2025-09-06, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag spenderar inte alls mycket tid här inne men när man kommer med lögner är det fel.
Då borde du ägna din tid åt baronen istället för oss, och påtala för honom att det är fel att ljuga.
Citera
2025-09-06, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Ja det har ett underhållsvärde. Så, vad ska du göra åt det?
När han försvinner återgår vi till våra vanliga sysslor och liv. Fler frågor?

Jag tror knappast att Rask försvinner det borde du också förstå efter alla år.
Tro mig ni kommer sitta här och muttra om Rask & hans familj om några år också ni kan inte släppa honom.
Citera
Medlem
Citat:
Jag spenderar inte alls mycket tid här inne men när man kommer med lögner är det fel.
Jag ogillar också lögner, men finns det något positivt att säga om CFAR i något avseende? Det låter lite hårt men hela hans liv verkar vara misslyckat, jag hoppas han är nöjd.
Citera
Medlem
Citat:
Vad ger dig rätten att säga att han inte är nöjd eller glad? låt barnen vara.
Vad ger dig rätten att bestämma att han ska vara glad och nöjd med en 42 år gammal leksak. Låt Edward vara ifred.
Citera
2025-09-06, 12:16
Medlem
Citat:
Tro mig ni kommer sitta här och muttra om Rask & hans familj om några år också ni kan inte släppa honom.
Då är ju det knappast ditt problem, utan vårt. Så återigen: vad ska du göra åt det?
Citera
2025-09-06, 12:16
Medlem
Citat:
Jag håller helt med dig här, Rask kommer inte att försvinna. Men det blir mer och mer tragiskt och jag gillar att följa det. Jag kommer 100% att följa det.
Citera
2025-09-06, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Jag ogillar också lögner, men finns det något positivt att säga om CFAR i något avseende? Det låter lite hårt men hela hans liv verkar vara misslyckat, jag hoppas han är nöjd.

Tycker han verkar ganska nöjd med sitt liv ändå, förstår att ni vill att han ska gå under men tror inte det kommer hända han kommer hålla sig kvar oavsett hur mycket skit han kommer få det är sån han är.
Citera
2025-09-06, 12:18
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Bra sagt! Du är ju väldigt sällan här och ännu mer sällan skriver du inlägg som visar att du verkligen bryr dig så du behöver inte oroa dig.
Citera
2025-09-06, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Vad ger dig rätten att bestämma att han ska vara glad och nöjd med en 42 år gammal leksak. Låt Edward vara ifred.

Och vad ger dig rätten att ifrågasätta om han inte är nöjd och glad? jag tycker absolut att man ska låta barnen vara men det verkar vara omöjligt i denna tråd.
Citera
2025-09-06, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Jag håller helt med dig här, Rask kommer inte att försvinna. Men det blir mer och mer tragiskt och jag gillar att följa det. Jag kommer 100% att följa det.

Nej det kommer han inte där är vi överens.
Du ska absolut följa om det finns ett stort intresse för hans liv men man måste också förstå att ju mer folk hatar desto mer får Rask eld i baken.
Citera
2025-09-06, 12:27
Medlem
Citat:
Nej det kommer han inte där är vi överens.
Du ska absolut följa om det finns ett stort intresse för hans liv men man måste också förstå att ju mer folk hatar desto mer får Rask eld i baken.
Jag hatar bara på flashback och han läser inte här. Jag hoppas att det går bra för honom ekonomiskt. Historisk så blir det roligare när Rask har pengar att röra sig med AMGn är det bästa exemplet, pälsen, cigarrer.. Listan kan göras lång
Citera
2025-09-06, 12:27
Avstängd
PeterJihadis avatar
Citat:
Rubiks kub är ju roligt underskatta inte det.

Det är så kul att du tror dig veta vad och varför familjen gör saker du har inte ens en aning om vad barnen känner och tycker.

Att de får sina cyklar och TV-spel sålda, kan du ge dig fan på att de blev ledsna över.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in