2025-09-10, 01:44
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SopbilenLuktarGott
Det här stämmer absolut inte med TS alla olika trådstarter. KK:n klippte med henne 2022. Det tog 3 år för henne att ta sig vidare. Ändå hade hon en kille sedan ett år tillbaka 2024. Och en svärmor helt plötsligt. En del kanske kallar det för det innan man är gift. Hur som helst var hon inte redo att skaffa barn med den här killen när han tog upp det med henne. Ändå försöker hon aktivt bli gravid och lyckas uppenbarligen inte och börjar ta tester av fertilitet.

Tackar.
Citera
2025-09-10, 01:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Tackar.
Är ju så att troll skapar konstiga trådar med idiotiska frågeställngar. Genom att titta på svaren kan vi identifiera vilka fler användare som är troll. Det är bara någon som vill få sin åsikt sagd. Och ska ”lära upp” andra hur saker och ting funkar (som är trollets egna åsikter bara).

*obs, jag anklagar inte just den här användaren för att vara troll. Men många liknande fall förekommer på fb!*

Det sjukaste jag har läst här var hur idiotiska kvinnor är om de inte fattar att de ska planera in en dejt med en kille de är intresserade av när de har mens. För att se om han fortfarande vill ha henne/träffa henne. Herre gud . Det finns inga rätt eller fel!
Citera
2025-09-10, 02:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
TS - nu har du lärt dig läxan ”den hårda vägen”.

Naturligtvis avslutar du relationen redan imorgon. Det räcker med ett enkelt sms, följt av att du blockerar honom på alla sociala medier, på din telefon, osv. Så är du fri.

Till nästa gång har du lärt dig att vara supertydlig med en man, redan i början. Dvs redan innan sex, uttalar du att du aldrig håller på med KK-relationer och dylikt. Då vet han det.

Sedan avvaktar du med sex ett bra tag nästa gång, och bara dejtar. Går ut ett flertal gånger och gör roliga aktiviteter. Låter honom uppvakta dig, som en gentleman. Känner av ifall det byggs upp känslor. Från båda håll. Väntar tills du ser tydliga tecken på att han har känslor för dig. först, har du sex.

Du behöver lära dig att värna ditt hjärta mer ordentligt. Kåta killar kommer inte att göra det åt dig…. De kommer endast att utnyttja dig. Bättre lycka nästa gång nu! 🌷
Ja alla måste absolut följa din åsikt. Annars gör de fel enligt dig. Även om du inte är inblandad i andras relationer.

Du måste lära dig att andra gör vad de själva känner för. Och glöm inte att leva som du lär nu.

Vad jag vet så kan kåta killar bli kk med tjejer som inte heller vill ha mer än en kk. Det är vanligast. Man behöver inte utnyttja någon för det. Där lärde du dig något hoppas jag
Citera
2025-09-10, 02:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av interiktigt
Hade önskat att jag bröt mitt efter första året, hon lyckades alltid komma tillbaka i mitt liv och lova saker som hon aldrig höll. Har fått många brev där hon skriver hur mycket hon älskar mig och när jag besvarar dessa så säger hon istället att hon inte vet vad hon känner.

Om man säger att man kanske tror det finns ett mönster av dåliga relationer, vad ska man göra då?
Tror? Man tror nog inte, utan man konstaterar det nog.

Varför inte skapa en egen tråd istället:
”Om man har mönster av dåliga relationer”
Och beskriv och diskutera vad man kan göra.

Sedan får du väl hoppas att den blir synlig för den som ska känna sig träffade. Notera att detta troligtvis inte rör sig om så många som du tror, så diskussionen kanske går lite trögt. Men alltid bra att ta upp problem… Om rätt målgrupp hittar till tråden.

Annars är det väl typiskt att andra sitter och suckar och bara bestämmer sig för: ”hon och hon gör fel varje gång! Alltid samma grej, att hon inte lär sig”. Att någon sitter och hittar på det förändrar inte saken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in