2025-09-11, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrskens
Nu har Linn gjort en låång video på TikTok med massa klipp på henne och C ihop med en cheesy låt. Jag förstår varför C dumpade henne, till och med när det är slut går hon all in.

I en kommentar skriver hon att de var tillsammans i 6 månader. Ett klipp på rosor som jag antar hon fick av honom, la hon upp bild på på Instagram 17 februari.
Jag förstår C, om jag var han så hade jag sprungit. Vem i vuxen ålder lägger ut en sådan video på sitt ex? Efter bara några ynka månader dessutom. 17 februari var väl drygt en månad innan S flyttade ut dessutom? Karma L, säger jag bara.

På en kommentar om att hon en dag kommer att hitta den rätta svarar hon:
Citat:
"Jag trodde verkligen det var han! ❤️Gör så ont hur ska man våga någonsin igen ❤️tack fina du"
Det verkar ju kanske inte ha varit något större problem hittills.
Senast redigerad av Retrouvailles 2025-09-11 kl. 12:14.
Citera
2025-09-11, 12:09
Medlem
Väldigt udda att lägga ut ett klipp på sitt ex med hela deras tid ihop. Och vad är det med fötterna upp i ansiktet på honom?! Haha
Citera
2025-09-11, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Väldigt udda att lägga ut ett klipp på sitt ex med hela deras tid ihop. Och vad är det med fötterna upp i ansiktet på honom?! Haha

Säkert för att det skrivits här i tråden att Linn har hövdinga-fötter. Hon vill visa att C kunde tänka sig att ha dem i ansiktet? Kanske..
Citera
2025-09-11, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Jag förstår C, om jag var han så hade jag sprungit. Vem i vuxen ålder lägger ut en sådan video på sitt ex? Efter bara några ynka månader dessutom. 17 februari var väl drygt en månad innan S flyttade ut dessutom? Karma L, säger jag bara.

Jag tror att hon kommer att vänta länge med att hitta någon ny. Och det är nog bra.
Citera
2025-09-11, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles

Hon skrämmer nog bort många eftersom hon verkar vara så fruktansvärt intensiv i alla sina relationer. Det är ju alltid ”allt eller inget”, som hon själv beskriver det.

Det är lite märkligt att hon hanterar uppbrotten så olika. Nu med C verkar hon vara helt uppgiven och får det att låta som att hela hennes värld rasar samman. Jag vill minnas att det var liknande med G, men med M och S så bjöds det inte på några större känslouttryck från hennes sida utan då skulle allt hållas privat. Hon var ju tillsammans längre med dem, så rimligtvis borde ju de uppbrotten ha känts tuffare. Men det är väl också det som är problemet med hennes ”allt eller inget”-inställning; hon ger allt tills hon tröttnar och då är det kanske mer intressant att hitta någon ny än att sörja en förlorad relation.
Citera
2025-09-11, 12:36
Medlem
Borde kännas konstigt för C att vara med i en sån video, men det kanske är ett försök att få tillbaka honom ”titta vad fint vi hade det hur kan du lämna mig”.

Fast han har kanske inte TT det var kanske Linn som skapade hans TT konto 😅
Senast redigerad av jojojoo01 2025-09-11 kl. 12:56.
Citera
2025-09-11, 13:13
Medlem
Videon på TT visar ju tydligt att hon är psykopat. Tänk om en kille hade agerat som henne, gan hade ju blivit anmäld. Hon har noll förankring i verkligheten. Hon måste ha en intellektuell begränsning? Hon beter sig som ett barn.
Bara karma att hon känner sig krossad.
Sämst förebild för sina barn
Citera
2025-09-11, 13:31
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka

Det blir ytterst märkligt när hon några dagar tidigare raderat alla bilder på dem från ig.
Citera
2025-09-11, 13:58
Medlem
Men jösses, va är det för fel på henne..de var ihop i max 6 månader och bodde inte ihop... S som hon hade barn med och levt ihop med i flera år, han sparkade hon ut utan att blinka..
Jag själv skulle tycka att ett uppbrott där man fått ett barn tillsammans skulle vara svårare och mer känslomässigt jobbigt jämfört med en ny relation som tar slut efter några månader...
Citera
2025-09-11, 14:42
Medlem
Nu har hon tagit bort Örebro/Stockholm på sin Instragram bio.
Citera
2025-09-11, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mimmon
Videon på TT visar ju tydligt att hon är psykopat. Tänk om en kille hade agerat som henne, gan hade ju blivit anmäld. Hon har noll förankring i verkligheten. Hon måste ha en intellektuell begränsning? Hon beter sig som ett barn.
Bara karma att hon känner sig krossad.
Sämst förebild för sina barn

Hon är en sjuk person.
Hade jag varit killen hade jag blivit rädd på riktigt.
Galning!
Citera
2025-09-11, 15:27
Medlem
Börjar man ett förhållande medan man fortfarande är kvar i ett annat så slutar det ofta på detta sätt.
Tror inte det dröjer lä ge förrän hon hittat en ny "livskärlek".
Hon vet inte vad kärlek o äkthet är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in