2025-04-10, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heavyloadz
Varför skulle man vllja ha sin kuk sugen av en man om man är hetero?

Det vill man inte om man är straight, men på BC finns det väldigt många bögar som antingen tror att det är så eller har någon slags fantasi om att sexa med hetero-killar.

Som väl är, går det att spärra killar från att skriva till dig, annars blir du ständigt kontaktad av förhoppningsfulla bögar, även fast du är hetero.
Citera
2025-04-10, 23:11
Medlem
heavyloadzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum442
Det vill man inte om man är straight, men på BC finns det väldigt många bögar som antingen tror att det är så eller har någon slags fantasi om att sexa med hetero-killar.

Som väl är, går det att spärra killar från att skriva till dig, annars blir du ständigt kontaktad av förhoppningsfulla bögar, även fast du är hetero.

aha då fattar jag
Citera
2025-06-27, 19:22
Medlem
Har funderat länge på en sak men tyvärr inte lyckats få några entydiga svar.

Många män skriver "hej läget", och jag svarar "tack bra, hur är det med dig då?".
Får till svar "bra", sen inget mera och heller ingen fråga.
Varför skrev han till mig från första början om han inte ville något?

Tidigare så har jag svarat mera utförligt men har lärt mig att det inte är lönt när mannen skriver så kort och utan interjektioner till en början, så jag bemöter honom i samma stil som han skriver till mig, kort och utan mening.

Finns det någon manlig logik kring att man gör så här, eller är det bara ett idiotiskt beteende som ingen förstår varför dom har?
Oavsett, tror man att man får en annan människas intresse genom att skriva så kort och betydelselösa saker, varför inte berätta om sig själv och varför man skriver och vad man hoppas på?

Tacksam för seriösa svar på frågan, för det är rätt vanligt att män skriver i stil med vad jag ordagrant angett för att sen tystna...
Citera
2025-07-09, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix

Många män skriver "hej läget", och jag svarar "tack bra, hur är det med dig då?".

Tidigare så har jag svarat mera utförligt men har lärt mig att det inte är lönt när mannen skriver så kort och utan interjektioner till en början, så jag bemöter honom i samma stil som han skriver till mig, kort och utan mening.

Finns det någon manlig logik kring att man gör så här, eller är det bara ett idiotiskt beteende som ingen förstår varför dom har?
Oavsett, tror man att man får en annan människas intresse genom att skriva så kort och betydelselösa saker, varför inte berätta om sig själv och varför man skriver och vad man hoppas på?

Tacksam för seriösa svar på frågan, för det är rätt vanligt att män skriver i stil med vad jag ordagrant angett för att sen tystna...

Hej. Dom vet inte hur dom ska föra en konversation vidare. Jag tror dom är intresserade av dig. Försök skriva lite mer.

Lycka till i sex-dejtingens värld
Citera
2025-07-21, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heavyloadz
Varför skulle man vllja ha sin kuk sugen av en man om man är hetero?

Inte så superhett jag vet men de är duktiga på det, det får ju vara en någorlunda fräsch snubbe i så fall.
Citera
2025-07-30, 21:04
Medlem
Är romantikportalen.se än riktig sida, eller är tjejer där bara bots?
Citera
2025-08-21, 15:58
Medlem
zebra121s avatar
Jag har sexdejtat/sextat en hel del tidigare i mitt liv (även om det nu är något år sedan). Vissa tjejer är svårare än andra att komma till det stadiet. Hade dock flera brudar under några år som jag verkligen gillade att skriva med och som kåtade upp oss.

Underbart i stunden. Har kvar några skärmdumpar från den tiden. Något jag aldrig vill tappa.
Citera
2025-08-26, 14:17
Medlem
Citat:

Ingen som har någon rimlig input på detta fenomen?
Utgår från att man inte har nå bättre för sig för det tycks inte ligga någon strategi bakom det hela?
Seriöst intresserad av att veta vad som driver en till att göra detta och vad man tror sig uppnå med det, då jag har svårt att tro att någon kvinna nappar på så intetsägande första-kontakt...
Citera
2025-08-26, 16:02
Medlem
Citat:
Ingen som har någon rimlig input på detta fenomen?
Utgår från att man inte har nå bättre för sig för det tycks inte ligga någon strategi bakom det hela?
Seriöst intresserad av att veta vad som driver en till att göra detta och vad man tror sig uppnå med det, då jag har svårt att tro att någon kvinna nappar på så intetsägande första-kontakt...

Jag har lite svårt att uttala mig om ett sådant fenomen, för jag skulle själv aldrig göra så.
Jag har dock en gissning baserat på observationer hos folk som är vana vid att chatta och inte andra typer av kommunikation. När dessa individer ska skriva ett brev eller ett foruminlägg, tnederar dem att skriva korta meningar och posta ofta. I en del forum kan man se att individer som ibland postar en mening i varje inlägg.
Kan det vara sådant beteende? Det enda jag annars kan tänka mig är att du har kommit i kontakt med folk med ovanligt lågt IQ.
Citera
2025-08-28, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum442
Jag har lite svårt att uttala mig om ett sådant fenomen, för jag skulle själv aldrig göra så.
Jag har dock en gissning baserat på observationer hos folk som är vana vid att chatta och inte andra typer av kommunikation. När dessa individer ska skriva ett brev eller ett foruminlägg, tnederar dem att skriva korta meningar och posta ofta. I en del forum kan man se att individer som ibland postar en mening i varje inlägg.
Kan det vara sådant beteende? Det enda jag annars kan tänka mig är att du har kommit i kontakt med folk med ovanligt lågt IQ.

Det låter som en inte helt orimlig förklaring i alla fall.
Vill inte gärna påstå att många män på sexkontaktsidor har lågt IQ, men många har svårt att skriva mer än några enstaka ord och då förstår jag om många tycker det är svårt att få kontakt.
Ofta vill kvinnor ha lite kött på benen för att få en känsla av mannen, och med bara "hej läget" utan stor bokstav och utan frågetecken låter det väldigt ointressant och nonchalant.
Särskilt om man tänker på att många män här tycker att kvinnor överlag är dåliga på att konversera när det gäller vanligt dejting, och jag upplever att väldigt många män är dåliga på att konversera när det gäller sexdejting.

Men är mera troligt individuellt om man är kommunikativ eller inte, och om man förväntar sig att den andre ska göra jobbet åt en?
Lite kul när en man sökte en kommunikativ kvinna och jag svarade, men han var då inte kommunikativ för fem öre så varför han önskade en sån kvinna undrar jag...
Citera
2025-08-29, 21:42
Medlem
Jag och min fru har inte haft sex sedan minst 20 år tillbaka. Hon har helt tappat intresset och har gjort sig så ointresserad och oattraktiv som möjligt för att slippa. Är det då fel att mig att söka sex på annat håll?
Citera
2025-08-29, 22:38
Medlem
heavyloadzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbsolutVodka12
Jag och min fru har inte haft sex sedan minst 20 år tillbaka. Hon har helt tappat intresset och har gjort sig så ointresserad och oattraktiv som möjligt för att slippa. Är det då fel att mig att söka sex på annat håll?

20 år?! Vad i helsike. Skilj dig medans tid är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in