2025-09-12, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graavarg
Att han sjungit Antifa-sånger och skrivit inlägg i Antifa-trådar på Discord?

Bullshit!

Att han deltagit i Antifa-kanaler på Discord.

Har du tillgång till Google eller annan sökmotor så skulle du möjligen kunna finna den informationen själv.
Citera
2025-09-12, 19:39
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungenshora
Vet inte, vad kostar en kula?
Jag skulle nog säga att kulan är mer värd än någon så dum, ful och dryg som Charlie Kirk!

Att man är så arg och irriterad på någon att min vill döda/önska någon död för att man själv är helt värdelös och inte kan komma med ett motargument säger det mesta.
Citera
2025-09-12, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upplandia90
FBI chefen Patel avslutar sitt tal med att säga " to my friend, rest now brother, we have the watch, and I see you in Valhalla" .

Vad har Valhalla med detta att göra? Han har indiskt blod och Trumps väljare är kristna, Kirk var väl judeo-kristen typ. Det går inte ihop så bra med asa-tron med flera gudar osv...någon som vet?

Om de var vänner (privat) kan det vara ett (internet) personlig avsked. låter som ett avsked av en stridsbroder, men märkligt då ingen av dem har vad jag vet militär bakgrund.
Citera
2025-09-12, 19:46
Medlem
Vad hade kunnat göras för att Charlie Kirk inte skulle blivit skjuten? Hårdare vapenlagar? Eller ska man acceptera att sånt här händer ibland?
Citera
2025-09-12, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Antingen spelar han teater framför övervakningskameran eller så har han kanske gömt vapnet i ena byxbenet. Jag bara gissar.

Ja jag tänkte samma sak men varför inte bara ha det i en väska? Det hela känns rätt ogenomtänkt. Men han kanske berättar mer i rätten.
Citera
2025-09-12, 19:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av joulija
Jag hör dig. Men vad är det som gjort att demokratin är hotad? Vart kommer transor in i bilden. Jag är inte helt med.

Tack för länken!

Vår yttrandefrihet är hotad = säg emot vänster packet och man blir mördad. Och inte nog med det så är vår media vänstervriden = demokratin hotad. Man kan inte säga att man röstar på SD, då kan man till och med bli av med jobbet =demokratin hotad.

Hur transor kommer in i bilden, är helt enkelt för att det stod en massa budskap åt transors vägnar på skotten man hittade till geväret. Samt att transor och rosa håriga vänster fittor sitter och hyllar Charlies död på sociala medier.
Citera
2025-09-12, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungenshora
Kristna fascisthögern har länge exploaterat och skändat asatron, det här är bara en skändning i mängden.

Ja MAGA verkar verkar ibland vara judar ( inget fel på det), ibland kristna och nu var plötsligt Kash och Kirk bröder som skulle ses igen i Valhalla. De vill väl vara säkra på att komma till himmelen.
Citera
2025-09-12, 19:52
Medlem
EnCartes avatar
Man märker att det är fredag och alla debattörer inte är nyktra. Ångesten kommer ändå i morgon.
Citera
2025-09-12, 19:52
Medlem
Evig.Ingen.Naken.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seasons15
Så jag kan komma och mörda hela din familj? Hade det varit okej?

Här på Flashback, så är det helt ok att mörda familjer.
Många högermuppar här inne som stöttar judarnas folkmord i Gaza, samtidigt som dom grinar över Charlie Kirks död.

Hyckleriet är totalt.

Men varför ska man inte få döda någon? Kungar, faraoner, politiker, judar, osv osv, har ju dragit ut i krig för att mörda miljontals meningsmotståndare i tusentals år. Och ingen bryr sig nämnvärt.

Kanske fördömer lite, sen rullar allt på som vanligt.

Så varför ska just jag se mig i spegeln, för att en person blivit skjuten?
Citera
2025-09-12, 19:53
Medlem
Grontarskonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firrex
Vad hade kunnat göras för att Charlie Kirk inte skulle blivit skjuten? Hårdare vapenlagar? Eller ska man acceptera att sånt här händer ibland?

Enligt Charlie Kirk själv är det sånt man får tåla, lite coleterall damage!

Lite jobbigt när det drabbar en själv!
Citera
2025-09-12, 19:54
Medlem
dude2ks avatar
TDS is real. Blir så tydligt med alla psykstörda som hyllar mord osv.

Vila i frid!
Citera
2025-09-12, 19:54
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Nej det är ingen skillnad från extremhögern.

Exakt. Upplever du att du kritiserar extremhögern i samma utsträckning?

Citat:
Så vad du anser är att man har rätt att blåsa bort din hjärna

Nej, retard
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in