2025-09-06, 10:21
Medlem
feemaxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storsnusen
Kommer att referera till #571 som en hon eftersom att hon var det under denna tid.

Kom till oss i klassen 2015 då vi gick andra året på gymnasiet (#571 är 2 år äldre än oss)...

.... Hon påstår själv att hon har borderline men vet inte om det verkligen är bekräftat av en doktor.

Bordeline torde vara en av de minst allvarliga störningarna hos denna människa.

Citera
2025-09-06, 10:28
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisebergskanin
Fast även om man gillar förnedringssex så säger man väl "nej tack" om en kvinna visar sig vara så sjuk så hon vill blanda in sina barn
Det finns inga ursäkter för #667
Jag tror du missuppfattade eller så hoppade du över bokstäverna i mitt inlägg.
Citera
2025-09-06, 10:38
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jag har funderat lite på detta, för det är så konstigt. Flera gäddor har nu velat träffa mamman först. Varför gör man en sådan grej som pedofil? Är man inte rätt lyrisk över att äntligen få tillgång till ett barn och därför vill träffa det fortast möjligt, före mamman hinner ångra sig? 🤔

En sak kan förstås vara att Dumpen nu verkar hårdsatsa på peddomammor och då kanske det i var och varannan ChatIW dyker upp "pdmorsor", vilket kan ge män en bild av att fan det vimlar av pedofilkvinnor, så mister jag en, tar jag bara nästa och kan utan risk provköra mamman lite först och skiter det sig tar jag bara en annan pdmorsas unge ifrån chatIW?!
Exakt, jag tror gräver i ganska depraverad massa av ensamma bittra gubbar, då får man lite vad som helst på kroken.

Praktsvinet 667 kan man nog anklaga för mycket, men varför redogör inte Sara, i telefonsamtalet med densamma, hur det faktiskt hade gått till, efter att hon påpekat att hans version är förljugen?

I detta fall saknas det pusselbitar, det är ju inte första gången heller.
Citera
2025-09-06, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av djehklfl
Förr all del, men det hjälper mig ju inte.
gör de väl bara kolla på mest sökta och nacka
Citera
2025-09-06, 12:19
Medlem
scroshs avatar
Citat:
Kommer att referera till #571 som en hon eftersom att hon var det under denna tid.

Kom till oss i klassen 2015 då vi gick andra året på gymnasiet (#571 är 2 år äldre än oss) och det sas att hon flyttade upp med sin mamma från Stockholm för att dom ville att #571 skulle komma bort från kriminalitet och droger. Var väldigt konstig, typ första gången hon presenterade sig för klassen så sa hon: "Hej mitt namn är ... och jag tycker om musik och att ragga tjejer". Försökte övertala en tjej i klassen att dom skulle ta livet av sig tillsammans.
Kommer ihåg att en person sa till #571 att alla i klassen tyckte att hon var obehaglig och att ingen ville ha något med henne att göra, varpå #571 skickade ett privatmeddelande till alla tjejer och typ "konfronterade" oss och frågade ut oss om vad vi tyckte om henne. Började bråka med en elev på skolan och hotade både eleven och rektorn att hon skulle mörda båda två. Efter det blev hon avstängd från skolan och kom aldrig tillbaka. Samma dag gick hon tydligen ner på stan och slog ner en hemlös.
Hon och hennes mamma har själv varit hemlösa, finns reportage om det på sveriges radio. Hon påstår själv att hon har borderline men vet inte om det verkligen är bekräftat av en doktor.

Är jag förvirrad eller är inte #571-gäddan en snubbe? Detta kommer upp på dumpen.se: https://dumpen.se/2025/02/25/rkwa96-robin-ornskoldsvik-571/
Citera
2025-09-06, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrosh
Är jag förvirrad eller är inte #571-gäddan en snubbe? Detta kommer upp på dumpen.se: https://dumpen.se/2025/02/25/rkwa96-robin-ornskoldsvik-571/
Det är en transman, en kvinna som bytt kön till man men som fortfarande är kvinna mellan benen. Detta berättas i chatten om man orkar läsa den.
Citera
2025-09-06, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LLFFILLFMD
https://dumpen.se/2024/06/27/sikta-mot-gaddorna-napp-434-solna-malung/

Peddot jobbar med HANDIKAPPADE BARN inom landstinget och kan inte få sparken pga att han inte är dömd,. Hans kollegor har fått sagt till sig att dom får ”förhålla sig till situationen” 😂😂😂😂

Hejja pappa staten 😂😂😂

Hahaha, ett peddo som jobbar med försvarslösa handikappade barn.

Arbetsplatsen "Vi kickar honom först när han förgriper sig på någon", ni får acceptera och respektera er pedofilkollega nu.

Jag blir helt mållös.
Citera
2025-09-06, 13:39
Medlem
Gerhardts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrosh

Jo det är en han oavsett vad han än tror att han kan identifiera sig som.
Citera
2025-09-06, 13:42
Medlem
Citat:
Har gått i samma klass som #571 när jag gick gymnasiet. Hade kvinnligt namn, långt hår. Klädde sig dock ganska grabbigt och blev avstängd från skolan bla för att hon mordhotade en annan elev.
Människan talar på samma sätt som Vicky Pollard
Senast redigerad av Han där borta 2025-09-06 kl. 13:46.
Citera
2025-09-06, 14:13
Medlem
Beerzuuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Vad var det med jackan som gädda 667 hade på sig vid konfrontationen?

Någonstans skrev någon att han kunde vara en del av en subkultur? Har gäddorna fler egna klädkoder?

Varseljackor och Thai-tryck på kläder har man sett en del av.
Stone Island. Ett märke som har en särställning bland fotbollshuliganer. För 20 år sen kunde man behöva stå upp för märket, idag bärs det av alla möjliga. #667
Citera
2025-09-06, 18:30
Avslutad
Dumpens gädderi fortsätter...
Dags för Nebo Halmstad #668

https://dumpen.se/2025/09/06/nebo-vill-harska-och-dominera-halmstad-668/

En riktig gris! Tidigare dömd också.
Citera
2025-09-06, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975