2025-09-05, 20:22
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Jag vet att vi inte ska diskutera anhöriga men jag måste få fråga. Hur gammal är gäddas #667 dotter.

Om jag minns rätt, 14 år.
Citera
2025-09-05, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Vad får dig att tro att inte inte vill mista sin chans att förnedra denna kvinna och därför skrev det i rädsla för att hon skulle tappa intresset när han inte var intresserad av barn? Hur jävla vidrigt det än är med folk som tänder på förnedring, så är det inte på samma skala som att utsätta barn för övergrepp. Han skulle ju träffa henne UTAN barn. Jag kan så klart inte veta om han kan tänka sig att blanda in barn i sin sjuka fantasier, men att utgå ifrån det i sin iver för sensation, är ett misstag. Gissa vilka som vinner på det. Just det, pedofilerna skulle göra vågen och tacka Dumpen för att det normaliserades. Fan, det är inte ens långsökt lixom.

Det är så jävla konstigt detta med alla gubbar som plötsligt dras till peddomorsor. Tänker de faktiskt så här att är man sånt jävla pervo att man bjuder ut sin unge, ja, då är man säkert sån som ställer upp på allt med mig ?

Den här senaste gäddan vägrade ju först ta i chatten detaljer om vad som skulle ske med barnet, utan sånt skulle tas per telefon, men telefonsamtalen var ju fan torrare än chatten och det var bara logistiken kring barnet som diskuterades, så ej heller där var han intresserad av barnet.

Jag tänker mig att för ett peddo så är barnet prioetta på flera sätt. Varför frågade han exempelvis inte vad barnet gjorde och hur hon var klädd?

Citera
2025-09-05, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Om jag minns rätt, 14 år.
Så ung stackars barn.
Citera
2025-09-05, 20:41
Medlem
Skaraborg2s avatar
Stackars barn.

Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Så ung stackars barn.

Ja verkligen.

Stackars barn med en sådan far.
Citera
2025-09-05, 20:54
Medlem
Citat:
Vad får dig att tro att inte inte vill mista sin chans att förnedra denna kvinna och därför skrev det i rädsla för att hon skulle tappa intresset när han inte var intresserad av barn? Hur jävla vidrigt det än är med folk som tänder på förnedring, så är det inte på samma skala som att utsätta barn för övergrepp. Han skulle ju träffa henne UTAN barn. Jag kan så klart inte veta om han kan tänka sig att blanda in barn i sin sjuka fantasier, men att utgå ifrån det i sin iver för sensation, är ett misstag. Gissa vilka som vinner på det. Just det, pedofilerna skulle göra vågen och tacka Dumpen för att det normaliserades. Fan, det är inte ens långsökt lixom.

Jag har funderat lite på detta, för det är så konstigt. Flera gäddor har nu velat träffa mamman först. Varför gör man en sådan grej som pedofil? Är man inte rätt lyrisk över att äntligen få tillgång till ett barn och därför vill träffa det fortast möjligt, före mamman hinner ångra sig? 🤔

En sak kan förstås vara att Dumpen nu verkar hårdsatsa på peddomammor och då kanske det i var och varannan ChatIW dyker upp "pdmorsor", vilket kan ge män en bild av att fan det vimlar av pedofilkvinnor, så mister jag en, tar jag bara nästa och kan utan risk provköra mamman lite först och skiter det sig tar jag bara en annan pdmorsas unge ifrån chatIW?!
Senast redigerad av Florman 2025-09-05 kl. 20:57.
Citera
2025-09-05, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Vem pratar vi om?
Dontomaso 665,9
Citera
2025-09-05, 21:06
Medlem
Citat:

Fast även om man gillar förnedringssex så säger man väl "nej tack" om en kvinna visar sig vara så sjuk så hon vill blanda in sina barn
Det finns inga ursäkter för #667
Citera
2025-09-05, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisebergskanin
Fast även om man gillar förnedringssex så säger man väl "nej tack" om en kvinna visar sig vara så sjuk så hon vill blanda in sina barn

Ja, verkligen. Även om man hävt i sig en hel jäkla pava vin. Förstår sannerligen inte detta.
Citera
2025-09-05, 21:24
Medlem
feemaxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jag har funderat lite på detta, för det är så konstigt. Flera gäddor har nu velat träffa mamman först. Varför gör man en sådan grej som pedofil? Är man inte rätt lyrisk över att äntligen få tillgång till ett barn och därför vill träffa det fortast möjligt, före mamman hinner ångra sig? 🤔 ..,,

Peddot ser drömscenariot att påbörja en sort relation med mamman, och därmed få en möjlighet att få tillgång till barnen kontinuerligt.
Annars kan det vara att det finns ngn konstig moral som hindrar peddot att direkt ta kontakt med barnet, men om man nu har en annan förövare (mamman)så får man hjälp att verkligheten föröva sig på barnet.
Citera
2025-09-05, 22:35
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisebergskanin
Helt enig! Det finns inga förmildrande omständigheter för #667. Han är en gris som bör grillas långsamt i helvetet på obestämd tid.
Citera
2025-09-05, 23:49
Medlem
Kan ngn PM:a #667 identitet.
Mvh
Citera
2025-09-05, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Det känns som att S o P börjar bli lite för välkända i detta sammanhang. Det är ofta nu som dom flyr iväg så fort dom visar sig. Det vore kanske bättre om någon annan skötte konfrontationen!

Ja du har en poäng fast dom är bäst på det. Det där Norrlands gänget har ju konfrontationen nästan flera timmar.
Orkar aldrig kolla dom.
Patrik och Sara borde lära upp andra ist. Hehe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in