2025-09-04, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snacki
Kan hålla med vissa här om att en del skriver dubbelt.
Många säger att A postat på insta om att han vill vara en del i C liv, men vart finns det att se? Enligt flera här så har han lagt upp det flera gånger, men tagit bort på grund av hat, eller kan han ha ändrat sig? Hur ska man veta vart han står om han hela tiden tar bort sin sak?!

Det han egentligen borde göra är väl att låta det stå kvar, åtminstone en gång, och strunta i drevet som blir, för tydligen har han fått ett drev mot sig varje gång han postar. Så med andra ord får han hat oavsett hur han gör, så varför inte bara låta det stå kvar att han vill vara en del i Cs liv. Då har han iaf sagt sitt och folk kan se det. Då kan ju N fortsätta påstå bäst hon vill att han ljuger, men hans egna ord kommer då tala för sig själv.

Det är var jag hade gjort iaf. För kan hålla med om att nu borde han väl iaf börja säga något.

Och som jag förstått det så har N inte godkänt han som pappa, och därför kan han inte få gemensam vårdnad eller umgängesrätt. Så han sitter ganska klämd till, kanske därför just nu ännu viktigare att han säger om han vill vara en del av C liv, med tanke på allt som verkar hända i Ns liv. Med möjlig adoption och så vidare i sikte.
Kanske det då blir svårare för N att göra saker och se oskyldig ut? Som hon försöker med nu.
Vad pratar du om ?! Om du är nyfiken så ligger faktiskt inlägget kvar på iG bara gå in och titta . Tror någon tom skrev datum längre upp I tråden hösten 23 och våren 24
När han lagt ut på sin story så försvinner det efter 24 timmar precis som på Nicci el någon annan som lägger upp saker på sin story .
Det är så lätt och att sitta här och säga att A ska göra si el så .
Tror nog han har gjort allt han kan i sin makt för att få träffa sin dotter .
Men tänker er själva så fort han gör el säger något så är N & J där och påstår att han ljuger el hittar på nya saker så C kommer ännu längre bort från C .
Citera
2025-09-04, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamy87
Vad pratar du om ?! Om du är nyfiken så ligger faktiskt inlägget kvar på iG bara gå in och titta . Tror någon tom skrev datum längre upp I tråden hösten 23 och våren 24
När han lagt ut på sin story så försvinner det efter 24 timmar precis som på Nicci el någon annan som lägger upp saker på sin story .
Det är så lätt och att sitta här och säga att A ska göra si el så .
Tror nog han har gjort allt han kan i sin makt för att få träffa sin dotter .
Men tänker er själva så fort han gör el säger något så är N & J där och påstår att han ljuger el hittar på nya saker så C kommer ännu längre bort från C .

Jag har ingen koll på hans insta, inte Ns heller. Utan vet bara vad jag läst här och det är att han har tagit bort efter att han har skrivit på grund av allt hat.

Men om de påstår saker och hon kommer ännu längre bort som du säger, så är det väl klart att hon gör det så länge som han inte säger sitt utåt tydligt. Då blir det ju mera som N vill framställa det tyvärr.
Så menar att får han hat oavsett så kan han väl likagärna säga sitt och låta det vara så. Så kan N med familj skrika bäst det går, för hans ord står ändå kvar.

Nu blir det mest spekulationer på grund av hans tystnad och i detta nu vinner N på det. Kanske dock inte i långa loppet får man ju hoppas med tanke på allt skit hon pratar om honom.
Man hoppas ju verkligen på att det ska gå rätt till, till slut, och han får träffa henne och ha gemensam vårdnad om det är vad han vill.
Citera
2025-09-05, 06:33
Medlem
Citat:
Jag har ingen koll på hans insta, inte Ns heller. Utan vet bara vad jag läst här och det är att han har tagit bort efter att han har skrivit på grund av allt hat.

Men om de påstår saker och hon kommer ännu längre bort som du säger, så är det väl klart att hon gör det så länge som han inte säger sitt utåt tydligt. Då blir det ju mera som N vill framställa det tyvärr.
Så menar att får han hat oavsett så kan han väl likagärna säga sitt och låta det vara så. Så kan N med familj skrika bäst det går, för hans ord står ändå kvar.

