Citat:
Ursprungligen postat av
Memnok
Jag tror att du faktiskt inte ens förstår problematiken eftersom du är så van vid att stämpla fascist på alla du inte gillar. Det spelar egentligen ingen roll om det är en psyksjuk vilsen person eller en övertygad vänsterrevolutionär (oftast en blandning) som utövar våldet, en stor del av problemet är att människor som du och stora delar av media under flera år har målat ut meningsmotståndare som onda fascister. Då är det inte så konstigt att någon får för sig att politiskt våld är ok.
De flesta hade ju till exempel tyckt att det var ok att döda hitler för att förintelsen inte skulle ske.
Jag tror att det är hög tid för lite självrannsakan här, dina politiska motståndare är inte onda fascister, de har bara andra värderingar och har gjort en annan analys än dig. Man kan visserligen tycka att de är dumma i huvudet men det är en helt annan sak.
Jag är van att kalla fascister för fascister, och varför ska dom ha skyddadverkstad för och inte avslöjas för?
Nu vet vi att han var opolitisk, så där var vänsterextremism ur leken helt plötsligt

Som jag säger, man ska aldrig försöka förekomma något med okunskap.
För historien har berättat att egna dödar ofta egna, sen dårar såklart och ibland motparten, men ovanligt många opolitiska gör dessa attentat.
Förstår många donalds fans är ledsna nu att han är opolitisk.
Och alla som tycker en statskupp är bra och donalds aldrig gjort några brott, ja, den är ju då en fascist redan.