2025-09-12, 20:44
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky-Monkey
När Fria Tider går ut med nyheten att det Är antifa medlemmen Tyler Robinson som är pappamördaren då vet man att det inte är taget ur luften!

Jag ryser med fasa över den skräck,lidande och sorg Charlie Kirks änka Erika och hans två små barn känner och kommer få uppleva varje dag framöver! Det är så jävla hemskt rent ut sagt!

https://www.friatider.se/22-arig-afa-sympatisor-gripen-mordet-pa-charlie-kirk
Trump kommer antagligen gå in för att terrorklassa Antifa nu. Han har försökt förut men inte lyckats, troligtvis för att det finns sympatisörer inom rättsväsendet.
Citera
2025-09-12, 20:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Upplandia90
De ända gånger jag hör om antifa är när MAGA pratar om dom. Kanske dyker dom inte upp i mitt flöde. Ända jag vet om är Q och hur stora dom blev inför Trumps valrörelse och sedan det som hände när dom stormade kapitolium. Verkar som att woke är mer internet-underhållning än en seriös rörelse.

Så fort nationalister demonstrerar dyker dom upp. Det skapade en tragedi i Charlotteville. När germanska människor slogs emot varandra pga nån löjlig ideologi. Soros sponsrade naturligtvis AFA och blm, eftersom han hatar våra etniskt homogena länder som den psykopatiska miljardärsglobalist han är.
Citera
2025-09-12, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungenshora
Det låter som sånt Kirk och Maga tänker på.

Tro på spöken och döda som kommer tillbaka samt fantasier om evigt liv är nog Kirks eftermäle.
On his Instagram: “I believe in the Bible, and I believe that Christ rose from the dead on the third day. This is the foundation of my faith and guides my actions.”

In Charisma magazine: “Jesus Christ was God in human flesh. Who first and foremost taught us how to live and secondly and most importantly He was a gift to us; that if we accept Him as our Lord and Savior then we can have eternal life…”
https://www.epm.org/resources/2025/Sep/12/charlie-kirk-brevity-of-life/

Vilka stollar de är borta i amerika.

Förstår inte att svenskar hyllar Kirk, hans tankar var medeltida.

Vet inte om så många svenskar hyllar Kirk? Rätt många svenskar hyllar däremot en smutsig pedofil som levde 600år efter Kristus, flera gånger om dagen! Inget du reagerar på?
Citera
2025-09-12, 20:45
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniscientpotent
Varför skriver så många av er att ni står för sanningen, för att sen babbla en massa nonsens som inte alls är sant?

Tyler Robinson är mördaren, han är eller sympatiserar med antifa, en vänsterextrem terrororganisation som med våld och terror vill tysta patrioter,konservativa, libertarianer och nationalister!
Hans hat mot Charlie Kirk fick han begå sitt råa och hänsynslösa mord på småbarnspappan och den mycket omtyckte frihetsälskande debattören Charlie Kirk.

Ett hat som byggts upp av lögnpressen, smutsmedia,gammelmedia där personer som Charlie blir måltavlor för att de hängs ut felaktigt och kriminellt som "högerextremister", "fascister" "nazister", "rasister" etc. Även hela skolväsendet som infiltrerats av 68-generationen är direkt skyldigt! Det har vi sett med liknande ex. där lärare och skola legitmerat våld och tystnads kultur gentemot SD.

Och hur mår Sverige idag? Inte bra, skyll inte på oss som sa sanningen! Samma sanning som du på ifrågasätter, det är för komiskt bara!

Vad är det som inte stämmer nu igen? Precis
Citera
2025-09-12, 20:46
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Nej,

Då tackar jag för erkännandet att du inte är objektiv.

Citat:
Däremot dominerar extremvänstern åsikter i samhället och är största hotet mot demokratin och friheten idag.

Du tror inte det är liiiiite värre ur demokratisynpunkt att USA håller på att utvecklas till en auktoritär stat?

Citat:
Ibland försvarar jag de som kallas extremhöger, men som inte är det.

Som vilka?

Citat:
Men de som är extremast är woke, det finns inget till vänster om det.

Har du öppnat en historiebok nån gång? ;lol;

Citat:
Medan de man kallar extremhöger, kan vara vad som helst som inte passar vänstern.

Strawman.

Citat:
Det är en härskarteknik man använder liksom nazist eller andra falska epitet som man slänger sig med. Man är oärliga människor.

