2025-09-07, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GravitySwitch
Han är idag smalare än när han var med i biggest loser. Han har idag bättre ekonomi än när han var med i lyxfällan.

Du är en hjärndöd horunge. Ska du kritisera så gör det där det stämmer. Så jävla dum

Whoa!? Jag svarade inte ens dig, ändå verkar du svara mig och ta det personligt. Jag vidhåller det jag skrev: att Anjo misslyckats med viktvaktandet och att hans ekonomi är allt annat än imponerande.

När det gäller övrig kritik mot Anjo är det lönlöst att ens försöka, ty badbollen och användare som du vägrar bemöta relevant kritik mot mobbarmiffot.

Anjo kan dra åt helvete, och du är ingen horunge- du är en incel med endast en tillstymmelse till kuk som du inte ens förmår längre se på grund av din fläskmage. Din mage är exakt lika fet som din hjärna, som består av 1% fungerade synapser och 99% flottfett.
Citera
2025-09-07, 02:28
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Anjo har sagt han tycker det är helt okej att exempelvis trycka upp tröjor med hans barn då dom är på YouTube.

Om jag har en kollega som kritiserar mig eller den som sitter i kassan på ica så kommer jag självklart inte dra in deras barn. Så gör inte en frisk människa, sånt gör Anjo.

Anjo behöver hjälp av experter som är opartiska och inte är ute efter att göra bra förnedrings-tv.

Är speciella människor som söker sig till dessa program och syftet är att man vill ha en snabb lösning på sina problem plus man vill bli känd.
Anjo är lat, har ingen drivkraft eller den faktiska viljan att styra upp sitt liv.
Letar alltid den lättaste vägen.
Bara se hur hans Youtube kanal har förändrats senaste.. han har slutat klippa för att det är så jobbigt för han.

Man kan tänka att när man får barn så vill man ha fysik för att orka, vara förebild och ha stabil inkomst.
Fam Björlund lever på att förtalar folk på internet, ljuger och tar bilen när sträckan är mer än 100meter. Flyttade ut ur ett hus för det var för mycket jobb. Gissar tvillingarna delar rum igen då det är ovanligt med 5rums lägenheter.

Vad gör ens Lisen på dagarna?
Har dom ens lärt barnen att cykla?
Hur trångbodda är denna familj egentligen?

Lisen är en dagdrivare och gör väl mest det som faller henne i smaken, skulle gissa att hon lever lite som Rask, sover halva dagarna, sedan blir det mest soffsittande, scrollande och energidryck samt godis.

Allt som genererar snabba dopaminkickar helt utan ansträngning, både Anjo och Lisen är missbrukare ut i fingerspetsarna, hoppas att ungarna inte ärver beroendesjukdomen.
Citera
2025-09-07, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Anjo har ju alltså grovt förtalat samt tryckt upp tröjor på ett oskyldigt barn.

Varför kritiserar du inte det?

Du är inte objektiv för fem öre

Har också hört att det finns flera oroliga mammor i klassen som är rädda för att Anjo ska hänga ut deras barn

Du hör så mycket du och du är alltid superobjektiv och allt du hör är alltid negativt mot den du avskyr.

Du som vet allt om de du avskyr, tror eller vet du om Temu tänker skada Anjo, Rask och Sandra? Det jag har hört är att de går extremt hårt åt Sandra nu dvs lika hårt som mot de andra två.
Nu har Tojje rent fysiskt träffat dessa över lite alkohol. Alkohol gör ju folk så smarta. Det märks inte minst på Skilleras när han livar full som en alika.

Du ser, det där fantastiska extermt laglydiga personerna som inte förtalar någon har startat en kampanj mot Sandra för att hon hade mage att säga emot dom och godta Anjos utsäkt. På tal om sekt.
Citera
2025-09-07, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Du hör så mycket du och du är alltid superobjektiv och allt du hör är alltid negativt mot den du avskyr.

Du som vet allt om de du avskyr, tror eller vet du om Temu tänker skada Anjo, Rask och Sandra? Det jag har hört är att de går extremt hårt åt Sandra nu dvs lika hårt som mot de andra två.
Nu har Tojje rent fysiskt träffat dessa över lite alkohol. Alkohol gör ju folk så smarta. Det märks inte minst på Skilleras när han livar full som en alika.

