2025-08-27, 15:00
Medlem
Fyfan, jag tycker så otroligt synd om dottern, som suttit på Instagram och försökt få kontakt med sin pappa som ignorerat henne totalt. Vilket ärkesvin!

Motståndarlags supportrar borde göra tifon med en gigantisk bild på henne när man möter AIK.
Citera
2025-08-27, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManySuchCases
Hoppas någon riktig catchy ramsa kokas upp i antingen djurgården eller hammarbys supporterled.
Hur AIK supportrarna inte vänt han ryggen är uppseendeväckande då han även är tjock och dålig fotbollsspelare.
Jag hoppas också på det! Jag tror dock att många av de egna supportrarna är ordentligt trötta på Guidetti vid det här laget. Han kostar mycket pengar och presterar väldigt dåligt. Lär inte bli något förnyat kontrakt där inte. Då blir det nog uppror i supporterleden.

Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Fyfan, jag tycker så otroligt synd om dottern, som suttit på Instagram och försökt få kontakt med sin pappa som ignorerat henne totalt. Vilket ärkesvin!

Motståndarlags supportrar borde göra tifon med en gigantisk bild på henne när man möter AIK.
Håller med, det är ofattbart vidrigt. Kan inte förstå hur man kan göra så och ändå lyckas sova om nätterna.

Jag har tänkt samma tanke. En enorm bild på dottern och en passande text. Tillräckligt stor för att det ska vara omöjligt att missa både på plats men också från TVn. Då kan ju media inte ignorera det längre.
Citera
2025-08-27, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1

Hon borde rikta sin ev ilska mot modern som födde henne utan faderns vilja.
Citera
2025-08-27, 17:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
Efter att ha beskådat fru Guidettis snapchat så kan jag med säkerhet säga att hon bryr sig inte det minsta om någonting. I skrivande stund springer hon runt med en skitig fleecetröja, flottigt hår och smaskandes på vedervärdiga vego-chips.

Uppenbar försvarsmekanism där de försöker att framställa sig som oberörda. I domen framkommer det hur de ansökt om att handlingarna skulle bli sekretessbelagda men fick avslag av rätten.
Om de skulle vara så obrydda som de försöker framstå så skulle de inte försökt tysta ned detta med så desperata medel.

Johns fotbollskarriär i snart över pga hans ålder, tvivlar på några TV-uppdrag efter detta avslöjande, eller fotbollstränare uppdrag när det hela avslutade med ett fiasko i AIK. Då är Sannas sociala medier de får leva på i framtiden och i samband med det behöver dem hålla skeendet uppe på snapchat
Citera
2025-08-27, 17:58
Medlem
ManySuchCasess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Ja morsan, du borde aborterat mig!
Den store fotbollsspelaren Johhny G ville inte att jag skulle få leva!
Skjut mig nu i skallen så är ordningen återställd.
Citera
2025-08-27, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManySuchCases
Ja morsan, du borde aborterat mig!
Den store fotbollsspelaren Johhny G ville inte att jag skulle få leva!
Skjut mig nu i skallen så är ordningen återställd.
Barn ska komma till genom två personers vilja. En bråkdel av alla knull är till för att avla barn.
Citera
2025-08-28, 07:23
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Jag har all respekt för kvinnor som väljer livet när de blir gravida. Västvärldens problem är att motsatsen är normen.

John Guidetti är den ende som är klandervärd.
Citera
2025-08-28, 12:59
Medlem
BluePonyGirls avatar
Det här envisa ryktet var alltså sant?

Länken till domen här i tråden funkar inte längre, någon som sparade den och kan ladda upp?
Citera
2025-08-28, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BluePonyGirl
Det här envisa ryktet var alltså sant?

Länken till domen här i tråden funkar inte längre, någon som sparade den och kan ladda upp?

Har tyvärr ingen länk. Men källa är:
Dom i mål T 2531-24 meddelad per 2025-06-09, Nacka Tingsrätt. Offentlig handling, ej belagd med sekretess
Citera
2025-08-29, 00:45
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Breanna Reck som är mamma till Guidettis första barn, verkar lyckats stryka via ancestry.com att John är pappan. Är det någon som vet mer om detta eller vart man kan läsa mer om det?

Minns också en bild där man supertydligt kunde se att han var hennes pappa.

Varför fortsätter han förneka och inte ta sitt ansvar?

Tjena Robban. Allt är bevisat nu och han har erkänt dottern. Vet inte om du sett det.

Citera
2025-08-29, 22:52
Medlem
Synd detta inte fick mer uppmärksamhet
Citera
2025-08-30, 00:10
Medlem
Iaghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sessovic
Synd detta inte fick mer uppmärksamhet

Extremt synd ja.

Total AIK-supporter här, trodde det här var rykte bara.

Men sant. Den jäveln nonchalerar och blockar mor till hans dotter och dottern senare i åratal.

När domen kommer så replikerar aset med att det kan betala child support från och med domen tills dottern är myndig. Mamman ska betala insurances själv. Skulle dottern bli allvarligt sjuk kan han tänka sig att betala halva kostnaden.

Mamman har betalt själv i 14 år för kostnader inkl försäkringar för dottern!

Skulle idioten få en enda minut speltid till i AIK igen så bara dör jag inombords. Avskyr mig själv för hur mycket jag har supportat honom förut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in