2025-09-01, 21:35
Medlem
Drickbacks avatar
Officiellt: Piero Hincapié, Leverkusen —> Arsenal
Citera
2025-09-01, 21:46
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Säger vem? Det står inget på Citys webbsajt i alla fall.
Som utlovat, officiellt kommer nog inom något dygn.

Manchester City have agreed a deal to sign Gianluigi Donnarumma from PSG for €30m. 5+1 contract.
/Jacobs
Citera
2025-09-01, 21:55
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Helt okej sommar, sett till hur vi missade våra främsta transfertargets och förlora Isak, chansen fanns ju att vi kunde gått in med Osula hela säsongen som ensam striker, det skulle ju vara förödande.

Vi behövde verkligen en blue chip-värvning denna sommar, hoppas på i vinter istället

Tycker det är mycket märkligt hur Wissa kostade 55 miljoner pund som 28 åring (29 om två dagar) och ett år kvar på kontraktet. Faktiskt helt löjlig summa med allt det i åtanke, men självklart en bra spelare ändå.

Woltemade + Wissa för nästan samma summa som Isak är ju ändå ingen dålig deal egentligen, men Woltemade kan vara riskabel eftersom han kostar ännu mer och bara haft en bra säsong i bundesliga. Han är yngre iallafall och Eddie Howe är en bra tränare som kan utveckla honom.

Synd att inte Newcastle kunde få tag i Joao Pedro när de var ute efter honom tidigt i fönstret. För den prislappen Chelsea köpte honom för så kommer han bli ett kap tyvärr.
Citera
2025-09-01, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Tycker det är mycket märkligt hur Wissa kostade 55 miljoner pund som 28 åring (29 om två dagar) och ett år kvar på kontraktet. Faktiskt helt löjlig summa med allt det i åtanke, men självklart en bra spelare ändå.

Woltemade + Wissa för nästan samma summa som Isak är ju ändå ingen dålig deal egentligen, men Woltemade kan vara riskabel eftersom han kostar ännu mer och bara haft en bra säsong i bundesliga. Han är yngre iallafall och Eddie Howe är en bra tränare som kan utveckla honom.

Synd att inte Newcastle kunde få tag i Joao Pedro när de var ute efter honom tidigt i fönstret. För den prislappen Chelsea köpte honom för så kommer han bli ett kap tyvärr.

Ja Wissa var mycket pengar, tror han var värderad 20 mil innan sommaren haha. Woltemade var också dyr men jag tror verkligen på honom, tror han kommer bli klass
Citera
2025-09-01, 22:02
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Ja Wissa var mycket pengar, tror han var värderad 20 mil innan sommaren haha. Woltemade var också dyr men jag tror verkligen på honom, tror han kommer bli klass

Han är lång som fan också, kan bli grym på fasta situationer. Jag tror också han kan bli ett bra köp, men vi får se.

Tror du han startar direkt eller ska den äldre Wissa starta först som kan ligan?
Citera
Medlem
Newcastle var i en svår sits, inte bara i slutet utan under hela sommaren. Två strikers var tvunget o då fick det kosta vad det ville. Tror ändå Wissa går till Saudi om 2 år, förhoppningsvis har mycket ordnat upp sig då i klubben
Citera
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Sluta du citera för det är helt otroligt vad du stalkar mig!!!

Here we go betyder inte att affären är klappad och klar men jag begär inte du ska förstå det.

Att den långt gångna affären spricker beror enbart på CP.. hur ofta ser vi affärer spricka på detta vis? Mycket sällan ska jag upplysa dig om.

Ge nu tusan i att stalka mig 😡

Ps ditt inlägg bidrog inte med något vettigt, i vanlig ordning.

Du framställer dig bara lika korkad som Romano. Skriver here we go när ni inte har någon koll alls. PINSAMT.
Citera
2025-09-01, 22:05
Medlem
HycklarSveriges avatar
Wtf!

David Ornstein skriver att Nottingham värvat Zinchenko…

Trodde att det inte skulle gå igenom men glad för bådas sidor att detta hänt. Zinchenko förtjänar speltid, men platsar inte här längre och har för hög lön att inte vara involverad.
Citera
2025-09-01, 22:05
Medlem
Citat:
Han är lång som fan också, kan bli grym på fasta situationer. Jag tror också han kan bli ett bra köp, men vi får se.

Tror du han startar direkt eller ska den äldre Wissa starta först som kan ligan?

Har bara sett hans highlights men jag gillar det jag ser verkligen. Rätt skicklig med bollen trots hans längd, bra skott, okej speed.

Tror Wissa startar, för att minska pressen på Woltemade men han kommer nog spelas in med tiden
Citera
2025-09-01, 22:07
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Wtf!

David Ornstein skriver att Nottingham värvat Zinchenko…

Trodde att det inte skulle gå igenom men glad för bådas sidor att detta hänt. Zinchenko förtjänar speltid, men platsar inte här längre och har för hög lön att inte vara involverad.

Det är ett lån då, inte köp. Hade föredragit ett köp, men bättre än inget.
Citera
2025-09-01, 22:16
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Det är ett lån då, inte köp. Hade föredragit ett köp, men bättre än inget.

Arsenal kan fortsatt inte sälja, det blir bara lån när spelare ska ut.

Sägs att Porto har ett obligatoriskt köp av Kiwior på runt 27 miljoner pund (eller om det var Euro) nästa sommar. Alltid nåt.

Så klart bra att bli av med lite lönekostnader även vid lån, men bättre få in lite dineros också.
Citera
2025-09-01, 22:23
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Arsenal kan fortsatt inte sälja, det blir bara lån när spelare ska ut.

Sägs att Porto har ett obligatoriskt köp av Kiwior på runt 27 miljoner pund (eller om det var Euro) nästa sommar. Alltid nåt.

Så klart bra att bli av med lite lönekostnader även vid lån, men bättre få in lite dineros också.

Yup kan inget annat än hålla med. Berta har gjort ett väldigt bra jobb, men säljandet är fortfarande under all kritik. Hade vi kunnat sälja fler och kanske fått in en ny vänsterytter så hade detta definitivt varit 10/10 fönster, men på grund av att säljandet var så dåligt så ger jag 9/10. Bredden på truppen är sjuk just nu, även med alla skador. Hoppas många kan bli friska till nästa match, landslagsuppehållet kom lägligt.

Hade gärna fått mer av Kiwior också, men ändå en bra deal eftersom Hincapie också är ett lån (t.o.m. utan att vara obligatoriskt enligt Ornstein).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in