2025-09-09, 11:37
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aquaman1
Nej, du har rätt. Jag känner mig hotad av dina inlägg, vänligen lägg ner denna lynchning.
Du ser alltså ingen skillnad på att skriva något på Flashback och att en stor grupp förföljer någon i mörkret och skriker slagord efter hen på stan?
Citera
2025-09-09, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seabeer
Detta måste få ett slut. Utvisa varenda sharia muslim. Jag fattar inte hur sossarna uppmuntras av detta eller rent ut sagt inte bryr sig.

Jag blir galen på dessa babianer ifrån öst!

Islam respekterar inget annat en sinna egna värderingar.

Islamister är sossarnas valboskap så därför slåss (S) för att behålla dom i landet. Svenska arbetare röstar numera på SD.
Citera
2025-09-09, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Nu är Richard Jomshof ute och härjar igen. Inget nytt. Han vill utvisa. Vi vet det nu. Han vill utvisa alla invandrare och gärna fängsla oliktänkande svenskar. Logiskt. Vi förstår.

Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
Den tycker jag är fel.
Kan du hålla med om att det är fel att hota och skrämma politiker?
Ja det är fel! Men jag förstår upprörda känslor inför regeringens flathet mot folkmordet i Gaza.
Citera
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1717-1776
Dessa har inte flytt kriget, de är kriget.

IDF är inte överallt hela tiden.
Citera
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Den tycker jag är fel.
Kan du hålla med om att det är fel att hota och skrämma politiker?
Det är ett allvarligt brott att stalka folkvalda politiker och polisen har historiskt inte gjort mycket för att stävja sånt. Olof Palme upplevde att han var förföljd överallt, inte bara i Sverige utan också utomlands. Det finns många berättelser från folk som bevittnade det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TJUVSVERIGE
Exakt var skedde förföljelsen?

Om parasiten Bohlins hantlangare kan tränga sig in i privatpersoners hem och stjäla allt de hittar så ska gubbtjuven hålla truten om när han själv blir förföljd.

Hälsa gamla Sara, shlomo där.
Kan du ta det på svenska?
Citera
2025-09-09, 11:41
Medlem
Seabeers avatar
Bara en tidsfråga innan topplaget går hos ngn som rammar igenom dessa demonstranter med bil . Hatet är fan befogat vid detta laget.
Citera
2025-09-09, 11:41
Medlem
aquaman1s avatar
Citat:
Du ser alltså ingen skillnad på att skriva något på Flashback och att en stor grupp förföljer någon i mörkret och skriker slagord efter hen på stan?
Jag ser skillnad på att skriva inlägg på Flashback och vara aktiv regeringspolitiker.
Citera
2025-09-09, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
IDF är inte överallt hela tiden.
IDF är beskyddarna, palestinagaphalsarna har inte flytt något krig, de är kriget, de har nu kommit hit för att kriga mot väst.
Citera
2025-09-09, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BattlestarValhalla
Varför går en minister av hans rang i dessa tider med krig i vårt närområde runt utan personskydd? Går ÖB också runt utan livvakter? Är det svensk naivitet eller vad är anledningen? Vansinne, efter att vi redan haft två ministermord i närtid. Han sitter utan tvekan på en hel del hemlisar som främmande makt gärna hade kommit över.

Det är väl Säpo som gör riskbedömningen och bestämmer vilka som behöver personskydd och vid vilka tillfällen.

Men han kunde väl kunnat ringa till någon journummer hos Säpo eller till polisen.
Eller beställt en taxi?
Citera
2025-09-09, 11:43
Medlem
Jag har mer respekt för kryckmannen än hela sveriges befolkning ingen svensk kan klaga och hålla en politiker ansvarig. Dom klagar och istället skämmer ut andra som vill ha förändring. Jag har fått mer skit som "rasist" än vad Reinfeldt fått för att skapa gängkrigen.
Citera
2025-09-09, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aquaman1
Jag ser skillnad på att skriva inlägg på Flashback och vara aktiv regeringspolitiker.

vart var denna oro när aftonbladet och trolljägarna gick hem och förföljde och hotade folk för vad dom skrev på facebook. var var dessa personer som ojar sig över palestinier när näthatsgranskaren anmälde pensionärer på facebook.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in