Citat:
Ursprungligen postat av
One2Many
Jojo, jag såg Steelers - Jets matchen, även om Jets förlorade så skulle jag säga att de såg bättre ut än de gjort på 30 år.
Men Packers som totalt stängde ner Lions med sitt #1 anfall förra säsongen, jäklar vilken bra match. Micah Parsons presenterade sig. Go Pack Go.
Det ser ju bra ut för oss Cheeseheads så här en match in reg.season
Att Packers stärkt upp deffen står ställt utom allt tvivel,och offensivt så är det fortsatt gott märke.Att klart besegra Lions med 27-13 var ett styrkebesked och jag är säker på att resten av NFL har noterat detta redan.Vi fick ju upprepat pisk av Lions förra säsongen,men Titletown är helt klart att räkna med på annat sätt denna säsong.Micah Parsons dessutom beräknad att vara tillbaka i full fysik från vecka 4,och jättetraden med Comboys kan visa sig vara ett genidrag även om kostnaden är 188 Miljoner Dollar över fyra år.Parsons är normalt ett veritabelt monster som defensive end.Skadefri kommer han att vara mycket värdefull för Packers.
En del skador inför Commanders inatt,men så är det i denna sport.
Är detta säsongen då mästerskapet kommer hem igen till Titletown.? Vecka 1 innebar inget som egentligen undergräver denna förhoppning.
Go,Pack,GO!