsliga avrättningar av föräldrar med anklagad koppling till extremism ofta passerar obemärkt? Handlar det inte om en dubbelmoral kring vilka liv som anses värdefulla?
Till viss del handlar det det om dubbelmoral, på samma sätt som du försöker avhumanisera det här mordet. Så du har din egen dubbelmoral i det här fallet. Anklagade kopplingar till extremism, är inte samma som verkliga kopplingar. Ett falskt narrativ.
Citera
2025-09-13, 01:00
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArttuWiskarin
Där har du fel

Utveckla gärna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miss.liiiii
Jag har aldrig ens hört talats om det där mordet, det är inte mitt fel att endast visa nyheter blåses upp i media. Med det sagt står jag ej bakom det mordet, och usa generellt borde stå till svars för alla oskyldiga liv dom har på deras fingrar. FRUKTANSVÄRT är det när barn mister sina föräldrar….

Nu hängde jag inte med från början. Men det är faktiskt en rimlig poäng, i slutändan är det fantastiskt när man kan landa i en gemensam syn på att mord är vidrigt.
Citera
Medlem
ArttuWiskarins avatar
Citat:
Inte bara hans familj vara MAGA, även hela deras vänkrets.. Hans discort / Goryker army är ju knappast särskilt vänster heller.. eller hur?

https://www.dailymail.co.uk/news/article-15092613/Tyler-Robinson-Discord-dark-online-footprint-Charlie-Kirk.html

Schack matt vänsterincel
Citera
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miss.liiiii
Hämnd för vad, för att han delar sina åsikter? För så vitt jag vet har Charlie inte avrättat någon…. Men eftersom du tycker att det var rimligt att han dog för sina åsikter, så hoppas jag att karma äter upp dig.
Det var du som påstod att vissa gärningar kräver hämnd. Charlie Kirk och hans meningsfränder har indirekt ganska många liv på sitt samvete.

Sen handlar det inte om åsikter, det handlar om samhällsfarliga och demokratisöndrande konspirationsteorier. Han hörde exempelvis till skaran fåntrattar som låtsas att Trump förlorade mot Biden p.g.a. valfusk.
Citera
2025-09-13, 01:01
Medlem
ArttuWiskarins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Utveckla gärna.

Utveckla att du har fel? Testa google så ser du...
Citera
2025-09-13, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouire
Varför skulle en republikan, mörda personen som mer eller mindre styrde en organisation som med facit i hand mobiliserade kanske 100 000 röster i marginalstaterna? Jag säger inte att det är omöjligt att Tyler var republikan, men om du skulle hitta en dödslista skriven av en Afs eller NMO-sympatisör så kommer inte Åkessons namn finnas på den.

F.ö så säger även hans mormor att han är världens snällaste och blygaste människan och att han måste vara oskyldig. Samma snyftartiklar som också publiceras i svenska tidningar, mammor till gängkriminella. Skulle ta den intervjun men en nypa salt.
Antagligen betydligt troligare att Åkesson blir wackad av nån galen nynasse som hatar honom för hans nyfunna kärlek för Netanyahu,Israel och Svenska Judiska föreningen, än det är att det någon vänsterpartist i fredsrörelsen som skjuter skallen av honom.
Citera
2025-09-13, 01:02
Medlem
otellos avatar
Citat:
https://www.dailymail.co.uk/news/article-15092613/Tyler-Robinson-Discord-dark-online-footprint-Charlie-Kirk.html

Han var vänsterextremist. Pappa ville väl inte betala könsoperation.

Nu kommer han hängas istället, rätt åt honom
Varför är högertroll så sjukligt besatta av transmänniskor?
Citera
2025-09-13, 01:05
Medlem
Citat:
Och bilden där han är utklädd till kvinna, med hundören, BH och string? Det styrker inget? Indicier alltihoppa?

Nä slute försöka vänstershilla, alla vet redan. The gig is up. Han var transa, antifa, transtifa, vänsgerextremist...just på grund av att hans familj inte var det. Kallas svarta fåret gosse.

Snart kommer de börja round up liknande transor
källa?
Citera
2025-09-13, 01:05
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Utveckla att du har fel? Testa google så ser du...

Testa Google löser inte din brist på argument, förklara varför jag har fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in