Ungefär som när man säger att woke är mer vänster än Stalin, inte sant?

Citat:
Men det var väl vad du menade.

Fortfarande nej, retard

Citat:
Framför man åsikter som skapar hat hos andra får man skylla sig själv. Du sa det själv.

Citera mig, retard.

Citat:
Men tänkte förstås bara på "andra" och nu försöker du smita debatten som du själv försökte starta.

Hur är det att "smita" att förklara att du har fel????
Citera
2025-09-12, 20:46
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Trump kommer antagligen gå in för att terrorklassa Antifa nu. Han har försökt förut men inte lyckats, troligtvis för att det finns sympatisörer inom rättsväsendet.

Hoppet lever ju så, så kan SD lobba för det här ,så att demokrati åter kan råda. Då ryker ju expo, för expo är defacto en vänsterextrem uthängingsorganisation med terror och våld som arbetsmetoder! De jobbar i det skygga, ivrigt påhejade av socialdemokratin!
Citera
2025-09-12, 20:47
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnoughisEnough
Du vet att Gandalf är en uppdiktad person hoppas jag?

Det är lite kul att du vill framstå som någon upplyst person men bara ser svårigheter med människor som befinner sig på högerkanten. Dvs du lider själv av den bias du fördömer genom att flumma till det med gud som ursäkt.

Du får nog tänka lite mer, och fundera över om jag verkligen babblar om någon gud.

Och de är inte bara ett problem, men är det en tanke du har i dig, efter som du för fram den? I så fall är det väl något du själv får fundera över.
Citera
Medlem
c.divers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajabaja555
https://www.expressen.se/nyheter/varlden/trump-om-charlie-kirks-mordare-tror-vi-har-honom/
samma film vi sett hela dagen!
Citera
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upplandia90
De ända gånger jag hör om antifa är när MAGA pratar om dom. Kanske dyker dom inte upp i mitt flöde. Ända jag vet om är Q och hur stora dom blev inför Trumps valrörelse och sedan det som hände när dom stormade kapitolium. Verkar som att woke är mer internet-underhållning än en seriös rörelse.
Du skulle se motdemonstrationerna i England, mot de som demonstrerar hela tiden mot flyktingmottagningen. Men de är förvirrade, för de skriker anti-fa mot demonstrationerna, så man får intrycket att det menar att de som demonstrerar mot flyktingarna är antifa. Men vänstern är förstås inte riktigt kloka.
Citera
2025-09-12, 20:48
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Kirk var en galen troende, predikade sina sagor.
Att år 2025 tro på gamla testamentet och predika det vidare till andra, tyder på att han var efterbliven eller påverkad från unga år.
Men det viktiga här är att dårar som honom inte ska riskera att bli mördade 😥

Precis. Men dårar som Kirk drar alltid till sig andra dårar, från olika politiska inriktningar. Vissa av dessa dårar är skjutglada mördare utan konsekvenstänk.

Knäppa människor dras till andra knäppa människor. Det är sen gammalt.
Citera
2025-09-12, 20:49
Medlem
glimmandes avatar
The Grayzone har en bra artikel om Kirk och Israel.

https://thegrayzone.com/2025/09/12/charlie-kirk-netanyahu-israel-assassination/

Han har varit finansierad av dem hela tiden. Men blev väldigt obekväm med det efter Israel påbörjade folkmordet i Gaza, bombade Iran och han fick insider-syn på hur Israel sätter agendan för Trump. När han klagade och försökte skapa en America First-linje så tillrättavisades han.
Citera
2025-09-12, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miss.liiiii
Varken Palme eller Anna Lindhs mördare kan du tekniskt sett inte skylla högern för heller. Palmes mördare är okänd och Lindhs mördare var utländsk och hade inga högerextrema anledningar till mordet. Ja och vilka röstar islamisterna på här i Sverige? Inte är det SD iallafall…

Jag skyllde aldrig på högern o skrivit flera gånger att jag ser inte att det finns samma problem i sverige med höger/vänster våld. Det är du som säger det. Det ända du kunde nämna var mordet på koran-brännaren och dessa kan väl heller inte räknas som svenskar eller vänster.

Det är löjligt att vissa av er som röstar höger automatiskt också måste allierar er med utländska problem likt när vänstern alltid skulle vara allierade med sina kommunistvänner andra länder. Det är tur att vi inte har samma problem i Sverige
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in