2025-08-31, 11:35
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Vad tycker du själv om att dom kontaktar mamman och hyresvärd? jag anser att det är ganska rubbat.
Dom vill krossa Anjo & Rask det fattar alla men det ska bli intressant och se vad som händer i detta själv tror jag att både Anjo & Rask kommer stå kvar.

Dom kommer inte lyckas krossa Anjo & Rask.
Han gjorde det asså.. Kontaktade Mamman
Jag trodde det var ett skämt.
Citera
2025-08-31, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning

Ja så var det men hans mamma kan nog inte göra så mycket åt något laf Anjo är vuxen så jag vet inte hur det skulle kunna ändra på något.
Citera
2025-08-31, 11:41
Medlem
Citat:
Tycker det är underbart mamma behöver veta vad sin son pysslar med.
Beter man sig som barn behöver mamma kopplas in
Citera
2025-08-31, 11:47
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ult

NEJ! Det är sjukt gjort.
Och jag hoppas nu att Rask anmält dom i husbilen för stalking -
Stalkning är brottet olaga förföljelse och innebär att någon systematiskt förföljer, kartlägger eller smyger sig på en annan person genom upprepade brottsliga handlingar som är ägnade att kränka personens integritet.
Gränsen för stalking, eller olaga förföljelse, definieras av att en person upprepade gånger utsätts för oönskade och skrämmande handlingar som får personen att känna rädsla för sin egen säkerhet. Det kan handla om en kombination av olika brott som misshandel, hot, ofredande och hemfridsbrott, men även handlingar som inte i sig är brottsliga men som utgör en systematisk kränkning av en persons integritet och som den utsatta uppfattar som skrämmande eller störande.
Citera
2025-08-31, 11:52
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ult
Sant! Dessutom är det intressant att höra vad hon tycker om hans uppförande på YouTube när hon valt att ha med honom i föreläsningar om näthat och gärna ställer upp på hans kanal för att ta del av hans intjänade förtalspengar.

Hade hon varit en helt vanlig Rask (hemmafru) så hade det inte varit varken intressant eller relevant.
Citera
2025-08-31, 11:53
Medlem
denieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PopcornTime
HAHAHA Har Skilleras verkligen mejlat Anjos mamma?
Det måste vara rekord i att vara störd i huvudet
Vem som är 45 bast gör ens något sådant? Hahahaha

Psykopater, som blir lite trängda, har inga problem med att göra så. De ser inget fel med det, och de förstår inte hur fel det är.
Psykopater söker aktivt och ständigt efter privat och semi-privat interaktion med andra människor, "vänner" och främlingar.

Det är inte chockerande för mig att Skilleras mejlar Anjos mamma och skriver nedvärderande om Anjo i mejlet. Det är väntat och helt enligt en psykopats Modus Operandi att göra en sån sak. Det har likheter med att psykopaten Medvikt i sin "ursäkt" till Anjo rabblar upp massor av nedvärderande saker om Anjo. Det är så psykopater alltid gör, alltid när de gör något som de framställer att de gör i ett gott syfte så blandar de alltid ut det med sin psyksjuka störning.

Medvikts "ursäkt"-video till Anjo var exempelvis kryddad till bredden med giving with a goal och backhanded compliments.
Båda är rena skolboksexempel på psykologiska manipulation och, enligt wikipedia, så avser psykologisk manipulation vanligen antisociala beteenden med målsättningen att förändra tankeprocesserna eller beteendet hos andra genom dolda eller bedrägliga metoder. Så Medvikt uppvisade alltså med sin "ursäkt"-video ett antisocialt beteende. Det var svårt att missa det, såvida man inte är naiv och helt blind inför att läsa av andra människor.

Skilleras sitter garanterat och håller på mängder av PM, mejl och annan privat diskussion med alla i Temusekten, och kommer använda dessa hållhakar MOT dem samma sekund han får minsta lilla mothugg från någon av dem. ClueeNews ligger pyrt till, och är nog rädd just nu vad Skilleras ska publicera. Skilleras kommer däremot hålla på det så länge det går, men visar ClueeNews minsta tecken på att vända sig mot Skilleras mer så kommer vi får höra Skilleras "mangla" Cluee News i all oändlighet. Cluee News gör bäst i att bara få det överstökat, tycker jag. Men den som ligger närmast - nästa offer till att bli kastad under bussen av psykopaten - känner jag är Tony i Brott och Blandat. Med det är bara en känsla.

