Citat:
Ursprungligen postat av
Paris24
Så fint att du hittar länkar Mr Google som du aldrig någonsin läst eller hört talas om. Det är en agenda utan fakta du driver, att Sverige svämmar över av våldtäkter som inte anmäls. Det ironiska är att en stad som Lund där jag bott har 40.000 kåta studenter och antalet anmälda våldtäkter är under 100 per år varav 60% utförs av utlänningar så risken för våldtäkt tycks obefintlig? Trots den berömda statistiken i Sverige där vi ser ut som världens värsta våldtäktsland eftersom våra definitioner skiljer sig från andra länder. Något som du säkert applåderar. Ju fler våldtäkter ju gladare inlägg från Vänsterindivider.
Jag har aldrig sagt att Sverige översvämmas av våldtäkter. Och ju färre våldtäkter desto bättre, oavsett de anmäls eller ej. Som vanligt hittar du på saker för att stärka dina grundlösa påståenden.
Ett sådant verkar vara detta om färre än 100 anmälda våldtäkter per år i Lund. Statistiskt borde siffran ligga en bit över 100. Men vad detta har med trådens ämne att göra är oklart, liksom vad det har med mitt påstående om att det finns ett mörkertal vad gäller våldtäkter. Låt säga att det varje år skulle ske 100 våldtäkter i Lund som inte anmäls. På vilket sätt blir detta svårare att få ihop ifall det är 90 våldtäkter som anmäls än om siffran är 110?
Sluta se alla som feministiska vänstermänniskor och hoppas att folk du inte känner ska hamna i en rättstvist med en kvinna. Hoppas istället på att din dotter inte blir ihop med trådens Joakim, alldeles oavsett han begått våldtäkter eller ej.