Du ser, det där fantastiska extermt laglydiga personerna som inte förtalar någon har startat en kampanj mot Sandra för att hon hade mage att säga emot dom och godta Anjos utsäkt. På tal om sekt.

Den enda kampanj mot Sandra som finns existerar enbart i din förvirrade hjärna. Sandra har skrivit till Anjo privat och accepterat hans ursäkt vilket självfallet är helt okej och närmast sunt.

Sandras video, den hon senast publicerade innehöll dock en del felaktigheter och lögner(missförstånd?), som både Brott & Blandat och skilleras valde att kommentera, det är allt.

Du låter din sjuka fantasi skena iväg alltför mycket. Denna tråd handlar om Sveriges största badboll Anjo inte om dina morbida vanföreställningar om vad "TEMU-sekten" kommer att göra i framtiden.

Vad är till exempel din åsikt om att badbollen Anjo nu utreds för förtal?
Citera
2025-09-07, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Den enda kampanj mot Sandra som finns existerar enbart i din förvirrade hjärna. Sandra har skrivit till Anjo privat och accepterat hans ursäkt vilket självfallet är helt okej och närmast sunt.

Sandras video, den hon senast publicerade innehöll dock en del felaktigheter och lögner(missförstånd?), som både Brott & Blandat och skilleras valde att kommentera, det är allt.

Du låter din sjuka fantasi skena iväg alltför mycket. Denna tråd handlar om Sveriges största badboll Anjo inte om dina morbida vanföreställningar om vad "TEMU-sekten" kommer att göra i framtiden.

Vad är till exempel din åsikt om att badbollen Anjo nu utreds för förtal?

1. Det var väntat att du skulle dyka upp så fort Temu kritiseras. Ta det inte personligt. Det är tydligt att de går hårt åt Sandra. Du blundar för det.

2. Om han han verkligen utreds och det leder till fällande dom är det ju som det ska vara. Tvekar dock på att det går till rättegång i varje fall. Skulle han fällas har jag inga problem med det.

Jag har svarat på din fråga.

Nu har jag en fråga till dig.
Begår någon ur den sk sekten några brott som tex förtal och är någon av dessa anmälda?
Citera
2025-09-07, 09:10
Medlem
Citat:
Whoa!? Jag svarade inte ens dig, ändå verkar du svara mig och ta det personligt. Jag vidhåller det jag skrev: att Anjo misslyckats med viktvaktandet och att hans ekonomi är allt annat än imponerande.

När det gäller övrig kritik mot Anjo är det lönlöst att ens försöka, ty badbollen och användare som du vägrar bemöta relevant kritik mot mobbarmiffot.

Anjo kan dra åt helvete, och du är ingen horunge- du är en incel med endast en tillstymmelse till kuk som du inte ens förmår längre se på grund av din fläskmage. Din mage är exakt lika fet som din hjärna, som består av 1% fungerade synapser och 99% flottfett.

Du är så intelligent. Du besvarar detta som en riktigt mogen person. Hur ska man kunna ta dig på allvar när du beter dig som om synapserna är felkopplade. Pinsamt.
Skilleras kommer att vara stolt över att du anammat hans vokabulär.

Hur kan du bli så störd av Anjos vikt? Är han överviktig för att störa dig personligt? Är det ett trauma för då du går så hårt på hans övervikt?

Vilka mer har mycket att säga om Anjos vikt? Jo Skilleras och Mr Medvikt som uppenbart inte sett sig själva i spegeln.
Tojje är inte en atlet heller.
Citera
2025-09-07, 09:53
Medlem
Citat:
1. Du är så intelligent. Du besvarar detta som en riktigt mogen person. Hur ska man kunna ta dig på allvar när du beter dig som om synapserna är felkopplade. Pinsamt.
Skilleras kommer att vara stolt över att du anammat hans vokabulär.

2. Hur kan du bli så störd av Anjos vikt? Är han överviktig för att störa dig personligt? Är det ett trauma för då du går så hårt på hans övervikt?

Vilka mer har mycket att säga om Anjos vikt? Jo Skilleras och Mr Medvikt som uppenbart inte sett sig själva i spegeln.
Tojje är inte en atlet heller.

1. Tack för komplimangen!

2. Stör mig överhuvudtaget ingenting på badbollens vikt, tvärtom uppmuntrar jag karln att öka sitt kalori-intag, kom igen Anjo- du KAN nå 500kg!

