Citat:
Ursprungligen postat av
LudvigSigurdDavid
Vad får dig att tro att inte inte vill mista sin chans att förnedra denna kvinna och därför skrev det i rädsla för att hon skulle tappa intresset när han inte var intresserad av barn? Hur jävla vidrigt det än är med folk som tänder på förnedring, så är det inte på samma skala som att utsätta barn för övergrepp. Han skulle ju träffa henne UTAN barn. Jag kan så klart inte veta om han kan tänka sig att blanda in barn i sin sjuka fantasier, men att utgå ifrån det i sin iver för sensation, är ett misstag. Gissa vilka som vinner på det. Just det, pedofilerna skulle göra vågen och tacka Dumpen för att det normaliserades. Fan, det är inte ens långsökt lixom.
Det är så jävla konstigt detta med alla gubbar som plötsligt dras till peddomorsor. Tänker de faktiskt så här att är man sånt jävla pervo att man bjuder ut sin unge, ja, då är man säkert sån som ställer upp på allt med
mig ?
Den här senaste gäddan vägrade ju först ta i chatten detaljer om vad som skulle ske med barnet, utan sånt skulle tas per telefon, men telefonsamtalen var ju fan torrare än chatten och det var bara logistiken kring barnet som diskuterades, så ej heller där var han intresserad av barnet.
Jag tänker mig att för ett peddo så är barnet prioetta på flera sätt. Varför frågade han exempelvis inte vad barnet gjorde och hur hon var klädd?