2025-09-11, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiBareBlir
Hon skrämmer nog bort många eftersom hon verkar vara så fruktansvärt intensiv i alla sina relationer. Det är ju alltid ”allt eller inget”, som hon själv beskriver det.

Det är lite märkligt att hon hanterar uppbrotten så olika. Nu med C verkar hon vara helt uppgiven och får det att låta som att hela hennes värld rasar samman. Jag vill minnas att det var liknande med G, men med M och S så bjöds det inte på några större känslouttryck från hennes sida utan då skulle allt hållas privat. Hon var ju tillsammans längre med dem, så rimligtvis borde ju de uppbrotten ha känts tuffare. Men det är väl också det som är problemet med hennes ”allt eller inget”-inställning; hon ger allt tills hon tröttnar och då är det kanske mer intressant att hitta någon ny än att sörja en förlorad relation.

Känns som att hon blev dumpad av G och C, då känns det kanske värre för henne.

Hon hade ju redan gått vidare mentalt innan hon dumpade/dumpqde M och S.
Citera
2025-09-11, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin
Känns som att hon blev dumpad av G och C, då känns det kanske värre för henne.

Hon hade ju redan gått vidare mentalt innan hon dumpade/dumpqde M och S.
Där får man väl dock ge henne att det gäller dom flesta. När man bir dumpad behöver man inte enbart hantera hjärtesorgen, utan även chocken. Sättet hon hanterar detta uppbrott i det offentliga är dock inte okej i min mening, chockad eller ej.
Citera
2025-09-11, 16:21
Medlem
Åh herregud... Hon är ju crazy?! Tänk hur mycket hon filmat och fotat den killen... Om jag vore C, skulle jag meddelat henne att jag inte vill att hon publicerar filmer/bilder på mig...
Citera
2025-09-11, 16:26
Medlem
Det är ju faktiskt olagligt att lägga in bilder som personen ej godkänt så hoppas han anmäler henne. Hon måste ju sluta upp att bara tänka på sig själv.
Citera
2025-09-11, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Men jösses, va är det för fel på henne..de var ihop i max 6 månader och bodde inte ihop... S som hon hade barn med och levt ihop med i flera år, han sparkade hon ut utan att blinka..
Jag själv skulle tycka att ett uppbrott där man fått ett barn tillsammans skulle vara svårare och mer känslomässigt jobbigt jämfört med en ny relation som tar slut efter några månader...
Det beror nog på att det var hon som dumpade S, men hon blev dumpad av C. Allt handlar liksom bara om henne, hon utgår enbart ifrån sig själv.
Citera
2025-09-11, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LypsylLakrits
Åh herregud... Hon är ju crazy?! Tänk hur mycket hon filmat och fotat den killen... Om jag vore C, skulle jag meddelat henne att jag inte vill att hon publicerar filmer/bilder på mig...

Citat:
Ursprungligen postat av Finalen15
Det är ju faktiskt olagligt att lägga in bilder som personen ej godkänt så hoppas han anmäler henne. Hon måste ju sluta upp att bara tänka på sig själv.
Minst sagt galen! 🤯 Och omogen.. Hon må ha varor mogen för sin ålder när hon fick T (enligt henne själv iaf), men hon har fasiken fastnat där.. 🙄
Citera
2025-09-11, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Det beror nog på att det var hon som dumpade S, men hon blev dumpad av C. Allt handlar liksom bara om henne, hon utgår enbart ifrån sig själv.
Och att hon sörjer Stockholm och det livet. Äta sushi varje dag med honom osv 😂
Citera
2025-09-11, 20:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Jag tror att hon kommer att vänta länge med att hitta någon ny. Och det är nog bra.
Enligt henne väntade hon länge nu också .
Citera
2025-09-11, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Enligt henne väntade hon länge nu också .
Väntade länge? Hur länge väntade hon? 😂
Citera
Medlem
Nu verkar TikToken med C vara borttagen....
Citera
Medlem
Nu har hon raderat den tacky videon på TT.
Citera
2025-09-11, 22:27
Medlem
Har jag missat TT-videon eller hann någon här spara den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in