2025-09-05, 12:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
En dagsedel skulle göra honom gott, är väl ett språk han förstår fondfjant som han är.

EN dagsedel ?
Citera
2025-09-05, 13:57
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
EN dagsedel ?

Ett annat ord för örfil.
Citera
2025-09-05, 14:18
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Ett annat ord för örfil.

Med EN menas. Bara en ?
Citera
2025-09-05, 15:19
Medlem
Citat:

Mycket märkligt om Swebank låter det där äcklet jobba kvar.

Deras fonder ska väl vara både etiska och rättvisa.

Spännande då med en fondförvaltare som vill kissa på och förnedra kvinnor framför deras små barn som ska stoppa in dildos i röven på mamman under tiden.

Bra där Swebank.

Swebank alltså, ja det kunde man ge sig fan på. Sveriges största skitbank.

Man undrar hur stämningen är där bland kollegorna nu när det kommit ut att dom har en pedofil som kollega.
Citera
2025-09-05, 15:36
Medlem
senseis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Namnet är jag säker på för där har jag sett en bild när han står bredvid Svennis. Namnet är ganska ovanligt, 5 personer finns med det namnet. Men som du säger vore bra om någon kunde verifiera det är 100% rätt.

Rätt gubbe. Tänk på att bilderna med Svennis snart är 20 år gamla.
Citera
2025-09-05, 15:57
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
EN dagsedel ?

Sorry om jag använde ett gammalt uttryck tänkte inte på att det är ungdomar här i tråden med
Att ge en dagsedel är ett annat ord för örfil. En dagsedel är ju även en valör tex 500kr sedel så tänkte att det var passande för honom som håller på med valutor, fonder och skit.
Citera
2025-09-05, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sensei
Rätt gubbe. Tänk på att bilderna med Svennis snart är 20 år gamla.
Jag såg datumet i artikeln men tyckte ändå att dragen syntest rät bra på gäddan. Då har vi rätt person till hundra procent. Nu återstår det att se om Swedbank kommer med ett uttalande där de sparkar personen eftersom han inte står för bankens värdegrund.
Citera
2025-09-05, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson

Mycket märkligt om Swebank låter det där äcklet jobba kvar.

Deras fonder ska väl vara både etiska och rättvisa.

Spännande då med en fondförvaltare som vill kissa på och förnedra kvinnor framför deras små barn som ska stoppa in dildos i röven på mamman under tiden.

Bra där Swebank.
Bra tänkt där Spritsson.

Han har en pikettröja på sig. Bra tänk där tillverkarna av pikettröjor.
Senast redigerad av Han där borta 2025-09-05 kl. 16:06.
Citera
2025-09-05, 16:13
Medlem
Citat:
Sorry om jag använde ett gammalt uttryck tänkte inte på att det är ungdomar här i tråden med
Att ge en dagsedel är ett annat ord för örfil. En dagsedel är ju även en valör tex 500kr sedel så tänkte att det var passande för honom som håller på med valutor, fonder och skit.
Men fattar du inte att han reagerade på "en". Snubben skulle behöva en hel flyktingkvot med hurringar.
Citera
2025-09-05, 16:21
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Han där borta
Men fattar du inte att han reagerade på "en". Snubben skulle behöva en hel flyktingkvot med hurringar.

Jo visst skulle han ha en hel drös. Undrar hur intresserad han var att förgripa sig på barn egentligen, lät som han mest var intresserad av mamman och att barnen skulle se på, vilket är illa nog. Men troligen avslöjande han inte sina mörkaste önskningar för att han inte ville att det skulle finnas något bevismaterial på papper.

667
Citera
2025-09-05, 16:29
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Jo visst skulle han ha en hel drös. Undrar hur intresserad han var att förgripa sig på barn egentligen, lät som han mest var intresserad av mamman och att barnen skulle se på, vilket är illa nog. Men troligen avslöjande han inte sina mörkaste önskningar för att han inte ville att det skulle finnas något bevismaterial på papper.

667

Jag tror att han var försiktig och ville ta resten IRL.
Citera
2025-09-05, 17:17
Medlem
Nu är staketet sönder och han är fortfarande inte hemma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in