Citat:
Ursprungligen postat av
Fiffiniffi
Exakt. Upplever du att du kritiserar extremhögern i samma utsträckning?
Nej, det finns så många som gör det och de har ingen makt idag. Men ibland har jag hamnat i debatter där jag försökt resonera med dem. Däremot dominerar extremvänstern åsikter i samhället och är största hotet mot demokratin och friheten idag. Ibland försvarar jag de som kallas extremhöger, men som inte är det. Men de som är extremast är woke, det finns inget till vänster om det. Medan de man kallar extremhöger, kan vara vad som helst som inte passar vänstern.
Det är en härskarteknik man använder liksom nazist eller andra falska epitet som man slänger sig med. Man är oärliga människor. Ljuger mycket och kan framför totalt motstående åsikter beroende på frågan, utan att själva reagera över det. Extremhögern är i alla fall konsekvent dumma, medan extremvänstern är inkonsekvent dumma.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fiffiniffi
Nej, retard

Men det var väl vad du menade. Framför man åsikter som skapar hat hos andra får man skylla sig själv. Du sa det själv. Men tänkte förstås bara på "andra" och nu försöker du smita debatten som du själv försökte starta.