Nu blir det mest spekulationer på grund av hans tystnad och i detta nu vinner N på det. Kanske dock inte i långa loppet får man ju hoppas med tanke på allt skit hon pratar om honom.
Man hoppas ju verkligen på att det ska gå rätt till, till slut, och han får träffa henne och ha gemensam vårdnad om det är vad han vill.
Har du läst vad som står I tråden ens ! Då borde du veta att N har anmält honom och det pågår polisutredning mot han .

Och den är inte nedlagd då vissa har gått in och tittat .
Skulle Andreas ens utala sig så skulle N med sin mamma göra en ny anmälan mot förtal . Även fast dom flesta vet att det är N som gjort det mot A .
Sen kan det faktiskt vara så att hans advokater bet han att lägga locket på tills allt är klart

Och för vems skull måste han utala sig , allmänheten el oss som läser i tråden ??

Det finns ett ordspråk som heter gapar du efter mycket så mister du hela stycket.
Så hoppas det stämmer på N
Citera
2025-09-05, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamy87
Har du läst vad som står I tråden ens ! Då borde du veta att N har anmält honom och det pågår polisutredning mot han .

Och den är inte nedlagd då vissa har gått in och tittat .
Skulle Andreas ens utala sig så skulle N med sin mamma göra en ny anmälan mot förtal . Även fast dom flesta vet att det är N som gjort det mot A .
Sen kan det faktiskt vara så att hans advokater bet han att lägga locket på tills allt är klart

Och för vems skull måste han utala sig , allmänheten el oss som läser i tråden ??

Det finns ett ordspråk som heter gapar du efter mycket så mister du hela stycket.
Så hoppas det stämmer på N

Ja det vet jag, men vadå. Han kan väl inte bli anmäld för förtal för att han säger att han längtar efter att träffa C. Han ska ju absolut inte skriva något om N med familj.
Enligt mig skulle det bara vara positivt oavsett om N påstår att han ljuger. För hans egna ord väger tyngre än Ns gapande om lögner med mera. Plus att det motbevisar vad hon skriker om. Och då blir det lite mera ord mot ord. Nu är det ju nästan bara Ns ord som gäller för allmänheten som inte har så mycket koll kanske. Vad vet jag.

Håller med om N. Tycker det hon gör är hemskt. Har som sagt var sett falskheten i många år från henne. Säger hon att hon INTE gör en sak, kan man räkna med att det är precis tvärtom. Men det har väl de flesta i denna tråd redan förstått.
Citera
2025-09-05, 13:16
Medlem
Citat:
Ja det vet jag, men vadå. Han kan väl inte bli anmäld för förtal för att han säger att han längtar efter att träffa C. Han ska ju absolut inte skriva något om N med familj.
Enligt mig skulle det bara vara positivt oavsett om N påstår att han ljuger. För hans egna ord väger tyngre än Ns gapande om lögner med mera. Plus att det motbevisar vad hon skriker om. Och då blir det lite mera ord mot ord. Nu är det ju nästan bara Ns ord som gäller för allmänheten som inte har så mycket koll kanske. Vad vet jag.

Håller med om N. Tycker det hon gör är hemskt. Har som sagt var sett falskheten i många år från henne. Säger hon att hon INTE gör en sak, kan man räkna med att det är precis tvärtom. Men det har väl de flesta i denna tråd redan förstått.

Ja, precis. A väljer att vara tyst med respekt för alla inblandade men det tycker N är att "Ljuga" hur nu det kan bli till en lögn???🫣

Att utesluta & öppet kasta A under bussen är rent ut sagt förkastligt. N & J är alltför korkade för att förstå vad de gör mot A och C och vad det kan ge för konsekvenser på sikt.

Sammanfattningen av deras konversationer och mycket mer om NH går fortfarande att läsa i Nyheter24:s sökmotor. Och här är kommentarsfälten från läsarna inte nådiga.

Tar man del av N:s och A:s IG inlägg och jämför språkbruket dem emellan så råder det ingen tvekan om vem av de två som inte har alla hästar hemma.

Med alla klumpiga omogna offer-mantlade uttalanden som N gjort över tid så är man långt ifrån ensam om att reagera över hur många skruvar det är lösa där och tyvärr, hur N än vrider och vänder på saker så blir det ändå lilla C som blir lidande.😥

Jag hoppas innerligt att VL (som just nu är förblindad av sin nyförälskelse) på sikt kan få N att mogna och ändra på sina skeva gränsöverskridande omoraliska värdegrunder samt nå en insikt gällande den lagliga kontakträtten mellan A och C.

