2025-08-30, 13:55
Medlem
Anktalares avatar
Idag har “Donald Trump is dead” blivit en viral trend på X. Det handlar inte om några bekräftade nyheter, utan rykten som fått fart av att Trump hållit sig borta från offentligheten, spekulationer kring hans hälsa och olika memes. Extra uppmärksammat är JD Vances kommentar om att han är redo att ta över “if, God forbid, a terrible tragedy” skulle inträffa, vilket tolkats som en märklig signal mitt i allt detta.

Vad tror ni bara digitala rykten som spårat ur, eller ligger det något mer bakom? Jag tror alltså inte på ryktena i sig, men kanske ligger någon större operation närmre sanningen?
Citera
2025-08-30, 13:59
Medlem
kalkryggars avatar
Var får du det ifrån att detta trendar på X?

Jag tror du har hittat på hela historian. Förmodligen för att skrämma oss till hur det skulle bli om mascaran Vance skulle ta över. Han är ju trots att Trump är en idiot sju resor värre.
Citera
2025-08-30, 14:05
Nä tror inte man skulle hemlighålla Trumps frånfälle. Möjligen att man skulle utnyttja det till att skylla det på demokraterna eller nån annan grupp.

Men hemlighålla? Nä, för stor apparat för att det skulle lyckas.
Citera
2025-08-30, 14:06
Medlem
Svammels avatar
Trumpeten har inte visat sig offentligt sedan i tisdaga enligt vad som säs. Klart det blir rykten. Kanske har han behandlig för sina besvär vem vet.
Citera
2025-08-30, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anktalare
Vad tror ni bara digitala rykten som spårat ur, eller ligger det något mer bakom? Jag tror alltså inte på ryktena i sig, men kanske ligger någon större operation närmre sanningen?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...r-blamarket-pa

Jag är ganska säker på att folk spekulerar utifrån blåmärket, och tolkar det som ett möjligt tecken på ett mer allvarligt hälsoproblem.
Citera
2025-08-30, 14:09
Medlem
Anktalares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Var får du det ifrån att detta trendar på X?

Jag tror du har hittat på hela historian. Förmodligen för att skrämma oss till hur det skulle bli om mascaran Vance skulle ta över. Han är ju trots att Trump är en idiot sju resor värre.

Du får googla själv, men det har trendat under natten.

Jag skriver ju själv att jag inte tror på det... Men det är intressant att han varit borta och vad JD vance skrev på X.
Citera
2025-08-30, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svammel
Trumpeten har inte visat sig offentligt sedan i tisdaga enligt vad som säs. Klart det blir rykten. Kanske har han behandlig för sina besvär vem vet.
Han kanske i hemlighet är i förhandlingar i någon av konflikterna och vill inte ha mediauppmärksamhet vilket kan störa dessa?
Citera
2025-08-30, 14:17
Medlem
Brukar trenda att olika kända människor har gått bort. Störda individer som gillar att sprida den dyngan.
Citera
2025-08-30, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
Han kanske i hemlighet är i förhandlingar i någon av konflikterna och vill inte ha mediauppmärksamhet vilket kan störa dessa?
Tror du? Det låter som nåt apelsinmannen aldrig brytt sig om tidigare….
Citera
2025-08-30, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvoellersaab
Tror du? Det låter som nåt apelsinmannen aldrig brytt sig om tidigare….
En tanke bland andra, han har ju "chockat" förr
Citera
2025-08-30, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
En tanke bland andra, han har ju "chockat" förr
Ja det vore en chock. Han brukar ju vara mer inriktad på uppmärksamhet än att uppnå nåt vettigt resultat.
Citera
2025-08-30, 14:36
Medlem
Florerade också på flera livechattar på Youtube i går kväll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in