Flashback bygger pepparkakshus!
2025-08-30, 14:36
Medlem
Warmanes avatar
Kan vara att han är sjuk bara. Men förhoppningsvis har han inte långt kvar. Gammal, överviktig och inkontinent med konstiga blåmärken på händerna.
Citera
2025-08-30, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvoellersaab
Ja det vore en chock. Han brukar ju vara mer inriktad på uppmärksamhet än att uppnå nåt vettigt resultat.
Får tydligen även uppmärksamhet när han inte syns....
Citera
2025-08-30, 14:54
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anktalare
Du får googla själv, men det har trendat under natten.

Jag googlade och fick inte upp något om det.

Citat:
Jag skriver ju själv att jag inte tror på det... Men det är intressant att han varit borta och vad JD vance skrev på X.

Tror du inte på att det "trendat"? Låter knepigt för du skriver själv att det skulle ha trendat. Så tråden är bara en bluff från dig då. Är det så man ska tolka det?
Citera
2025-08-30, 14:55
Medlem
Trump löd inte putins befallningar fullt ut och trillade ut från ett fönster?
Träffad av en golfboll?
Råkade sätta en Taco i halsen?
Så många möjligheter!
Citera
2025-08-30, 14:56
Medlem
MMXXIIIs avatar
Det var ju samma rykten om Biden och Putin förut. Båda lever.

Karln har väl feber och ligger och slaggar..
Citera
2025-08-30, 14:58
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Idag har “Donald Trump is dead” blivit en viral trend på X. Det handlar inte om några bekräftade nyheter, utan rykten som fått fart av att Trump hållit sig borta från offentligheten, spekulationer kring hans hälsa och olika memes. Extra uppmärksammat är JD Vances kommentar om att han är redo att ta över “if, God forbid, a terrible tragedy” skulle inträffa, vilket tolkats som en märklig signal mitt i allt detta.

Vad tror ni bara digitala rykten som spårat ur, eller ligger det något mer bakom? Jag tror alltså inte på ryktena i sig, men kanske ligger någon större operation närmre sanningen?
Han är helt enkelt förbannad för att juristerna knäppt honom på den brandgula näsan, för hans sätt att hantera tullar... Gissar jag.
Nu planerar han väl ett svar och nytt idiotiskt motdrag.
Citera
2025-08-30, 14:59
Medlem
ReijoHervonens avatar
Han verkar ha problem med utslag eller nån hudsjukdom på händerna. Knappast nått livshotande.
Citera
2025-08-30, 15:08
Medlem
Anktalares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag googlade och fick inte upp något om det.

Tror du inte på att det "trendat"? Låter knepigt för du skriver själv att det skulle ha trendat. Så tråden är bara en bluff från dig då. Är det så man ska tolka det?

https://letmegooglethat.com/?q=trump...ad+trends+on+x
Citera
2025-08-30, 15:09
Medlem
Kombinerar man Waran med några misslyckade golfsvingar så blir det nog så. Inte för att hcp3 spelare brukar ha dålig golfsving så vi behöver kanske omvärdera hans golf handicap?
Citera
2025-08-30, 15:13
Medlem
Inte har väl den mörka sidan lyckats denna gång? lite orolig blir man ju efter alla försök att röja undan honom som de gjort.
Citera
2025-08-30, 15:21
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
Han verkar ha problem med utslag eller nån hudsjukdom på händerna. Knappast nått livshotande.

Trump har fått diagnosen kronisk venös insufficiens, vilket skulle kunna förklara blåmärkena på presidentens händer.
Citera
2025-08-30, 15:39
Medlem
MomsPlusSkatts avatar
Womp womp, hur funkar det, när kan Vance ta över? Trump har varit gaggig länge, det är gamla gubbar vi pratar om här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in