2025-09-05, 05:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallamigkungeen
Dontomasos hus är äggat och polisen fick komma dit igår för de är folk utanför honom hela tiden. Han har inte varit hemma på flera dar nu. Undrar vart han är

Förvånande nog har stollen fortfarande sitt telefonnr på ratsit.
Han fick visst gå från jobbet me omedelbar verkan (bemanningsföretag) fattade de som att han hade företagets tischa på nån bild han skickade.
Citera
2025-09-05, 06:08
Medlem
MyJustices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luppentuppen
Nej det är frun. Jag kollade på Mrkoll.
Frun är outat med
Hennes släkt vänner och arbetskollegor vet nu .
Citera
2025-09-05, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babadoo
Förvånande nog har stollen fortfarande sitt telefonnr på ratsit.
Han fick visst gå från jobbet me omedelbar verkan (bemanningsföretag) fattade de som att han hade företagets tischa på nån bild han skickade.
Läste också de. Arboga är väldigt litet och de händer inget här och när de väl gör de då är de stort haha. De va även tejpat på rutan me nån blå tejp och där hängde de en bild på nåt, såg ut som rutan va sönder .. jag bor i Arboga och har varit där 1-3 gånger nu och huset ser bara värre och värre ut. Folk står ute och väntar på honom hela tiden..
Citera
2025-09-05, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallamigkungeen
Läste också de. Arboga är väldigt litet och de händer inget här och när de väl gör de då är de stort haha. De va även tejpat på rutan me nån blå tejp och där hängde de en bild på nåt, såg ut som rutan va sönder .. jag bor i Arboga och har varit där 1-3 gånger nu och huset ser bara värre och värre ut. Folk står ute och väntar på honom hela tiden..
Det känns ju som att det huset är utdömt för alltid. Vem vill köpa ett hus som är förknippat med detta hemska svin. 🤔🙄
Citera
2025-09-05, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Det känns ju som att det huset är utdömt för alltid. Vem vill köpa ett hus som är förknippat med detta hemska svin. 🤔🙄

De e väl inte husets fel?
Finns ju värre drabbade hus i boga som det nu bor folk i trots en hemskt historia.
Däremot tror jag gäddan gjort sitt i stan, vet inte om han har släkt där eller så?
Nån kusin han ska ha legat med förut också, annars vet ja inte om han har släkt?
Citera
2025-09-05, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luppentuppen
Nej det är frun. Jag kollade på Mrkoll.

Citat:
Ursprungligen postat av MyJustice
Frun är outat med
Hennes släkt vänner och arbetskollegor vet nu .

Vad jag kan se har #667 ingen fru utan han bor ensam.
Citera
2025-09-05, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babadoo
De e väl inte husets fel?
Finns ju värre drabbade hus i boga som det nu bor folk i trots en hemskt historia.
Däremot tror jag gäddan gjort sitt i stan, vet inte om han har släkt där eller så?
Nån kusin han ska ha legat med förut också, annars vet ja inte om han har släkt?
Just det ja, barnmorden. Det ordnar sig nog med det här huset också! Men själv skulle jag ha väldigt svårt att köpa ett hus som var förknippat med tragik.
Citera
2025-09-05, 09:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Vad jag kan se har #667 ingen fru utan han bor ensam.

Har du åldern på #667? För att bekräfta att jag har identifierat rätt person.
Citera
2025-09-05, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anwe8
Har du åldern på #667? För att bekräfta att jag har identifierat rätt person.
53 år, men jag är inte 100% säker det är rätt.
Senast redigerad av Berraperra1975 2025-09-05 kl. 09:29.
Citera
2025-09-05, 09:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
53 år, men jag är inte 100% säker det är rätt.

Hmm, ok, hade varit trevligt om någon här på forumet kunde bekräfta att den åldern stämmer.
Citera
2025-09-05, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anwe8
Hmm, ok, hade varit trevligt om någon här på forumet kunde bekräfta att den åldern stämmer.
Namnet är jag säker på för där har jag sett en bild när han står bredvid Svennis. Namnet är ganska ovanligt, 5 personer finns med det namnet. Men som du säger vore bra om någon kunde verifiera det är 100% rätt.
Citera
2025-09-05, 09:59
Medlem
Mycket irriterande att Dumpen inte kontaktat den senaste och mycket hemska gäddans arbetsplats.

Precis som någon skrivet på Dumpens hemsida ställer bankerna höga krav för att få vara kund hos banken. Deras fonder ska vara etiska och rättvisa.

Att då ha en bankanställd som vill dominera och sexuellt utnyttja kvinnor och barn är vidrigt.

Den här gäddan är väl minst lika stor säkerhetsrisk för utpressning som Saab-gäddan?

Är det Swebank gädda 667 arbetar hos?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in