2025-08-26, 12:16
Medlem
MarcoStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53....so what
Öppet i tanken räknas inte! Handling däremot... så varsågod att redovisa dina inhysta gäster.

Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
svara på frågan. hur många blattar o afrikaner fick bo hos dig och äta gott gratis, svara nu

Jag bor i 2 r o k så jag har tyvärr inga rum att hyra ut. Men det behövs inte heller. Enligt en rapport nyligen finns det över 20 000 tomma lägenheter som är inflyttningsklara.
Citera
2025-08-26, 12:17
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenverAirport
Blev ännu värre i Storbritannien efter att de lämnade.

Det har ingenting med avskaffat medlemskap i EU att göra - premiärminster Boris Johnson öppnade för mer invandring till Storbritannien.
Citera
2025-08-26, 12:18
Medlem
DenverAirports avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Det har ingenting med avskaffat medlemskap i EU att göra - premiärminster Boris Johnson öppnade för mer invandring till Storbritannien.

Ok. Trodde största anledningen de gick ur var för att komma tillrätta med invandringen.
Citera
2025-08-26, 12:19
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrTragisk
SD:s väljare är så hjärndöda så de märker ingenting.
De är män som sitter på en stubbe ute i skogen och skjuter ekorrar och shetlandsponnyer.

Hela SD bygger på minskad invandring som primärt löfte till väljare. Som uteblir.
Och deras väljare? De fattar ingenting. Helt blåsta.

Hur många hade röd beviljat 😉
Citera
2025-08-26, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarcoStar
Jag bor i 2 r o k så jag har tyvärr inga rum att hyra ut. Men det behövs inte heller. Enligt en rapport nyligen finns det över 20 000 tomma lägenheter som är inflyttningsklara.
alltså är svaret , du hjälpte 0 .
Citera
2025-08-26, 12:21
Medlem
MarcoStars avatar
Citat:
alltså är svaret , du hjälpte 0 .

Jag jobbar ideellt åt en förening och hjälpte även till under flyktingkrisen, så jag har hjälpt många. Dessutom har jag jobbat med rekrytering i kommunal sektor och hjälpt hundratals utrikesfödda att komma i arbete.

Så vad har du gjort?
Citera
2025-08-26, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HugoZHackenbush
Det gjorde du först efter flera påpekanden. Alltså var du lite väl ivrig bakom tangenterna från början, eller hur? 😉
jag noterar att du vägrar svara .
Citera
2025-08-26, 12:23
Medlem
HugoZHackenbushs avatar
Citat:
jag noterar att du vägrar svara .
Notera vad du vill. Du har varit vårdslös med sanningen vilket flera noterat. Det påverkar naturligtvis din trovärdighet.
Citera
2025-08-26, 12:25
Medlem
Citat:
Jag jobbar ideellt åt en förening och hjälpte även till under flyktingkrisen, så jag har hjälpt många. Dessutom har jag jobbat med rekrytering i kommunal sektor och hjälpt hundratals utrikesfödda att komma i arbete.

Så vad har du gjort?
förstod att du skulle komma med detta dravell , när det hela handlade om hur många araber och afrikaner du släpat hem och öpnnat ditt hjärta för , nu har du iofs deklarerat att antalet i själva verket är 0.
Citera
2025-08-26, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
SD stödjer den borgerliga regeringen, dom sitter inte i den. Skyll på Uffe istället.

Sjuklövern är det som för in alla svenskhatande utlänningar. Där ligger problemet.
Vilka jobbar på invandrarverket?
Arbetr eller studerar dom
Hur försörjs dom?
Vilka är dom som kommer hit från vilka länder?
Senast redigerad av mikael2 2025-08-26 kl. 12:34.
Citera
2025-08-26, 12:32
Medlem
MarcoStars avatar
Citat:
förstod att du skulle komma med detta dravell , när det hela handlade om hur många araber och afrikaner du släpat hem och öpnnat ditt hjärta för , nu har du iofs deklarerat att antalet i själva verket är 0.

Varför skulle jag ta hem folk? Jag bedriver inget vandrarhem.

Det här handlar om att du gnäller över en situation som du själv är med och orsakar - bidragsberoendet, utanförskapet och våldet. Det är du och dina trångsynta jämlikar som skapar den samhällskollaps vi står inför. Egentligen borde vi ta ifrån DIG medborgarskapet, så att dravlet om folkutbyte verkligen blir en självuppfyllande profetia. Kan vi inte bara dumpa dig i Sydsudan eller Somalia? Jag lovar att du slipper socialdemokrati där.
Citera
2025-08-26, 12:33
Medlem
Citat:
Varför skulle jag ta hem folk? Jag bedriver inget vandrarhem.

Det här handlar om att du gnäller över en situation som du själv är med och orsakar - bidragsberoendet, utanförskapet och våldet. Det är du och dina trångsynta jämlikar som skapar den samhällskollaps vi står inför. Egentligen borde vi ta ifrån DIG medborgarskapet, så att dravlet om folkutbyte verkligen blir en självuppfyllande profetia. Kan vi inte bara dumpa dig i Sydsudan eller Somalia? Jag lovar att du slipper socialdemokrati där.
åter igen slingrar du dig ur frågan. kan säga också att du är för mycket och ingen orkar höra eller läsa dit dravel längre.
Senast redigerad av chunky000 2025-08-26 kl. 12:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in