2025-08-27, 16:30
Medlem
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/ot...272652a50&ei=9

Citat:
Under en kvällsintensiv trafikkontroll i stadsdelen Fechenheim avslöjade polisen en rad oväntade överträdelser. Medan de flesta förväntar sig att se traditionella trafikbrott, som fortkörning bland bilar, var det istället en förare av en elcykel, en så kallad pedelec, som skapade mest uppmärksamhet.

Vad tycker ni om detta tilltag?
Citera
2025-08-27, 16:44
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inuit11
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/ot...272652a50&ei=9

Vad tycker ni om detta tilltag?
Tycker att han kanske hade bråttom?

Hade jag varit snuten hade jag låtit honom fortsätta och köra ihjäl sig. Ifs. tur jag inte är snut, för för någon oskyldig kunde ju kommit i vägen för idioten, skulle bli fula bucklor om han körde in i en oskyldig bil tex.
Citera
2025-08-27, 17:10
Medlem
Klas-Vegass avatar
Några fick väl upp sina zundapp i 100 knyck.

Varför skall dagens kids vara sämre? Måste vara skakigt som fan med så lätt fordon dock
Citera
2025-08-27, 17:13
Medlem
Jag fick hjälp av en kompis med mc för länge sedan och kom upp i ca 80 km/h med min cykel. Fastän jag hade broms på både fram och bakhjul så var min bromssträcka typ 40 meter längre än mc:n.
Citera
2025-08-27, 17:49
Medlem
TröttSvensks avatar
De där jävla elcyklarna, elmopederna och elsparkcyklarna som folk köper som har svinstarka motorer och går i +70 lätt är en olycka som bara väntar på att hända.
Snorungar kör i 90 på gångbanan osv.
En idiot körde sin el fatboy på trottoaren utanför mitt bostadsområde varje morgon och varje kväll.
Trängde bort både barnvagnar och barn och gamla.
Men en morgon var fällan gillrad, två polisbilar dök upp och prejade in honom, han jävla elcykel/moped/mc åkte bärgningsbil och han fick gå iväg med lite papper i handen.
Har inte sett honom sen dess.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in