Bitterheten verkar både långrandig och ljuv där vid lag så återstår att se om VL står ut med N i det långa loppet.

https://nyheter24.se/bloggbevakning/2024/08/10/he-said-she-said-med-nicci-och-andreas/
Senast redigerad av Artmovie 2025-09-05 kl. 13:25.
Citera
2025-09-05, 13:25
Medlem
Någon som vet varför hon börjat köra mer på snap, eller har hon gjort det hela tiden men marknadsför det mer nu??

Sen, detta med att hon inte "kan" flytta till Karlstad pga sitt jobb?! Alltså, både samarbeten och podda kan man väl göra från varsomhelst?! Eller har hon något annat, förutom mamman som håller henne fast i storstaden?
Detta är väl VLs första barn och att iinte då få/vilja vara med och följa graviditeten och allt annat som händer runtomkring, jag fattar inte!
Samtidigt borde väl N också vilja ha stöde mm från barnets pappa?
Samtidigt, de kanske träffas mer och oftare än "vi" ser men ändå...
Citera
2025-09-05, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majgull69
Någon som vet varför hon börjat köra mer på snap, eller har hon gjort det hela tiden men marknadsför det mer nu??

Sen, detta med att hon inte "kan" flytta till Karlstad pga sitt jobb?! Alltså, både samarbeten och podda kan man väl göra från varsomhelst?! Eller har hon något annat, förutom mamman som håller henne fast i storstaden?
Detta är väl VLs första barn och att iinte då få/vilja vara med och följa graviditeten och allt annat som händer runtomkring, jag fattar inte!
Samtidigt borde väl N också vilja ha stöde mm från barnets pappa?
Samtidigt, de kanske träffas mer och oftare än "vi" ser men ändå...

Ja, N har själv sagt att hon nu kommer att lägga ut mer efter en tid där hon med VL velat vara anonyma med sin relation.

Du kan nu tjäna pengar på Snap vilket jag tror att N anammar med många inlägg framgent.

N kan göra både samarbeten och filma privata händelser var hon än är, så det här med att N måste vara och bo ute på Ekerö på grund av jobbet stämmer ej.

Det är nog snarare så att N väljer "hemmafronten" eftersom VL nu börjat spela sina matcher för säsongen och hans lägenhet gapar nog ofta tom för N.
Dessutom har hon ingen barnvakt om hon är helt själv med C i Karlstad då Viktor är borta.
🙄😬
Citera
2025-09-06, 03:19
Medlem
ArmandDuplantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juggenaut
Du vet ju som alla andra att det är Nikki? Varför ens fråga?

Det var inte jag som frågade.
Citera
2025-09-06, 07:31
Medlem
Jag tror fler kommer få upp ögonen och ifrågasätta N framöver när dem ser att hon fortfarande kommer bo kvar hos J i Ekerö medans VL bor kvar i Karlstad.

När man får barn tillsammans då flyttar man också tillsammans allt annat är bara konstigt helt ärligt!

Vi kommer då få höra massa orsaker eller anledningar till varför N bor kvar hos J och det är för att kunna få hjälp med barnen när VL spelar hockey/tränar osv osv osv

Tror till sist att VL kommer ifrågasätta eller inte hålla med om beslut som tas och då vet vi ju alla vad som väntar.

Bloggbevakning pratade om N Flashback i deras podd. Hon hyllar N och tycker vi är troll.
Förstår ju inte hur man inte kan se att hon lämnar bort sitt barn konstant..men det är ju min åsikt 🤭
Kan förövrigt rekommendera deras podd 👍🏻 haha
Citera
2025-09-06, 07:35
Medlem
Knappast.......s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tacosaurus
Jag tror fler kommer få upp ögonen och ifrågasätta N framöver när dem ser att hon fortfarande kommer bo kvar hos J i Ekerö medans VL bor kvar i Karlstad.

När man får barn tillsammans då flyttar man också tillsammans allt annat är bara konstigt helt ärligt!

