Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
"Bäckenbottenträning kan lindra och ta bort besvär med att det läcker urin eller avföring. Det kan till exempel hända när du hostar eller anstränger dig fysiskt, eller om du plötsligt får svårt att hålla dig och hinna till toaletten. Du kan också träna för att förebygga besvär. Träningen är bra oavsett ålder eller vilket kön du har.
Att träna bäckenbotten kallas också för knipträning." Källa: 1177
Du kan fortfarande inte träna bäckenbotten genom att knipa med vaginan. Dummaste jag har hört.
Även om det gick skulle det inte göra vaginan tightare. Det låter som en cope från tanter som tror de kan vara lika tighta som en tonåring.
Citat:
Incel är en person som lever i ofrivilligt celibat. Och du låter som en sådan när du vet så pass lite om kvinnlig anatomi. Hebefiler är sådana som tänder på barn I sin pubertetsutveckling, tex. 14 åringar. Och tycker att dessa är redo för påstigning, vilket du också tycker.
Därav avslöjade du dig vara en manlig obildad hebefil-incel.
Jag är gift och har barn. Har sex flera gånger i veckan. Knappast incel då.
Jag var redo för sex när jag var 14. Då ville jag ha sex. Tyvärr fick jag vänta till 16 med att förlora oskulden.
Sen hade jag sex regelbundet och var tight hela mina tonår. Mindre tight än i början men fortfarande så att det gjorde ont i början när jag hade sex.