Nu är Richard Jomshof ute och härjar igen. Inget nytt. Han vill utvisa. Vi vet det nu. Han vill utvisa alla invandrare och gärna fängsla oliktänkande svenskar. Logiskt. Vi förstår.
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
Den tycker jag är fel.
Kan du hålla med om att det är fel att hota och skrämma politiker?
Ja det är fel! Men jag förstår upprörda känslor inför regeringens flathet mot folkmordet i Gaza.
Den tycker jag är fel.
Kan du hålla med om att det är fel att hota och skrämma politiker?
Det är ett allvarligt brott att stalka folkvalda politiker och polisen har historiskt inte gjort mycket för att stävja sånt. Olof Palme upplevde att han var förföljd överallt, inte bara i Sverige utan också utomlands. Det finns många berättelser från folk som bevittnade det.
Om parasiten Bohlins hantlangare kan tränga sig in i privatpersoners hem och stjäla allt de hittar så ska gubbtjuven hålla truten om när han själv blir förföljd.
Varför går en minister av hans rang i dessa tider med krig i vårt närområde runt utan personskydd? Går ÖB också runt utan livvakter? Är det svensk naivitet eller vad är anledningen? Vansinne, efter att vi redan haft två ministermord i närtid. Han sitter utan tvekan på en hel del hemlisar som främmande makt gärna hade kommit över.
Det är väl Säpo som gör riskbedömningen och bestämmer vilka som behöver personskydd och vid vilka tillfällen.
Men han kunde väl kunnat ringa till någon journummer hos Säpo eller till polisen.
Eller beställt en taxi?
Jag har mer respekt för kryckmannen än hela sveriges befolkning ingen svensk kan klaga och hålla en politiker ansvarig. Dom klagar och istället skämmer ut andra som vill ha förändring. Jag har fått mer skit som "rasist" än vad Reinfeldt fått för att skapa gängkrigen.
Jag ser skillnad på att skriva inlägg på Flashback och vara aktiv regeringspolitiker.
vart var denna oro när aftonbladet och trolljägarna gick hem och förföljde och hotade folk för vad dom skrev på facebook. var var dessa personer som ojar sig över palestinier när näthatsgranskaren anmälde pensionärer på facebook.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!