2025-08-30, 14:06
Medlem
GreenBatterys avatar
Kallar alla för ”tönt” medan han själv alltid lägger till ”ja ba skoja” så fort han säger nåt han inte vill stå för men ändå kaxa.

Vilken. Tönt.
Citera
2025-08-30, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Choi.Chop
Jag såg första halvtimmen sen var jag tvungen att sova pga tiden.
Ok, då förstår jag. Tack för förklaringen!
Citera
2025-08-30, 15:09
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Kallar alla för ”tönt” medan han själv alltid lägger till ”ja ba skoja” så fort han säger nåt han inte vill stå för men ändå kaxa.

Vilken. Tönt.
Han projicerar sitt självhat pga fetma.

Ärligt, han lyckades inte ens gå ner i vikt genom en fetmaoperation, hur värdelös är man inte då?

Han kommer fan äta ihjäl sig innan han fyllt 50, tror inte ens han orkar gå upp för tre trappor utan att ta en paus.

Varför äter du ihjäl dig Anjo? Seriös fråga du borde söka hjälp för då du uppenbarligen inte förstår varför
Citera
2025-08-30, 15:20
Medlem
Undrar om Anjo är lika "tuff" utanför sin "studio-bubbla", personligen tror jag inte det. Bakom den där töntiga masken, som han drar på sig när han ska göra YouTube-videos, döljer sig en mycket liten person som har varit mobbad under hela sin uppväxt.
Kanske Anjo redan som liten började hitta på saker/ljuga för att fokusförflytta och få lite andrum från sina mobbare, fokusförflyttning är ju ett beteende som han verkar ha även som "vuxen".

Anjo har aldrig lyckats bli vuxen på riktigt, med tanke på hans beteende/sätt så känns det som att han har stannat upp i utvecklingen och fortfarande är i någon form av prepubertal ålder.
Det finns liknande beteenden hos Anjos "närmaste" också, exempelvis Rask, Motvikt, Vad är problemet samt Joakim och Wempa, alla verkar vara lite efter i utvecklingen. Det här ska föreställa vara vuxna människor mellan 35-50 år...

OT (handlar dock om Anjo också).
En användare frågar Motvikt i ett kommentarsfält:
"Vilken är din åsikt om att Anjo är misstänkt (av staten) för brott han begått på sin kanal?"

Motvikt svarar:
"Misstänkte är ju misstänkt och inget annat. Vet inte ens om han är det. Även om han skulle bli dömd hade det ju varit otroligt töntigt. Jag tror inte Temu behöver det, de behöver fler snuttefiltar OCH logga ut från internet för att må bättre."

Herrej*vl*r vilken fjolla! "Han" tycker det är töntigt att folk blir dömda för brott de begått/begår.
Undrar vem det är som behöver logga ut från internet...
Citera
2025-08-30, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meastro
Är det sant att Anjo som lajvar kanske en gång om året fick mer tittare än "Sveriges största streamer" trots att han körde lajven mitt i natten?
Anlitade min analytiker och matematiker i frågan och fick som svar att det måste betyda att Anjo nu har tagit över denna hedersvärda titel från sveriges numera näst största streamer

23:00 är inte mitt i natten.
Axel skojar med sitt "största" förstår att du inte fattat det.
Jag anlitade också en analytiker Anjo har i snitt 4 visningar per prenumerant de senaste 30 dagarna, Axel har 63.
Citera
2025-08-30, 15:40
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
23:00 är inte mitt i natten.
Axel skojar med sitt "största" förstår att du inte fattat det.
Jag anlitade också en analytiker Anjo har i snitt 4 visningar per prenumerant de senaste 30 dagarna, Axel har 63.
Axel är ”Sveriges största politik- och dramaslafsstreamer”. Lite för många ord och bokstäver för att Badbollen ska minnas…
…”ä ja ba skoja!”
Citera
2025-08-30, 15:43
Medlem
Tänk er Anjo uppkrupen på julbordet med ett rött äpple i munnen.

Hahaha
Citera
2025-08-30, 15:46
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Tänk er Anjo uppkrupen på julbordet med ett rött äpple i munnen.

Hahaha
Skulle vara tillräckligt för att mätta 150 personer.
Citera
2025-08-30, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Skulle vara tillräckligt för att mätta 150 personer.

150 blinda personer då eftersom han är så vansinnigt ful.

Det är bara suggan Lisen som kan uppskatta sin galt. Lika barn leka bäst.
Citera
2025-08-30, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Så han la upp live:n i alla fall.

Varför? Han bevisar ju bara hur dålig koll och hur skör och butthurt han är.

”Mest bollar har PR haft!”
Anjo menar att när han dundrar fram och förtalar och ljuger så ska man bara ta det som PR. Han förstår inte varför det inte är lämpligt att Medviktarna reagerar på hans senaste förtalsvideo.

Han förstår inte.

Han kommer förstå. Tråkigt bara att han offrar hela sin familj när han är en kränkt skör horunge på YouTube.

Det kommer ta tid men det beror på att han envisas med att göra bort sig ännu mer så utredningarna måste kompletteras.

Återigen: Han förstår inte.

Ridå.

EDIT: ”Jag anmäler inte förtal! Jag är ingen tönt!”
Men lille vän, du har inte blivit förtalad så det hade inte spelat någon roll om du hade gjort det men det förstår du inte heller.

Anjo verkar ju vara i en prepubertal ålder så man ska nog inte förvänta sig för mycket av honom...

På tal om något annat som benäms PR (inte en person). Anjo förstår heller inte uttrycket "All PR är inte bra PR", han förstår inte att det han håller på med kommer sänka honom. Negativ publicitet kan skada hans varumärke och rykte, istället för att undvika dålig publicitet så söker han upp den.

Tror att det bästa han kan göra just nu, är att be om ursäkt till alla han förtalat/mobbat och skapet drev mot samt bemöta all kritik han fått på ett vuxet sätt. Kan dock vara svårt när han utvecklingsmässigt är 10-12 år.

CamoSweden har gjort en bra video på YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=slP2fpH9yrw
Citera
2025-08-30, 15:55
Medlem
Anjo är verkligen så otroligt körd så man kan knappt tro det är sant.

Anjo lajvar verkligheten verkar det som, han förstår inte att han är så tillintetgjord och bortgjord så snart kommer nog inte ens svenska A-laget som kollar på YouTube livestreams mitt i nätterna tro på hans fantasifulla historier.
Citera
2025-08-30, 17:24
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Tror att det bästa han kan göra just nu, är att be om ursäkt till alla han förtalat/mobbat och skapet drev mot samt bemöta all kritik han fått på ett vuxet sätt. Kan dock vara svårt när han utvecklingsmässigt är 10-12 år.
Ja, det kommer aldrig hända. Han kommer sjunka med sitt skepp, skrikandes ”aj dånt givv ä fakk, ä ja ba skoja!!”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in