2025-09-11, 09:54
Medlem
GIMP-SUITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
"De tipsade skolan om att jag inte har gymnasiebehörighet fast asså jag har typ det men jag hittar inte pappren så kan inte bevisa det. Jag ringde MIN studievägledare men hon svara inte och ah ni fattar. Sen hörde dom av sig från yrkesutbildningen och sa att de blivit tipsade om att jag slår mina marsvin så jag hade inte fått börja i alla fall. Jag läser ju inte flashback men har fått skickat till mig att de säger att jag så gör. Så det måste ju komma därifrån eller från Cluee."
"Sedan vill jag ju inte spekulera, och ni får inte tro att detta är spekulation eller nåt sånt där, och jag ska vara försiktig med vad jag säger, men visst pekar allt på att Cluee är den som ligger bakom? Äsch jag vet inte, som sagt jag tänker inte spekulera ett enda dugg och gå nu inte och kommentera hat i hans kommentarsfält, det vill jag verkligen inte."
Citera
2025-09-11, 10:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Har haft hela livet att ta tag i sitt liv men just nu kommer det lägligt när han står som misstänkt för grovt förtal som i idiotens fall kan ge fängelse.

Jag är säker att detta är något som han gör för att visa under rättegången att han blivit så skötsam och har stabilt liv med framtidsplaner att han inte behöver fängelse.

Sen kostar det knappast pengar utan han kommer tigga pengar i live igen.

Är väl toppen om han vill ta tag i sitt liv och förändra det, det är aldrig försent och göra det!

Har du nånsin tänkt på att allt ert tjat här i tråden, Medviktarna som jagar honom, att poletten ramlat ner och han har förstått att han måste ta ansvar på ett annat sätt över sitt liv. Hur kan du få det till något negativt?

Där avslöjade du ju liksom att du bara hänger här med fel intentioner och kanske bara inte har annat att göra än att hata på någon sate på nätet. Trodde detta var vad ni ville? Att han skulle skärpa sig?
Citera
2025-09-11, 10:24
Medlem
Naturligtvis är det sexolog hans ska läsa till. Han jobbar ju redan som det med frågelådan
Citera
2025-09-11, 10:55
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Vad tror vi om en 12-veckorskurs i dropshipping? Köpa billiga kängor på Temu och sälja dyrt. "Bli din egen chef, tjäna pengar när du sover."
Citera
2025-09-11, 11:01
Medlem
GIMP-SUITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Vad tror vi om en 12-veckorskurs i dropshipping? Köpa billiga kängor på Temu och sälja dyrt. "Bli din egen chef, tjäna pengar när du sover."
Rask sa i SunsetRip att han har en dröm om att modifiera klädesplagg åt kunder, så kunder skickar in sina kläder och Rask kan sätta leopardmönster och Kiss-loggor med textillim på, och ta betalt för. Han kan ju då också modda kängorna från Temu, typ klistra på pumpor och russin och kottar och lägga på några hundralappar. "Raskthentic"
Citera
2025-09-11, 11:10
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Är väl toppen om han vill ta tag i sitt liv och förändra det, det är aldrig försent och göra det!

Har du nånsin tänkt på att allt ert tjat här i tråden, Medviktarna som jagar honom, att poletten ramlat ner och han har förstått att han måste ta ansvar på ett annat sätt över sitt liv. Hur kan du få det till något negativt?

Där avslöjade du ju liksom att du bara hänger här med fel intentioner och kanske bara inte har annat att göra än att hata på någon sate på nätet. Trodde detta var vad ni ville? Att han skulle skärpa sig?
Problemet är att det är fejk.
Antingen är detta för att lura följare på pengar för att ha råd med Trobofakturan eller så är han livrädd att hamna i fängelse för förtal som han har gjort via sin Youtube kanal.

Sen behöver inte Baronen en yrkesutbildning utan han behöver i första han hjälp med att han inte kan vistas ute med folk.
Detta är enligt han själv anledningen att han aldrig haft ett jobb. Så vilka jobb kan man bedriva hemifrån utan några kollegor och utan kundkontakt? Svaret då är youtube. Men även om Baroneb utbildar sig inom film och ljud så är han för snål för köpa lampor och för lat för att redigera. Detta vet han självklart om redan därav jag tror detta är ännu en scam.
Citera
2025-09-11, 11:21
Medlem
Plugga? Han kan ju för fan inte ens räkna till 5 utan att använda fingrarna och telefonsupport för Rolands kött och video lär man knappast behöva utbildning för!
Citera
2025-09-11, 11:23
Avslutad
Citat:
Antingen är detta för att lura följare på pengar för att ha råd med Trobofakturan eller så är han livrädd att hamna i fängelse för förtal som han har gjort via sin Youtube kanal.

Sen behöver inte Baronen en yrkesutbildning utan han behöver i första han hjälp med att han inte kan vistas ute med folk.
Detta är enligt han själv anledningen att han aldrig haft ett jobb. Så vilka jobb kan man bedriva hemifrån utan några kollegor och utan kundkontakt? Svaret då är youtube. Men även om Baroneb utbildar sig inom film och ljud så är han för snål för köpa lampor och för lat för att redigera. Detta vet han självklart om redan därav jag tror detta är ännu en scam.

Vi får väl se om det är fejk eller ej.
Citera
2025-09-11, 11:25
Medlem
Citat:

Men snälla, tror du på allvar att han faktiskt kommer att genomföra detta?
Citera
2025-09-11, 11:28
Medlem
Citat:

Om han kör en live ikväll så vet vi till 100% att det enbart var för att försöka få in donationer till allt annat än en utbildning.
Citera
2025-09-11, 12:34
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:

Oj vad naiv du är, men det måste man väl va om man ser upp till Bajshögen.
Citera
2025-09-11, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Äcklet ska studera i 12 veckor och hans följare gissar på socionom, sexolog och kbt-terapuet.

Det bevisar en gång för alla hur lite koll hans följare har på världen.

Likaså att Baronen inte har en jävla aning om vad högskolepoäng är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in