• 1
  • 2
2025-09-08, 18:02
Medlem
Jag startade en tråd som handlade om att pedofiler är kortare än genomsnittet , det var ingen trolltråd utan helt seriöst inlägg.
Bland annat har Patrik sjöberg och Sara från dumpen pratat kort om detta i nåt klipp och sa det fanns nån utländsk studie på ämnet men även att dumpen själva såg att många pedofiler dom tog var kortare än normalt.

Hur kan detta inte anses som seriöst tråd?

Skickade ett kort meddelande till moderatorn dör jag frågade varför han läste tråden och han svarade bara " dåligt diskussionsunderlag".

https://imgur.com/a/dc8VTLk

Min trådstart
(FB) Är pedofiler kortare än övriga män?

----------‐----------------------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------

"Såg ett klipp där Patrik sjöberg och Sara intervjuades och dom hävdade att det fanns samband mellan korta män och pedofil, stämmer det?

Jag är på gränsen till kort och jag kan helt klart tro det stämmer.
Tex känner sig en kortare man förmodlogen mindre manlig bland vuxna kvinnor i samma längd och som dessutom är lite tjockare än en 13 åring.

Jag är väl inte pedofil men gillar tjejer i högstadiet och gymnasiet och har absolut en viss typ jag gillar mer, gillar mer smsa och smalare tjejer.
En tjej som är lika lång som mig men fin i övrigt får mig att känna mig som en liten pojke som försökte ragga på tjejer 2 år äldre än mig.

Kanske någon kan länka några faktiska studier på ämnet också? "

Tycker moderatorn har helt fel och att det är ett seriöst ämne som är intressant att diskutera, precis som att det finns trådar som handlar om att kvinnor inte gillar korta män
2025-09-08, 18:08
Avstängd
-Nigger-s avatar
Ja du.. trådstarten var lite svag kanske?
2025-09-08, 18:37
Medlem
Inte världens bästa trådstart, men nog tycker jag den skulle få passsera
2025-09-08, 18:53
Medlem
Merwinnas avatar
Detta låter faktiskt intressant! Öppna gärna tråden igen så kan jag tillföra några observationer!
2025-09-08, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Nigger-
Ja du.. trådstarten var lite svag kanske?

Varför?
Vad ör skillnaden på det och att diskutera om kvinnor gillar korta män eller ej?
2025-09-08, 19:21
Avstängd
-Nigger-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
Varför?
Vad ör skillnaden på det och att diskutera om kvinnor gillar korta män eller ej?
Du skrev i din trådstart:
Citat:
Du frågar alltså om belägg som du borde ha som faktagrund i din egen trådstart. Bara det är bevis nog för att hamna i papperskorgen.
2025-09-08, 19:52
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Jag startade en tråd som handlade om att pedofiler är kortare än genomsnittet , det var ingen trolltråd utan helt seriöst inlägg.
Bland annat har Patrik sjöberg och Sara från dumpen pratat kort om detta i nåt klipp och sa det fanns nån utländsk studie på ämnet men även att dumpen själva såg att många pedofiler dom tog var kortare än normalt.

Hur kan detta inte anses som seriöst tråd?

Skickade ett kort meddelande till moderatorn dör jag frågade varför han läste tråden och han svarade bara " dåligt diskussionsunderlag".

Min trådstart
(FB) Är pedofiler kortare än övriga män?

----------‐----------------------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------

"Såg ett klipp där Patrik sjöberg och Sara intervjuades och dom hävdade att det fanns samband mellan korta män och pedofil, stämmer det?

Jag är på gränsen till kort och jag kan helt klart tro det stämmer.
Tex känner sig en kortare man förmodlogen mindre manlig bland vuxna kvinnor i samma längd och som dessutom är lite tjockare än en 13 åring.

Jag är väl inte pedofil men gillar tjejer i högstadiet och gymnasiet och har absolut en viss typ jag gillar mer, gillar mer smsa och smalare tjejer.
En tjej som är lika lång som mig men fin i övrigt får mig att känna mig som en liten pojke som försökte ragga på tjejer 2 år äldre än mig.

Tycker moderatorn har helt fel och att det är ett seriöst ämne som är intressant att diskutera, precis som att det finns trådar som handlar om att kvinnor inte gillar korta män

Är du snäll och bifogar er PM konversation i sin helhet? Öppna upp den, kopiera all text och klistra in i ett meddelande här.

/Moderator
2025-09-08, 20:18
Medlem
SmygerOmkrings avatar
Jag har observerat att många homosexuella är vänsterhänta och längre än genomsnittet.
Finns det studier på detta? Jag vill att någon annan gör jobbet åt mig när jag startar en svag tråd.
2025-09-09, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Nigger-
Du skrev i din trådstart:

Du frågar alltså om belägg som du borde ha som faktagrund i din egen trådstart. Bara det är bevis nog för att hamna i papperskorgen.

Eh ja?
Skulle ingen få starta trådar om saker dom själva inte kan länka till utan bara hört talas om skulle väldigt många trådar kastas.

Tex om du skriver:" jag har hört att en björn inte äter dig om du spelar död, stämmer det?", då är det ju det du frågar om och söker svar på, eller hur?
Ska jag då komma och kräva att du söker reda på svaret och källan innan du frågar nåt?
2025-09-09, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Är du snäll och bifogar er PM konversation i sin helhet? Öppna upp den, kopiera all text och klistra in i ett meddelande här.

/Moderator

Dedär är allt som skrevs mellan mig och moderatorn.
2025-09-09, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel

/Moderator

För övrigt så är detta källan där dom kort nämner ämnet:
https://www.parabol.press/vem-ar-pedofilen/
Ca 3min in pratar dom om det
2025-09-09, 01:20
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Dedär är allt som skrevs mellan mig och moderatorn.

Ingen konversation som vi kan se. Om du kopierar din pm-konversation som mod bad dig om så kan vi läsa din kommunikation med kraftkarl. Då är det enklare för oss alla att se vad som hänt och vilken grund kraftkarl hade att slänga din tråd.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in