Märk väl i alla privata meddelanden mellan Medvikt och hans kollega, som Medvikt offentliggjorde, så skriver aldrig Medvikt något som kan användas mot honom själv. I alla privata meddelanden som en psykopat skickar så är de aldrig "den där vännen som öppnar upp sig och delar med sig av hemligheter som inte får komma ut" eller något annat som de litar på att deras "vänner" håller privat. Psykopater har inga äkta vänner och litar alltså aldrig på en vän. För en psykopat så är genuin vänskap noll värt.

Man bjuder helt enkelt inte dessa psykopater på hållhakar i form av privat interaktion, såvida man inte trivs med att i all framtid behöva underkasta sig dem av rädsla för att de annars kommer hämnas mot dig.

Skilleras och Medviktarna har däremot inget att hämta hos Anjo med den metoden, för det är tydligt att Anjo har synat dem för vilka dem är för länge sedan.
Senast redigerad av denied 2025-08-31 kl. 12:20.
Citera
2025-08-31, 11:56
Medlem
Citat:
NEJ! Det är sjukt gjort.
Stalkning är brottet olaga förföljelse och innebär att någon systematiskt förföljer, kartlägger eller smyger sig på en annan person genom upprepade brottsliga handlingar som är ägnade att kränka personens integritet.
Gränsen för stalking, eller olaga förföljelse, definieras av att en person upprepade gånger utsätts för oönskade och skrämmande handlingar som får personen att känna rädsla för sin egen säkerhet. Det kan handla om en kombination av olika brott som misshandel, hot, ofredande och hemfridsbrott, men även handlingar som inte i sig är brottsliga men som utgör en systematisk kränkning av en persons integritet och som den utsatta uppfattar som skrämmande eller störande.
Hahaha då borde hela den här tråden anmälas
Citera
2025-08-31, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Sant! Dessutom är det intressant att höra vad hon tycker om hans uppförande på YouTube när hon valt att ha med honom i föreläsningar om näthat och gärna ställer upp på hans kanal för att ta del av hans intjänade förtalspengar.

Hade hon varit en helt vanlig Rask (hemmafru) så hade det inte varit varken intressant eller relevant.
Det är ju inte en vilken mamma som helst, hon jobbar ju med nätettikett typ då är det väl rimligt att ställa en del frågor
Citera
2025-08-31, 12:05
Medlem
Citat:
NEJ! Det är sjukt gjort.

Vadå systematiska kränkningar och förföljelse? Anjo och Rask är bara analyserade. Känns lite som att Anjo och Rask är de nya Chrippa och Linnea.

Men känner sig Rask rädd och skrämd så hoppas jag att han anmäler detta till polisen.
Citera
2025-08-31, 12:14
Medlem
Citat:
NEJ! Det är sjukt gjort.

Håller med dig åka till Trosa bara för att Rask bor där, göra dokumentär och nu ska det hämtas saker från hyresvärden helt stört.
Citera
2025-08-31, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Håller med dig åka till Trosa bara för att Rask bor där, göra dokumentär och nu ska det hämtas saker från hyresvärden helt stört.
Åkte inte baronen själv till Joz hem och blockerade hans bil när han skulle ut från parkeringen? Tomtefar (jocki) var också inblandad om jag minns rätt.
Citera
2025-08-31, 12:35
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Vadå systematiska kränkningar och förföljelse? Anjo och Rask är bara analyserade. Känns lite som att Anjo och Rask är de nya Chrippa och Linnea.

Men känner sig Rask rädd och skrämd så hoppas jag att han anmäler detta till polisen.

Om han känner sig skrämd? Ja du har ett par som ska göra dokumentär om DIG
Ist för att jobba står killen och lyssnar på Rask.
Ja skulle fan bli lite rädd asså om ja hade dom där 2 flåsandes i nacken.
Har du blivit stalkad någon gång? Det är jävligt obehagligt.

Jag har blivit det av ett ex.. Jag fick fasen telefonnoja. Vågade inte
svara i telefon och kände mig osäker när jag gick ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in