Citat:
Ursprungligen postat av
dagensjudas
Närmar sig slutet för Bloggbevakning? Igår postade Camilla tre inlägg om kärleksbrev på raken, idag två identiska om två olika influencers som reser ensamma. I kommentarerna klagar folk på att det känns AI-skrivet och någon skrev en lååång kommentar om att bloggen inte är sig lik längre här om dagen och flera stämde in.
Det enda som drar kommentarer är ÖS-inläggen där Camilla lägger upp en selfie på sig själv och där kommentarsfältet fungerar som ett slags forum.
Ser fram emot Bloggbevakningsdöden och det ger mig tyvärr en del skadeglädje att Camillas inkomst minskar och att de fick byta ner sig till ett billigare hus.
Vad kommer Camilla att göra i framtiden tror ni? Kommer hon försöka hålla sig relevant? Hon har verkligen fått en röst som "granskare" och "kritiker" som hon inte alls förtjänar. Bloggen och Camilla är ett sådant intressant fenomen som jag bara inte kan sluta följa. Hoppas att det blir graven för bloggen snart.
Jag uppfattar inte henne som speciellt kunnig inom något ämne. Hon vill väl gärna klassa sig själv som journalist, men det är det sista hon är.
Hon kan inte formulera en mening på egen hand ens. Bara dessa torra sammanfattningar av andras text. Magert.
Hoppas se henne i kassan på ICA längre fram.