Jag fick ett mail från BK häromveckan om att Chicken Royale nu kostar 39kr till 7 Maj, men jag hittar inte det priset i appen eller på hemsidan, och bor inte i närheten av någon BK för att bekräfta om priset finns i beställningsautomaterna, har nån mer fått mailet eller sett priset och kan bekräfta att det faktiskt går att beställa en CR för 39kr? Aldrig ätit en vad jag minns, så tänkte prova på den när priset var halvt överkomligt, tillsammans med en gratis mjukglass eller vad det nu kan blir från förra kvittots feedback-kod.
Kampanjen finns även på FB men videon verkar inte vara åtkomlig direkt från BK's egna sida, bara via Google's sökresultat? Har dom ångrat sig och dragit tillbaka kampanjen?
https://www.facebook.com/BurgerKingSE/videos/1227482498718042/
En sak jag gillar med BK är att man ser kalorierna direkt i appen, men omvänt så uppdateras siffran inte korrekt när man exempelvis tar väck onödig majonnäs, och nu när jag kollade så kan jag inte ens byta ut brödet längre i appen, funkar det bara i beställningsautomaterna?
Sen stort minus för att appen till BK(likt McD och Subway) inte finns till Android8(i min ordinarie mobil) som Max, som därmed är mitt huvudsakliga köpställe när det vankas snabbmat, vilket iofs passar bra för Max är väl den enda kedjan som låter en byta ut brödet mot ett gigantiskt supergott isbergssalladsblad, vilket sparar in på kalorierna och den ultraprocessade andelen utav innehållet i maten.