2025-09-12, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattinson94
Han var registrerad republikan men det säger inte mycket alls. Ställ dig frågan, varför skulle en republikan vilja döda den republikanska kandidaten (och dö på kuppen)? Det är lite som om en SD-röstare skulle försöka mörda Jimmie Åkesson.Det kräver många logiska hopp jämfört med förklaringen att han registrerade sig republikan någon gång, och ändrade sin åsikt, kanske att han bara valde att registrera sig republikan när han var yngre och inte brydde sig om politik.

Registrerad republikan är ju i sig ett faktum som pekar på en högersympatisör. Märklig logik i övrigt att låtsas som motsatsen, under stormningen av kapitolium ville en hel drös magadårar hänga Mike Pence.
Citera
2025-09-12, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Lol. Vi bor i Sverige, inte USA. Varför är du en sån lipsill för?

Klart han blir frustrerad, du gör ett efterblivet inlägg med felaktig information XD
Citera
2025-09-12, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GodhetsKrigare
Han var ju liberal

Hur mycket du än försöker intala dig själv det så hjälper det inte. Stäng av fox news
Citera
2025-09-12, 23:17
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodhetsKrigare
Klart han blir frustrerad, du gör ett efterblivet inlägg med felaktig information XD

Han donerade till Trump så sent som 2020

https://www.fec.gov/data/receipts/individual-contributions/?data_type=processed&contributor_name=Tyler+Robins on&contributor_city=St+george&two_year_transaction _period=2020&two_year_transaction_period=2022&two_ year_transaction_period=2024&two_year_transaction_ period=2026&min_date=01%2F01%2F2019&max_date=12%2F 31%2F2026
Citera
2025-09-12, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Så du baserar det på att du sett en bild?

Hehehe, nej nej. Om du googlar på namnet och väljer bilder så kommer det upp många olika bilder på både henne, Charlie och deras barn. Du kan även titta på insta. Har du koll på det här med appar och specifikt en app som heter Instagram? Där kan du söka på dom båda och se både bilder och filmer med familjen.
Citera
2025-09-12, 23:22
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miss.liiiii
Det kommer andra lösa gott, jag har det inte i mig att begå mord men däremot så kan jag gott och väl njuta av hämnd. Du är dum i huvudet om du inte tror att detta kommer resultera i fler mord.

Vi tar USA som exempel, eftersom du är så hängiven till det, så mellan 1990-2020 stod extremhögern för 227 politiskt motiverade mord kontra extremvänsterns 42.

https://ccjls.scholasticahq.com/article/26973-far-left-versus-far-right-fatal-violence-an-empirical-assessment-of-the-prevalence-of-ideologi cally-motivated-homicides-in-the-united-states
Citera
2025-09-12, 23:23
Medlem
Farsan tvingade alltså sin son att erkänna vilket rimligtvis gav honom 100 000$ för FBI-rewarden samt möjligen sin sons avrättning.

Det är nog lagom svårt att greppa att ens son växer upp och blir mördare men att sedan veta att man indirekt skickat honom i döden och dessutom fått cash för det kan inte kännas bra.

Menar inte att skuldbelägga fadern, hans rättspatos imponerar på mig, men det är fan inte utan att jag undrar hur han ska må framöver. Det kan inte vara lätt.
Citera
2025-09-12, 23:24
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matrixmorpheus
Hur mycket du än försöker intala dig själv det så hjälper det inte. Stäng av fox news
Bilden som getts hittills är att han var vänster men uppvuxen i en republikansk familj. Har du annan information?
Citera
2025-09-12, 23:25
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evig.Ingen.Naken.
Jag tänker mig mera att han är i klorna på USAs kristna höger. Som i sin tur stödjer utrotningen av muslimer. Och på så vis tvingas Trump stödja Israel.

Jag tror dock inte att Trump är något större fan av judarna, eller kristna för den delen.
Hela globaliseringen är ju judestyrt, och Trump är ju som bekant väldigt emot globalisering.

OK, jag tror att du ser det ur ett väldigt infantilt perspektiv. Trump var den första presidenten någonsin som gick med på att flytta USAs ambassad till Jerusalem och erkände Jerusalem som Israels de facto huvudstad när alla andra presidenter vägrade göra det pga instabiliteten det skulle skapa i regionen. Han har gett Israel mycket mer spelutrymme i Gaza än vad Biden gjorde. Han har fler judar i sin kabinett än någon annan president. Hans dotter Ivanka är gift med en jude. Ja, listan är enorm och jag hade kunnat skriva i en timme om hans kopplingar till Israel men poängen är att allt detta väger mycket mer än lösa slutsatser om att "Trump är emot globalisering och globaliseringen är judestyrd"
Citera
2025-09-12, 23:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
Vem ska mördas hoppas du?

Givetvis dom som hyllar mordet på en far som blev mördad framför sina barn.
Citera
2025-09-12, 23:28
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apalle
Farsan tvingade alltså sin son att erkänna vilket rimligtvis gav honom 100 000$ för FBI-rewarden samt möjligen sin sons avrättning.

Det är nog lagom svårt att greppa att ens son växer upp och blir mördare men att sedan veta att man indirekt skickat honom i döden och dessutom fått cash för det kan inte kännas bra.

Menar inte att skuldbelägga fadern, hans rättspatos imponerar på mig, men det är fan inte utan att jag undrar hur han ska må framöver. Det kan inte vara lätt.
Jag har svårt att förstå det här. Om jag varit förälder, hade jag förmodligen skämts, men gett honom pengar, om han saknade det och bett honom att försvinna ur landet och aldrig återkomma. Frågan är om man ser till skillnaden i ålder, mellan han och hans bröder på vissa bilder, om de har samma pappa?
Citera
2025-09-12, 23:30
Medlem
BombaySaphires avatar
Over 10 000 posts tie Charlie Kirk’s murder to Israel as conspiracy theories explode online:

https://nypost.com/2025/09/12/business/over-10k-posts-tie-charlie-kirks-murder-to-israel-as-conspiracy-theories-explode-online-adl-report/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in