Flashback bygger pepparkakshus!
2025-09-05, 23:51
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djehklfl
Kan ngn PM:a #667 identitet.
Mvh

Mr Koll är en bra gäddradar.
Citera
2025-09-05, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Mr Koll är en bra gäddradar.

Förr all del, men det hjälper mig ju inte.
Citera
2025-09-06, 00:09
Medlem
https://dumpen.se/2024/06/27/sikta-mot-gaddorna-napp-434-solna-malung/

Peddot jobbar med HANDIKAPPADE BARN inom landstinget och kan inte få sparken pga att han inte är dömd,. Hans kollegor har fått sagt till sig att dom får ”förhålla sig till situationen” 😂😂😂😂

Hejja pappa staten 😂😂😂
Citera
2025-09-06, 00:33
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jag har funderat lite på detta, för det är så konstigt. Flera gäddor har nu velat träffa mamman först. Varför gör man en sådan grej som pedofil? Är man inte rätt lyrisk över att äntligen få tillgång till ett barn och därför vill träffa det fortast möjligt, före mamman hinner ångra sig? 🤔

Citat:
Ursprungligen postat av feemaxxx
Peddot ser drömscenariot att påbörja en sort relation med mamman, och därmed få en möjlighet att få tillgång till barnen kontinuerligt.
Annars kan det vara att det finns ngn konstig moral som hindrar peddot att direkt ta kontakt med barnet, men om man nu har en annan förövare (mamman)så får man hjälp att verkligheten föröva sig på barnet.

Ja det är ju kanonläge för pedofilen med en ensamstående pedomorsa!
Mamma sköter om all grooming av ungarna, inte sällan flera stycken i en munsbit.
Farbror Bosse behöver bara komma på besök när lusten faller på.
Inga utgifter för godis, cider, cigaretter, öl, sprit, odyl.

Och vad ska ungen ta sig till?
"Prata med en vuxen" om vad Farbror Bosse brukar göra?"

Vem då?

Mamma?
Mamma som är Farbror Bosses bästa vän?
Mamma som deltar i aktiviteterna?
Mamma som säger att ungen bara inte har hunnit fått så bra kontakt med sin nya plastpappa än?
Mamman som vinner alla vårdnadstvister om hon förnekar allt.
Mamman som förlorar vårdnaden om hon berättar vad som händer?
Mamman som åker dit själv om hon berättar vad som händer?

Pappa?
Pappan som förlorar alla vårdnadstvister?
Pappan som "bara är svartsjuk"?
Pappan som bara kan göra "okynnesanmälningar mot sitt ex som han inte kan sluta att trakassera"?
Pappan som mamman anklagar för sexuella övergrepp.

Någon annan?
Någon annan som måste lyssna på mamman, eftersom kvinnan alltid har rätt?

Farbror Bosse har fått en jackpot som inga risker för Dumpar kan få honom att släppa taget om.

Ungen sitter där den sitter, fast i en rävsax, fri för Farbror Bosse att "använda".
Senast redigerad av Korv-Bajs 2025-09-06 kl. 00:40.
Citera
2025-09-06, 01:22
Medlem
Har gått i samma klass som #571 när jag gick gymnasiet. Hade kvinnligt namn, långt hår. Klädde sig dock ganska grabbigt och blev avstängd från skolan bla för att hon mordhotade en annan elev.
Citera
2025-09-06, 04:33
Medlem
Crankyshake2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storsnusen
Har gått i samma klass som #571 när jag gick gymnasiet. Hade kvinnligt namn, långt hår. Klädde sig dock ganska grabbigt och blev avstängd från skolan bla för att hon mordhotade en annan elev.

Berätta allt du vet 🍿
Citera
2025-09-06, 06:51
Medlem
senseis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Berätta allt du vet 🍿

Riktig galning..

Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag fick PM om att det finns en dom från Södertörns TR under det kvinnliga personnumret. Bl. a. misshandel, olaga hot och våld mot tjänsteman. Hon ska bl. a. ha sparkat ett dagisbarn som hon passerade p.g.a. arg på helt andra personer.

I domen framgår att det finns tidigare domar gällande samma typ av brott (kanske just inte att hon gett sig på barn). Förekom då i sex avsnitt i belsatningsregistret och det framkommer i domen att det finns misstanke om IF och NPF.

Verkar vara en riktig galning. #571
Citera
2025-09-06, 07:14
Citat:
Ursprungligen postat av storsnusen

Kvinnligt namn och hon ? Är det en som gjort könsbyte menar du ?
Citera
2025-09-06, 07:15
Citat:
Ursprungligen postat av LLFFILLFMD
https://dumpen.se/2024/06/27/sikta-mot-gaddorna-napp-434-solna-malung/

Peddot jobbar med HANDIKAPPADE BARN inom landstinget och kan inte få sparken pga att han inte är dömd,. Hans kollegor har fått sagt till sig att dom får ”förhålla sig till situationen” 😂😂😂😂

Hejja pappa staten 😂😂😂

Mer än sjukt. Lagändringar behövs helt klart.
Citera
2025-09-06, 07:33
Medlem
senseis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Kvinnligt namn och hon ? Är det en som gjort könsbyte menar du ?

Om du kollar upp personen på MrKoll så kan du se att namnbyte gjorts och de kvinnliga namnen som denne hade först
Citera
2025-09-06, 07:38
Citat:
Ursprungligen postat av sensei
Om du kollar upp personen på MrKoll så kan du se att namnbyte gjorts och de kvinnliga namnen som denne hade först

Ok. Jag tror dig.
Citera
2025-09-06, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Berätta allt du vet 🍿
Kommer att referera till #571 som en hon eftersom att hon var det under denna tid.

Kom till oss i klassen 2015 då vi gick andra året på gymnasiet (#571 är 2 år äldre än oss) och det sas att hon flyttade upp med sin mamma från Stockholm för att dom ville att #571 skulle komma bort från kriminalitet och droger. Var väldigt konstig, typ första gången hon presenterade sig för klassen så sa hon: "Hej mitt namn är ... och jag tycker om musik och att ragga tjejer". Försökte övertala en tjej i klassen att dom skulle ta livet av sig tillsammans.
Kommer ihåg att en person sa till #571 att alla i klassen tyckte att hon var obehaglig och att ingen ville ha något med henne att göra, varpå #571 skickade ett privatmeddelande till alla tjejer och typ "konfronterade" oss och frågade ut oss om vad vi tyckte om henne. Började bråka med en elev på skolan och hotade både eleven och rektorn att hon skulle mörda båda två. Efter det blev hon avstängd från skolan och kom aldrig tillbaka. Samma dag gick hon tydligen ner på stan och slog ner en hemlös.
Hon och hennes mamma har själv varit hemlösa, finns reportage om det på sveriges radio. Hon påstår själv att hon har borderline men vet inte om det verkligen är bekräftat av en doktor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in