Tack för att du svarade sakligt på min fråga om det stundande åtalet om förtal mot Anjo. Bra att du anser att ett sådant beteende av Anjo inte är okej.

Därför ska jag också sakligt svara på din fråga till mig! Mitt svar är: Nej.
Citera
2025-09-07, 10:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Hur trångbodda är denna familj egentligen?

Lisen är en dagdrivare och gör väl mest det som faller henne i smaken, skulle gissa att hon lever lite som Rask, sover halva dagarna, sedan blir det mest soffsittande, scrollande och energidryck samt godis.

Allt som genererar snabba dopaminkickar helt utan ansträngning, både Anjo och Lisen är missbrukare ut i fingerspetsarna, hoppas att ungarna inte ärver beroendesjukdomen.

Du verkar besatt om hur trångbodda folk är och hur deras hemförhållanden är. Hahaha hörde du inte Tojjes senaste , han berättade hur satans VARMT det var i Skilleras lägenhet! Såpass att man inte stod ut! Stackaren satt ju och gnällde på att Rask behövde portabla fläktar och hur hans lägenhet hade perfekt luft som kände av själv hur varmt det skulle bli. Men man kan inte ens öppna ett fönster och få in lite luft! Kanske därför han är så bränd i skallen. Du får nog tänka på det nästa gång han passar en hund eller en katt.. du som är så orolig.
Citera
2025-09-07, 10:22
Medlem
Citat:
1. Tack för komplimangen!

2. Stör mig överhuvudtaget ingenting på badbollens vikt, tvärtom uppmuntrar jag karln att öka sitt kalori-intag, kom igen Anjo- du KAN nå 500kg!

Tack för att du svarade sakligt på min fråga om det stundande åtalet om förtal mot Anjo. Bra att du anser att ett sådant beteende av Anjo inte är okej.

Därför ska jag också sakligt svara på din fråga till mig! Mitt svar är: Nej.

Okej. Så du ser inte något som Temu uttrycker som förtal? Är det exakt så du menar? Inte ett enda förtal av någon av dessa? Inte mot Anjo? Inte mot Rask? Intressant.

Jag anser att om Anjo fälls för förtal är det så det blir och jag har inget problem med det. Det behövs en dom om så är fallet.

Annars hävdar jag med samma bestämdhet att Anjo inte begår förtal eftersom du anser att Temu inte begår förtal. Du ser, jag kan lära mig av dig hur det fungerar.
Citera
2025-09-07, 10:30
Medlem
Citat:
Okej. Så du ser inte något som Temu uttrycker som förtal? Är det exakt så du menar? Inte ett enda förtal av någon av dessa? Inte mot Anjo? Inte mot Rask? Intressant.

Jag anser att om Anjo fälls för förtal är det så det blir och jag har inget problem med det. Det behövs en dom om så är fallet.

Annars hävdar jag med samma bestämdhet att Anjo inte begår förtal eftersom du anser att Temu inte begår förtal. Du ser, jag kan lära mig av dig hur det fungerar.

Du får a ge specifika uttalanden om någon ska kunna säga att Anjo blir förtalad eller inte.
Citera
2025-09-07, 12:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Du får a ge specifika uttalanden om någon ska kunna säga att Anjo blir förtalad eller inte.

Se där, du kan ju skriva något konstruktivt och inte bara hetsa folk som inte gillar Temu och inte ensidigt hatar Anjo.

Det gäller att man lämnar en uppgift om personen som i sin natur är sån att den skapar missaktning hos andra.

Att snacka om att någon har haft Onlyfanskonto kan väl ses som sådan uppgift, men är det förra året och man själv var öppen med ansikte och drev kontot blir det nog lite tufft ändå?

Men när Anjo säger att Medviktarna sitter och knarkar i bussen, och kanske var det något om det på arbetstid också, så är han illa ute. Jag tycker de har gjort bort sig rätt duktigt, men där är något som Anjo gott kan få betala för. Han saboterar folks framtida möjligheter att försörja sig genom att sprida påståendet utan att det finns några egentliga skäl för det annat än att han vill göra ner sin motståndare.
Citera
2025-09-07, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det är ju precis det som händer just nu.
Mig veterligen så är det Rask och Anjo som har pratat om chrippas barn? Eller hur ligger det till?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in