2025-09-06, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghoul-thot
Jag äger en vagina så vet hur den funkar lixom.
Det gör jag också och vet mycket väl hur den fungerar.
Citera
2025-09-06, 14:54
Medlem
Nej, jag upplever alla som väldigt tajta, även de mammor jag träffat. Däremot har det hänt då och då att man träffar på någon som gjort knipövningar och då blir det förstås ännu tajtare, på gränsen till smärta för kuken.
Citera
2025-09-06, 15:19
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaskent300
Nej, jag upplever alla som väldigt tajta, även de mammor jag träffat. Däremot har det hänt då och då att man träffar på någon som gjort knipövningar och då blir det förstås ännu tajtare, på gränsen till smärta för kuken.

Här har vi liksom en snubbe som fått allt i livet, stor kuk och tillgång till en massa villiga kvinnor? Man blir ju lite lätt avundsjuk då han fortfarande verkar vara ute på köttmarknaden.
Senast redigerad av halaltarzan 2025-09-06 kl. 15:23.
Citera
2025-09-06, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Vem i hela fridens namn har inbillat dig det? Pingstkyrkan?

Haha pingstkyrkan 😅 Undrar hur hon kristi brud ser på den här frågan 🙂
Citera
2025-09-06, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Här har vi liksom en snubbe som fått allt i livet, stor kuk och tillgång till en massa villiga kvinnor? Man blir ju lite lätt avundsjuk då han fortfarande verkar vara ute på köttmarknaden.
Du måste sluta vara avundsjuk på dessa självutnämnda "vinnarskallar" nu tarzan. Du har fått mer än din beskärda del - även om det stundtals varit en kamp. Gott så. Livet har sin gång. När du läser här ser du ju också att det finns en betydande mängd unga män som inget hellre önskat än att få din erfarenhet. Det upptar de facto all deras tankeverksamhet.
Du kan ju åtminstone uttala dig i ämnet utan att fantisera helt i det blå framför skärmen.
Citera
2025-09-06, 15:55
Medlem
Citat:
Man tränar bäckenbotten då blir man lite tightare och slipper inkontinens. Har inget att göra med att sitta och klämma ihop vaginan. Pinsamt värre.

Låter för mig som nån lesbisk konspirationsteori...

En tonåring är tight för att man inte har blivit penetrerad. Färdigutvecklad är man vid 14 då kan man bli påsatt.

Ja, man tränar bäckenbotten vid knipövningar. Visste du inte det?

Knipövningar är bra träning även för män.

Nej. Bäckenet är färdigutvecklat vid 20 års ålder.

Aha. Jag trodde du var en kvinna. Nu avslöjar du dig som en obildad manlig hebefil-incel.
Senast redigerad av TomatKungen 2025-09-06 kl. 15:59.
Citera
2025-09-06, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Ja, man tränar bäckenbotten vid knipövningar. Visste du inte det?

Knipövningar är bra träning även för män.

Nej. Bäckenet är färdigutvecklat vid 20 års ålder.

Aha. Jag trodde du var en kvinna. Nu avslöjar du dig som en obildad manlig hebefil-incel.

Knipövningar tränar inte bäckenbotten. Konstigaste jag har hört.

Även om man tränar bäckenbotten regelbundet blir man bara marginellt tightare. Man blir aldrig lika tight som när man var tonåring.

Det finns tjejer som föder barn vid typ 13 så jag skulle inte tro det.

Ser inte vad bäckenet har med vaginan att göra.

Har ingen aning om vad en hebefil-incel är.
Citera
2025-09-06, 16:38
Medlem
Citat:
Knipövningar tränar inte bäckenbotten. Konstigaste jag har hört.

Även om man tränar bäckenbotten regelbundet blir man bara marginellt tightare.

Det finns tjejer som föder barn vid typ 13 så jag skulle inte tro det.

Ser inte vad bäckenet har med vaginan att göra.

Har ingen aning om vad en hebefil-incel är.

"Bäckenbottenträning kan lindra och ta bort besvär med att det läcker urin eller avföring. Det kan till exempel hända när du hostar eller anstränger dig fysiskt, eller om du plötsligt får svårt att hålla dig och hinna till toaletten. Du kan också träna för att förebygga besvär. Träningen är bra oavsett ålder eller vilket kön du har.

