Citat:
Ursprungligen postat av
KaffeeKat
"Hur har dina bidrag varit annorlunda är CamCams?", den fråga ställer alltså denna The Real Hmm. Jadu, det svaret jag kan komma på är att det är en ganska stor skillnad på att ha skrivit några kommentarer som inte varit särsklit bra och att vara personen bakom en plattform som är fylld med kommentarer som inte är så bra, samt sina egna inlägg som inte är så bra. Hur kan man inte se den skillnaden, den är väl ganska uppenbar för de flesta?
Det är som att ställa sig fråga hur det som en enskild av Hitlers soldater gjorde är annorlunda från det som Hitler gjorde. För att dra en väldigt långdragen liknelse (nej jag liknar inte Camilla vid Hitler så håll er lugna, men vissa verkar behöva att man är övertydlig.).
Precis! Camilla bär det yttersta ansvaret. Det som står kvar i kommentarsfältet står där för att hon har låtit det stå där. Hon lägger över ansvaret på läsarna nu när kritiken flödar.
När hennes svar inte fungerade och hon blev ytterligare ifrågasatt drog hon till med:
Bloggbevakning / 2019-06-08 22:19
För att gränsen tyvärr långsamt flyttats framåt utan att jag reagerat på det tillräckligt.