2025-09-11, 18:26
Medlem
Hur ska man ta upp sin extremt grova våldtäksfantasi med den man ligger med?

Min fantasi går ut på att springa fram och tackla ner en kvinna i diket och sen slita av henne kläderna (riva sönder dom helt) och sen bara pressa ner henne och brutalt sätta på henne så hårt jag kan i gräset.

Jag pumpar på tills jag är klar och har tömt mig i henne (utan skydd såklart) och sen drar jag bara därifrån och lämnar henne i diket. Sen får hon gå hem i trasiga kläder medan min sats rinner ur henne.

Hur kan man ta upp denna fantasi utan att låta som en störd våldtäktsman?
Citera
2025-09-11, 18:27
Medlem
Det blir nog svårt.
Citera
2025-09-11, 18:31
Medlem
bdsmtest.org är en bra start. Säg åt henne att göra testet och utgå därifrån.
Citera
2025-09-11, 18:52
Medlem
Vissa saker kanske skall stanna i ditt huvud och inte komma ut genom munnen.
Det här är nog en av dessa saker....
Citera
2025-09-11, 20:56
Moderator
pbos avatar
TS kan nog få bättre svar i BDSM-forumet.

Relationer och samlevnad --> BDSM, fetischism, parafili och kinky sex
/Moderator
Citera
2025-09-11, 21:50
Medlem
Alltså, det där är ju inte direkt något man bara ”tar upp” med någon. Det låter som att du behöver seriös hjälp att reda ut de här tankarna, och snabbt. Att dela sånt här med en partner utan professionell vägledning riskerar att skada både dig och henne, och jag skulle starkt rekommendera att du söker stöd istället för att försöka normalisera eller kommunicera den här typen av fantasier.
Citera
2025-09-11, 22:03
Medlem
Vf inte. Massor av tjejer har samma fantasi
Citera
2025-09-11, 22:09
Medlem
Om ni känner varandra så pass väl så går det väl om ni bara kommunicerar med varandra.
Citera
2025-09-12, 12:57
Medlem
Belters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrivarn91

Det ska man inte berätta. Du ska göra 2 andra saker: Fundera på hur mycket terapi du behöver för att bli av med dom här tankarna. Sen kan du fundera på hur du ska få och behålla ståndet vid ett eventuellt utförande.
Citera
2025-09-12, 18:44
Medlem
Har hört talas om att folk utagerar fantasier av liknande sort, så det finns hopp för dig! Jag rekommenderar att börja smått och jobba dig uppåt, annars kommer hon ju reagera som alla andra normalfuntade individer. Börja med att prata om hur ni kan krydda sexlivet och snöa in er lite mot fantasihållet, snoka lite och se om hon har fantasier själv.
Citera
2025-09-13, 12:33
Medlem
Dishys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrivarn91

Min fantasi går ut på att springa fram och tackla ner en kvinna i diket och sen slita av henne kläderna (riva sönder dom helt) och sen bara pressa ner henne och brutalt sätta på henne så hårt jag kan i gräset.

Jag pumpar på tills jag är klar och har tömt mig i henne (utan skydd såklart) och sen drar jag bara därifrån och lämnar henne i diket. Sen får hon gå hem i trasiga kläder medan min sats rinner ur henne.

Hur kan man ta upp denna fantasi utan att låta som en störd våldtäktsman?

Du ska nog inte nämna ordet våldtäkt men du kan ju säga att du tänder på att våldsamt dra av hennes kläderna och hårt sätta på henne (efter ett nice förspel så hon är redo för dig).
Citera
2025-09-18, 15:21
Medlem
..alltså ... bdsmtest är nog bra men det är nog bra att prata. inte alla under givna som skulle ens klara av det där då det är ganska avancerat för nästan de flesta skulle jag säga?
Citat:
Ursprungligen postat av Javaris
Det blir nog svårt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in