Att träna bäckenbotten kallas också för knipträning." Källa: 1177

Incel är en person som lever i ofrivilligt celibat. Och du låter som en sådan när du vet så pass lite om kvinnlig anatomi. Hebefiler är sådana som tänder på barn I sin pubertetsutveckling, tex. 14 åringar. Och tycker att dessa är redo för påstigning, vilket du också tycker.

Därav avslöjade du dig vara en manlig obildad hebefil-incel.
Citera
2025-09-06, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
"Bäckenbottenträning kan lindra och ta bort besvär med att det läcker urin eller avföring. Det kan till exempel hända när du hostar eller anstränger dig fysiskt, eller om du plötsligt får svårt att hålla dig och hinna till toaletten. Du kan också träna för att förebygga besvär. Träningen är bra oavsett ålder eller vilket kön du har.

Att träna bäckenbotten kallas också för knipträning." Källa: 1177

Du kan fortfarande inte träna bäckenbotten genom att knipa med vaginan. Dummaste jag har hört.

Även om det gick skulle det inte göra vaginan tightare. Det låter som en cope från tanter som tror de kan vara lika tighta som en tonåring.

Citat:
Incel är en person som lever i ofrivilligt celibat. Och du låter som en sådan när du vet så pass lite om kvinnlig anatomi. Hebefiler är sådana som tänder på barn I sin pubertetsutveckling, tex. 14 åringar. Och tycker att dessa är redo för påstigning, vilket du också tycker.

Därav avslöjade du dig vara en manlig obildad hebefil-incel.

Jag är gift och har barn. Har sex flera gånger i veckan. Knappast incel då.

Jag var redo för sex när jag var 14. Då ville jag ha sex. Tyvärr fick jag vänta till 16 med att förlora oskulden.

Sen hade jag sex regelbundet och var tight hela mina tonår. Mindre tight än i början men fortfarande så att det gjorde ont i början när jag hade sex.
Senast redigerad av Ghoul-thot 2025-09-06 kl. 16:57.
Citera
2025-09-06, 17:11
Medlem
halaltarzans avatar

För egen del så kan jag bara säga så här att har man som snubbe i tonåren gökat x antal fjortisar så ser man inte de direkt som att de skulle spricka från typ Ystad till Haparanda om de fick kuk av en vuxen man. Även om det i sig kanske är olämpligt av andra orsaker.
Citera
2025-09-06, 17:27
Medlem
Citat:
Du kan fortfarande inte träna bäckenbotten genom att knipa med vaginan. Dummaste jag har hört.

Även om det gick skulle det inte göra vaginan tightare. Det låter som en cope från tanter som tror de kan vara lika tighta som en tonåring.

Jag är gift och har barn. Har sex flera gånger i veckan. Knappast incel då.

Jag var redo för sex när jag var 14. Då ville jag ha sex. Tyvärr fick jag vänta till 16 med att förlora oskulden.

Sen hade jag sex regelbundet och var tight hela mina tonår. Mindre tight än i början men fortfarande så att det gjorde ont i början när jag hade sex.

.En kära du. Läs på om vad knipövningar är för något. Du tränar bäckenbottenmusklerna vid denna snippa-träning. Och gör snippan tajtare. Kniper du (dvs. Aktiverar bäckenbottenmuskel vid sex), kan det bli stenkross.

Du var alltså inte färdigutvecklad I snippan under dina tonår. Därav upplevde du dig som trängre då än nu.

Men börjar du göra dina knipövningar, så ska du se att du blir trång och tajtare än under dina tonår. Fast på ett annat sätt som inte gör ont. Du kan då nämligen själv reglera det hela något. Knipa till hårdare runt domen när det är läge för det, slappna av mer när det är läge för det.
Citera
2025-09-06, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

För egen del så kan jag bara säga så här att har man som snubbe i tonåren gökat x antal fjortisar så ser man inte de direkt som att de skulle spricka från typ Ystad till Haparanda om de fick kuk av en vuxen man. Även om det i sig kanske är olämpligt av andra orsaker.

Nej, inte spricka. Snarare så att de inte är färdigutvecklade i snippan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in