2025-08-15, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notwanted
Just det. Det är stalkarna som ska söka vård för sitt sadistiska tvångssyndrom.
De är som en flock hyenor. Fula och elaka, bara förstör för andra och för Sverige, för samhället.
En skam.

Du tycker inte det är en smula överdrivet att säga att "de" förstör för samhället?

99.999% av alla människor påverkas inte ett dugg av det springer omkring en handfull med lirare som fått för sig att de är "gang-stalkade".
Citera
2025-08-15, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Du tycker inte det är en smula överdrivet att säga att "de" förstör för samhället?

99.999% av alla människor påverkas inte ett dugg av det springer omkring en handfull med lirare som fått för sig att de är "gang-stalkade".

Nej, det tycker jag inte. Det skulle inte du heller tycka om du visste hur de är organiserade, vilka de hämtar och lämnar sin information till.
Eller jo, det skulle du nog.
Citera
2025-08-15, 21:10
Medlem
Citat:
Nej, det tycker jag inte. Det skulle inte du heller tycka om du visste hur de är organiserade, vilka de hämtar och lämnar sin information till.

Jag är helt övertygad om att du inte har någon som helst aning "hur de är organiserade, vilka de hämtar och lämnar sin information till.". Du vet ju inte ens vilka "de" är, det enda du vet är att du tror dig vara förföljd av "de".

Men för all del, kör hårt:
Vilka är dom och hur är de organiserade?
Och framför allt undrar jag hur du känner till saker som ingen annan känner till. Vilken fakta baserar du dina slutsatser på?

Citat:
Nej, det tycker jag inte.

Du har ingen som helst insyn i hur "gang-stalking" påverkar samhället.
Senast redigerad av WilleGarvin 2025-08-15 kl. 21:17.
Citera
2025-08-16, 16:37
Medlem
Absolut. Det är en gammal företeelse. En blandning av människor i olika positioner i samhället, med paranoida drag gemensamt och någon annan faktor som förenar dem. Hat och skräck för vissa grupper.
Det utgör deras agenda.

Kolla vad de åstadkommit här. Morjärvsmannen. Vilka resurser de här sjuka ”gangstalkarna” tar i anspråk.
Byskvaller och rysskräck säger de i SR.
Jag säger målmedveten ryktesspridning och judehat.
Välj själva, men vakna framförallt upp.
https://www.sverigesradio.se/artikel/4600689
https://www.gunnarwestergren.com/work/sanfrid-lekte-med-spo
Citera
2025-08-16, 18:22
Medlem
Citat:

Citat:
Absolut. Det är en gammal företeelse. En blandning av människor i olika positioner i samhället, med paranoida drag gemensamt och någon annan faktor som förenar dem. Hat och skräck för vissa grupper.
Det utgör deras agenda.

Kolla vad de åstadkommit här. Morjärvsmannen. Vilka resurser de här sjuka ”gangstalkarna” tar i anspråk.
Byskvaller och rysskräck säger de i SR.
Jag säger målmedveten ryktesspridning och judehat.
Välj själva, men vakna framförallt upp.
https://www.sverigesradio.se/artikel/4600689
https://www.gunnarwestergren.com/work/sanfrid-lekte-med-spo

Märkligt förtydligande på hur "de är organiserade, vilka de hämtar och lämnar sin information till. ", jag fattar faktiskt inte ett skit om organisationen.

Och det där med rysskräck och judehat passar ju inte in för fem öre i vad andra TI's påstår. De pratar om juggehatare, feminister, anti-kristna, ryssar, satanister och en hel del annat. Jag vill nog påsta att både motiv och organisation är en högst subjektiv uppfattning hos er TI's och ni är i allra högsta grad oense om både motiv och organisation.
Citera
2025-08-16, 19:24
Medlem
Citat:
De är som en flock hyenor. Fula och elaka, bara förstör för andra och för Sverige, för samhället.
En skam.
Tror inte det finns några "dom" mer än i ditt huvud.
*Vad har du blivit utsatt för?
*Av vem?
*Varför

Inga självnämnda TI har kunnat svara på dessa frågor. Din tur.
Citera
2025-08-17, 18:59
Medlem
Citat:
En skam.

Dom gör inte det här enbart för att dom är elaka, det är agenda bakom, det här är en depopulation agenda. Vilket i slutändan ska bli så att det bara existerar slavar och eliten 🤔

Det finns många olika sätt att uppnå detta man vill få bort vissa typer av människor som tänker själva och tänker kritiskt dom har koncentrerat sig på vissa folk grupper och religioner speciellt den kristna religionen är speciellt hårt utsatt.

Gang stalkarna är en grupp "bödlar" som utför ett jobb åt eliten som eliten inte själva vill utföra. Dom är bödlar för att dom mördar dig långsamt och hindrar dig från att leva ett fulländat liv.

