Men jag säger ju att vi pratar om olika saker. Du pratar om gräs och jag pratar om hasch. Angående gräs håller jag med. Men ett hegge Kief går på 1150kr men nu har jag 50g kvar, så nu behöver jag bara köpa en 10a isolat. Sist betalade jag 2800kr för allt.
Visst det kanske inte är det bästa jag har rökt direkt. Men det funkar tillräckligt bra för att röka till vardags. Får jag får 30g extra varje månad föredrar jag det. Jämfört med exempelvis det hasch som såldes på gatan, särskilt den där la mousse varianten. Då är mitt bra jävla mycket bättre och jag skulle inte klara mig hela månaden annars. Hade jag haft ekonomin möjligtvis men att inte riskera ringa innehav överväger allt. Men man torskar självklart för att man rökt.
Citat:
Ursprungligen postat av
janer2k
Förstår inte riktigt vad du menar. Pratar vi frf om lagliga nät shops eller vanligt röka? Vet inte vart man kan köpa thca gräs med andra cannabinoider+ terpener för så billigt. Dom flesta shopsen säljer 5or för 600 kr o kanske någon rabatt på 1400 för 15 🥲 och nu pratar jag om hampa buds med thca isolat inget annat