Vi kommer då få höra massa orsaker eller anledningar till varför N bor kvar hos J och det är för att kunna få hjälp med barnen när VL spelar hockey/tränar osv osv osv

Tror till sist att VL kommer ifrågasätta eller inte hålla med om beslut som tas och då vet vi ju alla vad som väntar.

Bloggbevakning pratade om N Flashback i deras podd. Hon hyllar N och tycker vi är troll.
Förstår ju inte hur man inte kan se att hon lämnar bort sitt barn konstant..men det är ju min åsikt 🤭

Så märkligt att prioritera jobb framför familjelivet. Hon får väl vara föräldraledig och hemma som alla andra? Lyssnade faktiskt också på deras podd, inte just om detta men annat. Ja lite kul, ganska frispråkiga😁 Förstår inte heller varför det gullas med N så dock.
Senast redigerad av Knappast....... 2025-09-06 kl. 07:46.
Citera
2025-09-06, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Ja, precis. A väljer att vara tyst med respekt för alla inblandade men det tycker N är att "Ljuga" hur nu det kan bli till en lögn???🫣

Att utesluta & öppet kasta A under bussen är rent ut sagt förkastligt. N & J är alltför korkade för att förstå vad de gör mot A och C och vad det kan ge för konsekvenser på sikt.

Sammanfattningen av deras konversationer och mycket mer om NH går fortfarande att läsa i Nyheter24:s sökmotor. Och här är kommentarsfälten från läsarna inte nådiga.

Tar man del av N:s och A:s IG inlägg och jämför språkbruket dem emellan så råder det ingen tvekan om vem av de två som inte har alla hästar hemma.

Med alla klumpiga omogna offer-mantlade uttalanden som N gjort över tid så är man långt ifrån ensam om att reagera över hur många skruvar det är lösa där och tyvärr, hur N än vrider och vänder på saker så blir det ändå lilla C som blir lidande.😥

Jag hoppas innerligt att VL (som just nu är förblindad av sin nyförälskelse) på sikt kan få N att mogna och ändra på sina skeva gränsöverskridande omoraliska värdegrunder samt nå en insikt gällande den lagliga kontakträtten mellan A och C.

Bitterheten verkar både långrandig och ljuv där vid lag så återstår att se om VL står ut med N i det långa loppet.

https://nyheter24.se/bloggbevakning/2024/08/10/he-said-she-said-med-nicci-och-andreas/
Bra att du delar detta igen ! Så kanske vissa verkligen får upp ögonen och inser vad N faktiskt sysslar med hjälp av sin mamma .

Dom har nu i 2år suttit och pratat så mycket skit om A förstår faktiskt inte att dom orkar hålla på än .

Var in och läste bla kommentarerna på YT och som nån skrev Varför lägger N ner så mkt tid på A i flera poddavsnitt. Borde inte hennes fokus hamna på VL och barnet som ska komma ?!

Sen förstår jag inte hur N tänker över huvudtaget 🤔
Känns mer som detta med att skaffa en ny fam är viktigare än att se över livssituation med C .

Att skapa ett eget hem där C känner sig trygg och har enbart mammans fokus och inte hjälp av andra .

Vet vi har inte med detta att göra men det mest normala är att man lär känna varandra först se hur det är att bo ihop innan man sätter ett barn till världen.

Känns som ingen av dom har tänkt igenom detta så noga lika chokad av VLs svar
Att han ej ska bo nära fam utan träffas på led dar .
Är det något han verkligen vill el ligger N & J bakom detta oxå .
Varför vill N ej flytta och bo ihop med den killen som hon anser är hela hennes framtid .

Mkt beror på J att hon kommer vara en stor del även för detta barnbarn så N kan jobba heter det .
Men herregud det gör väl alla föräldrar när deras föräldraledighet är slut . N är väl inget undantag

Ska bli intressant och se hur länge VL orkar
Citera
2025-09-06, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tacosaurus

Citat:
Ursprungligen postat av Knappast.......
Så märkligt att prioritera jobb framför familjelivet. Hon får väl vara föräldraledig och hemma som alla andra? Lyssnade faktiskt också på deras podd, inte just om detta men annat. Ja lite kul, ganska frispråkiga😁 Förstår inte heller varför det gullas med N så dock.
sorry såg nu att jag skrivit nästan samma sak som er 🫣 kan bara hålla med er I det som skrivs ang jobb mm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in