Det finns så kallade gang stalking familjer som gör detta i flera generationer deras avkomma förväntas fortsätta med detta sedan när föräldrarna går i pension 🤔
Citera
2025-08-18, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Dom gör inte det här enbart för att dom är elaka, det är agenda bakom, det här är en depopulation agenda. Vilket i slutändan ska bli så att det bara existerar slavar och eliten 🤔

Det finns många olika sätt att uppnå detta man vill få bort vissa typer av människor som tänker själva och tänker kritiskt dom har koncentrerat sig på vissa folk grupper och religioner speciellt den kristna religionen är speciellt hårt utsatt.

Gang stalkarna är en grupp "bödlar" som utför ett jobb åt eliten som eliten inte själva vill utföra. Dom är bödlar för att dom mördar dig långsamt och hindrar dig från att leva ett fulländat liv.

Det finns så kallade gang stalking familjer som gör detta i flera generationer deras avkomma förväntas fortsätta med detta sedan när föräldrarna går i pension 🤔

Du uttrycker lite dramatiskt. Blir nog ignore på dig också.
Citera
2025-08-18, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin

Jag tycker inte att läckor från myndigheter är något ”trams”.
Jag vill inte ha det och annan korruption. Så enkelt är det för mig.
Citera
2025-08-22, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ess87
Nej de är utbildade poliser de kan ej göra dig illa.
Vad har du för info om de? Jag är gangstalkad av de. De säger att de är förre detta poliser och det kanske stämmer då. Jag har fått utstå väldigt mycket. De har flippat mig vid flera tillfällen genom tex säga att de har någon från min familj och de gör allt möjligt mot denne och de låter mig "lyssna på det" om och om igen hur de ber om hjälp eller hur mycket blod det är.

Jag hade kunnat skriva en bok i hur deras procedur går till. Det är nästan omöjligt att inte bli påverkad då de kan manipulera ens kropp. De kan ändra hjärtrytmen eller påverka saker inuti en.
De kör hårt med en under några dagar sedan låter de en återhämta sig och de då också blir vänligare för att sedan ändra allt igen och psyka en och får en att göra nästan vad som helst.
Citera
2025-08-22, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Ti är det samma som dåre. Du kommer inte hitta en enda som inte motsvarar psykpatienter med CP inlägg .

Beträffande Bryan Tevs egna uppladdade dokument så blev han utslängd från Tyskland för han saknade pengar och skrek saker som gjorde att han klassades som säkerhetshot. En retardo som blivit utslängd från fyra länder, Har för mig jag läste ikommentsrsfälten ena var en baltisk stat där han vid inresa sagt att han bara skulle till ryska amnassaden för att söka asyl 🤣🤣🤣

Nej kolhydrater, fett och olja är inte biovapen och han har själv stoppat i sig det. Jag äter bara lite pasta för att kunna sova också.

Den som inte varit TI:s förstår inte hur detta känns när någon vet vad du tänker hela tiden, snackar med dig "i din hjärna" nästan 24/7. Spelar upp hemska ljud på hur dina vänner och familjen blir mördade och våldtagna och du kan inte bara stänga av det så de kan köra det dag efter dag efter dag.
De kan flippa dig på några dagar. Man får psykos av detta till slut! De kan sänka dig så du känner dig som att du har ingenting kvar i livet. Att de dödat hela din familj. Att de tatt ifrån dig allt du äger. Det är ett helvete att vara TI. Jag kan fortfarande inte tro att det är sant men jag har spelat in de så jag kan lyssna på mina inspelningar och höra vad de pratar om även om det är mycket brus så svårt att tyda men jag har bevis på att de finns på riktigt och att det inte handlar om psykos.
Citera
2025-08-23, 05:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scorpio78
Den som inte varit TI:s förstår inte hur detta känns när någon vet vad du tänker hela tiden, snackar med dig "i din hjärna" nästan 24/7. Spelar upp hemska ljud på hur dina vänner och familjen blir mördade och våldtagna och du kan inte bara stänga av det så de kan köra det dag efter dag efter dag.
De kan flippa dig på några dagar. Man får psykos av detta till slut! De kan sänka dig så du känner dig som att du har ingenting kvar i livet. Att de dödat hela din familj. Att de tatt ifrån dig allt du äger. Det är ett helvete att vara TI. Jag kan fortfarande inte tro att det är sant men jag har spelat in de så jag kan lyssna på mina inspelningar och höra vad de pratar om även om det är mycket brus så svårt att tyda men jag har bevis på att de finns på riktigt och att det inte handlar om psykos.

De är över en halv miljon personer i Sverige så du kommer ingenstans med dina inspelningar om du spelar in där du är för dessa samtal är menade för dig. De ställer sig bara på rätt avstånd när de snackar osedda och springer du ut ser de ju din telefon röra på sig mot deras håll men är det en granne så snackar denne mot ditt håll med väggen emellan. Stänger du av mobilen larmas alla nära sista position. Saker de lovar eller hot har lika mycket värde som att de sticker så fort du kommer ut. De får inte söka kontakt med dig skarpt eller inleda konversation men de får svara.

Vill du leka detektiv använd buggar, väggavlyssning osv. Ej nätanslutet och koppla dem inte heller till en enhet som någonsin blir nätansluten. Du kan också rota igenom deras sopor. Ha det bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in