Han har/hade även ett mediabolag, skall iallafall tidigare gått bra.
Han har varit gäst i Snett inåt bakåt också. Mycket intressant att lyssna på med så många anekdoter från ett tv-landskap som sedan länge är ett minne blott.
Hade hoppats att han kanske körde livekommentering på Youtube eller liknande. Men icke alltså. Synd.
Seahawks klara favoriter i Super Bowl, oddset 1.43 mot Patriots 2.90 i nuläget. De borde klara av det, men vem vet?
I Mike Vrabel som coach verkar Patriots ha hittat precis rätt man i exakt rätt tid. Den gamle linebackern, som vann tre Super Bowls med New England, står ju större delen av matcherna liksom hukande (squatting) med händerna på knäna, intensivt inbegripen i spelet. Det ser lite lustigt ut, och skulle förmodligen få en del NFL-tränare att ramla omkull av ansträngningen förr eller senare. Men Vrabel klarar det utan problem.
Han är uppenbarligen väldigt hands-on i sin approach:
Jaha då, det var det. Även om det "bara" blev 29-13 känns det som att Seahawks utklassade Patriots på alla sätt och känns som de vann med 49-13.
Patriots defense ska ha stor cred. Hade de varit snäppet sämre hade det förmodligen blivit 40-50 poäng. De lyckades hålla Seahawks to fem FG och gav ändå Drake Maye och gänget en chans de inte tog vara på.
Jag måste säga att jag blev både väldigt förvånad och imponerad över hur dominanta Seahawks har varit under andra halvan av säsongen. Det riktiga finalen var förra veckan mellan Seahawks och Rams. Stafford insats visar varför han var värd MVP, jag tror ingen annat lag under säsongen lyckades borra hål i deras defense, särskilt imponerade att han gjorde det tre gånger.