2025-09-04, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Nej det får vi verkligen hoppas. Annars har du brustit i din föräldraroll.

Samtidigt är det väldigt märkligt med alla dessa sexköpare som å ena sidan vill att kvinnor ska prostituera sig men självklart är det andra döttrar än sina egna som ska sälja sig.

Jag kommer rekommendera andra kvinnor i min omgivning att börja med cam. Roligt och lätta pengar.
Citera
2025-09-04, 23:24
Medlem
rudi1985s avatar
Jävla idioter till politiker som gör så man måste söka CAM tjejer på annat håll. Har gjort så alla sajter blockerat svenskar. Fan så jävla diskriminerade att svenskar ska vara dom enda i Europa som inte får köpa CAM shower.
Citera
2025-09-04, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
Jävla idioter till politiker som gör så man måste söka CAM tjejer på annat håll. Har gjort så alla sajter blockerat svenskar. Fan så jävla diskriminerade att svenskar ska vara dom enda i Europa som inte får köpa CAM shower.

Har du provat med VPN?
Citera
2025-09-04, 23:40
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghoul-thot
Har du provat med VPN?
Kan fortfarande gå in på sajten inte olagligt vara medlem där. VPN spelar ingen roll svenska kredit kort är blockerade.
Citera
2025-09-04, 23:45
Medlem
Citat:
Kan fortfarande gå in på sajten inte olagligt vara medlem där. VPN spelar ingen roll svenska kredit kort är blockerade.

Jag vet att en del sajter tar bitcoin och annat crypto. Vet inte hur det funkar exakt.
Senast redigerad av Ghoul-thot 2025-09-04 kl. 23:54.
Citera
2025-09-05, 01:10
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Jo jo folk kan anmäla utpressning men blir ju svårare våga när ett gäng mentalsjuka feminister och en idiot kriminaliserat att köpa sexbilder och web cam shower. Sånt här händer med förbud då tar kriminella gäng chansen.

Nu glömmer du bort att också sexköparna är kriminella och de har gjort ett aktivt val att bryta mot sexköpslagen.

Samtidigt går det faktiskt att välja bort att köpa sexuella tjänster av prostituerade, sexköparna slipper därigenom att bryta mot lagen med rättslig påföljd och en prick i belastningsregistret och dessutom slipper de utpressningsförsök.

Hur svårt kan det vara att ta rätt beslut 😁
Citera
2025-09-05, 01:14
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Vissa i tråden har med en dåres envishet hävdat att sexhandeln fortsätter på nätet trots den nya sexköpslagen men det stämmer inte. Intäkterna för kreatörerna har minskat.

"Paret som bland annat jobbar med att sälja porr på Onlyfans har påverkats negativt ekonomiskt av den nya sexköpslagen för digitala tjänster. Nu är det olagligt att beställa videos från en OnlyFans-kreatör.

– Man kan inte heller chatta med sina följare. Bara där förlorar man en väldigt stor del av alla intäkter"

https://www.expressen.se/noje/onlyfa...gen-for-sjukt/
Citera
2025-09-05, 01:16
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghoul-thot
Jag vet att en del sajter tar bitcoin och annat crypto. Vet inte hur det funkar exakt.

Det är nog lika bra att du inte vet hur det fungerar 😁

Nu får du tid, energi och pengar över till annat än olagliga sexköp.

Visst är det underbart att en ny lag kan få så pass stor påverkan på sexhandeln på nätet ☺️
Citera
2025-09-05, 01:42
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:

Ja tiderna förändras ibland till det bättre, samtidigt håller vi självklart tummarna för att den nya sexköpslagen exporteras till andra länder i Europa.

Sverige är helt uppenbart ett föredöme och föregångare när det gäller denna typ av lagstiftning och det ska vi vara glada över.

Ditt gnäll om påstådd diskriminering är ju rent löjeväckande, visa istället att du kan agera som en fullvuxen människa din kretin 😁
Citera
2025-09-05, 03:22
Medlem
Är väl ingen som gillar rumänska brudar som blir av med sina pass. och tvingas till horeri.
Men horeri finns, och kommer alltid att finnas.
Lägg krutet på att det kan vara hyfsat snyggt-
Citera
2025-09-05, 05:53
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Vissa i tråden har med en dåres envishet hävdat att sexhandeln fortsätter på nätet trots den nya sexköpslagen men det stämmer inte. Intäkterna för kreatörerna har minskat.

"Paret som bland annat jobbar med att sälja porr på Onlyfans har påverkats negativt ekonomiskt av den nya sexköpslagen för digitala tjänster. Nu är det olagligt att beställa videos från en OnlyFans-kreatör.

– Man kan inte heller chatta med sina följare. Bara där förlorar man en väldigt stor del av alla intäkter"

https://www.expressen.se/noje/onlyfa...gen-for-sjukt/
asså seriöst du verkar njuta av att CAM tjejerna förlorar intäkter. Sådär beter sej bara en avundsjuk person. Du är avundsjuk på CAM girls. Det är glasklart nu.
Citera
2025-09-05, 07:00
Medlem
Citat:
Det är nog lika bra att du inte vet hur det fungerar 😁

Nu får du tid, energi och pengar över till annat än olagliga sexköp.

Visst är det underbart att en ny lag kan få så pass stor påverkan på sexhandeln på nätet ☺️

Jag tror du har blandat ihop mig med nån annan. Jag är kvinna och cammar gratis.

Effekten för mig blir att män slipper betala för digitala sexköp. Kommer säker leda till att fler börjar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in