2025-09-09, 06:14
Medlem
Och allihopa i likadana flip-flops. Så otroligt barnsligt det ser ut.

Citat:
Ursprungligen postat av Hensteeth
Hjälp vilken taskig hållning Sofia Wood har på alla bilder, hösäck.
Citera
2025-09-09, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Och allihopa i likadana flip-flops. Så otroligt barnsligt det ser ut.
…och likadana väskor
Citera
2025-09-09, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Vilken slump att Elsa köpte svarta flipflops av ett visst märke 😂.
https://www.instagram.com/p/DOS6tJYC...RrZGh5YXB5dXU2

Hon skrev i flera år har jag användt flipflops från... men alltså nej det vägrar jag tro på. Elsa har hoppat på den märkliga flipflop-trenden denna sommaren. Så sjukt att vara så trendkänslig när man är 40+.
Citera
2025-09-09, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
…och likadana väskor

Som ett gäng tonårstjejer i åldern då det är jätteviktigt att passa in, alla måste se likadana ut,med likadana skor och hår och kläder,...sånt som de flesta växer ifrån för att man hittar sin egen stil. Det ser löjligt ut,ja. Sponsor flip-flops?
Citera
2025-09-09, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaelviraa
Hon skrev i flera år har jag användt flipflops från... men alltså nej det vägrar jag tro på. Elsa har hoppat på den märkliga flipflop-trenden denna sommaren. Så sjukt att vara så trendkänslig när man är 40+.
Är väl eg inte så märkligt med svarta flipflops och att fler har det. Men blir så fånigt när hon i bloggen framställer det som hennes val att välja just svart och av det märket. Sen ser man dessa bilder och inser att det inte alls är hennes eget val utan bara ett behov av att ha lika som sina vänner, eller som de man ser upp till och härmar.
Citera
2025-09-09, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petroliumxx
Som ett gäng tonårstjejer i åldern då det är jätteviktigt att passa in, alla måste se likadana ut,med likadana skor och hår och kläder,...sånt som de flesta växer ifrån för att man hittar sin egen stil. Det ser löjligt ut,ja. Sponsor flip-flops?
Tänkte också på det så märkligt att alla har exakt samma stil och grejor. Träffar jag tjejkompisar så har alla åtminstone lite olika stil och smak var och en egen karaktär liksom.
Citera
2025-09-09, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaelviraa

Är ju många som är intresserade av mode och följer trender som är 40+, det är inget märkligt.
Däremot är det jättefånigt av Elsa att hon jämt ska påstå att hon minsann gillat något eller haft något i ”flera år”, nästan som att det är hon själv som kommit på det/va först när det verkligen inte är så.. speciellt detta med flipflopsen, de har väl varit en trend nu i flera flera år pga alla danskor meeeen som du skriver, Elsa hakade väl på detta nyss? Och inget fel med det men sluta ljug kvinna…
Citera
2025-09-09, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TTYN
Är ju många som är intresserade av mode och följer trender som är 40+, det är inget märkligt.
Däremot är det jättefånigt av Elsa att hon jämt ska påstå att hon minsann gillat något eller haft något i ”flera år”, nästan som att det är hon själv som kommit på det/va först när det verkligen inte är så.. speciellt detta med flipflopsen, de har väl varit en trend nu i flera flera år pga alla danskor meeeen som du skriver, Elsa hakade väl på detta nyss? Och inget fel med det men sluta ljug kvinna…

Eller okej, hon hade visst sina beiga flipflops, som jag antar är samma märke som de svarta, redan sommaren 2023…. Scrollade tillbaka i hennes Instagram-feed och kollade.
Citera
2025-09-10, 11:08
Medlem
Elsa har blivit en greige girl. När jag läser bloggen och ser bilder från andras hem så är alla nästan exakt likadana i olika beige toner, tex Sigges och Sofia Woods hem. Vill dom inte ha någon egen personlighet?
Citera
2025-09-10, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
Elsa har blivit en greige girl. När jag läser bloggen och ser bilder från andras hem så är alla nästan exakt likadana i olika beige toner, tex Sigges och Sofia Woods hem. Vill dom inte ha någon egen personlighet?

Det är väl nån statusgrej för att visa att man är så sval, ren, smal, vän, rik, vit (kanske?). Känns verkligen som någon renhetsgrej, eller om bara jag uppfattar det så
Citera
2025-09-10, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frimlov
Det är väl nån statusgrej för att visa att man är så sval, ren, smal, vän, rik, vit (kanske?). Känns verkligen som någon renhetsgrej, eller om bara jag uppfattar det så

Jag uppfattar det likadant! Det är helt ouppnåeligt.
Citera
2025-09-10, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
De kanske har en väldigt greige personligheter? Alla ser likadana ut och har likadana inredningar...Tänk om Elsa plötsligt skulle färga håret rött igen! Vilken dunderchock det skulle vara i greige-klubben! Man väntar ju bara på att nåt ska hända som bara bryter detat tråååååkiga greiga....!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in