2025-09-02, 22:16
Medlem
adebisi89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
du lär ha fått nått ut blandat skit. fan rök lite braj istället o chilla :P nä ja började på source i ungdomens dagar o numera lirar ja cs2 =)

Kanske, kan va så. Braj tål jag inte hehe. Synd trodde du va en 1.6 are. är frf aktiv där till jag köper en rejäl dator, då kmr jag börja med cs2. Säg till om du vill spela lite annars på det "classic" cs har några dm servar som fumkar bra.
Citera
2025-09-02, 22:42
Medlem
Fyfaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doosing
Var är nu ni som vill legalisera

https://sv.wikipedia.org/wiki/Halmdocka

Passa på att läsa innehållet i den här länken nu när du ändå dumsurfar så kanske du lär dig något istället.
Citera
2025-09-02, 22:55
Medlem
adebisi89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyfaan
https://sv.wikipedia.org/wiki/Halmdocka

Passa på att läsa innehållet i den här länken nu när du ändå dumsurfar så kanske du lär dig något istället.

Den ska JAG checka vid mer nyktert tillstånd. Läste första raderna. Lätt ganska intressant.
Citera
2025-09-02, 23:07
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adebisi89
Dricker dock för det mesta arboga 10,2 och älgen(elk) 7,5.

Fy fan.. Bäst att ta Heroin innan du knäpper upp ölen isf.
Citera
2025-09-03, 01:03
Medlem
Privattaxins avatar
Blanda för fan inte dessa två droger, det är livsfarligt! Ta endast heroin och försök att bara ta det nasalt, då är det inte beroendeframkallande
Citera
2025-09-03, 01:26
Avstängd
-Nigger-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adebisi89
Ska fatta mig kort.
Har dragit 0.125 g H i näsan för 20 minuter sen. Känner inget nämnvärt. Hur lång tid ska det ta? Hela jjävla google har blockerat allt om dosering gällande H. Har en spruta redo och ca 3 g H. Blötte ner halva med vatten av mistagg...

Så Jag vill ha hjälp är van vid subutex o det mår jag skit bra av.

Ska jag dra mer eller köra IV ? ( har en erfaren kontakt som ska guida mig i såfall)

har druckit 2 11,2 arboga och 2 elk stavfel kan finnas.

Mvh Adebisi
Ett tips till dig min vän, blanda inte alkohol och opioder. Det kommer sluta riktigt illa.
Alkohol i sig är en ruskigt underskattad drog som folk i vanlighet inte har så stor kännedom om mer än att man blir "bakfull".
De som missbrukat alkohol på ett grovt vis, vet vad jag pratar om...
Senast redigerad av -Nigger- 2025-09-03 kl. 01:41.
Citera
2025-09-03, 02:07
Medlem
StigAllans avatar
Rökte en drake för många år sedan med ett gäng kamrater.
Känslan var så man kan förstå att personer fastnar på skiten.
Själv mådde jag så bra att de som sålde giftet blev obehagligt berörda.
Som tur så fastnade ingen.
Citera
2025-09-03, 02:17
Tror Lemmy sade, ta vilka droger du vill men Aldrig Heroin.
Citera
2025-09-03, 04:22
Medlem
Niggwards avatar
Alltid hållit mig borta från opiater , men hoppas du njuter av din natt. Var försiktig dock, kombinationen du leker med har många människor mist livet av.

Själv blev det massa attentin och någon alpra. Lite halv waste combo, men så fick det bli
Senast redigerad av Niggward 2025-09-03 kl. 04:32.
Citera
2025-09-03, 04:24
Medlem
Niggwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Privattaxin
Blanda för fan inte dessa två droger, det är livsfarligt! Ta endast heroin och försök att bara ta det nasalt, då är det inte beroendeframkallande

Alla droger är potentiellt beroendeframkallande och opiater i synnerhet som även gör kroppen beroende.

Spelar ingen roll hur drogerna tas in i systemet. Oavsett är det risk för beroende. IV säkerligen ökar risken, men man är inte safe från beroende för man drar skiten genom näsan.

Känns konstigt att behöva skriva det självklara

Måste anta att det är vad du menade för kan inte tro att du står för att drar man det i näsan är beroende risken 0.
Citera
2025-09-03, 07:35
Medlem
FortuneTellers avatar
Hur länge sedan var det du tog Sub? Stod i ditt första inlägg att du vanligtvis brukar dra det.
Har du tagit det för nära inpå kommer det vara sub kvar på dina receptorer - AKA - inget rus från varorna.
Citera
2025-09-03, 08:24
Medlem
Sorglig läsning. Att kasta bort sitt liv. Blodsmittor, utmärglade hålögda trasiga människor. Under bron letar efter nästa drog i all evighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in