2025-08-26, 11:52
Medlem
MarcoStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53....so what
GJORDE DU DET DÅ? ÖPPNADE DITT HJÄRTA OCH HEM?

DU är en oärlig skitstövel!

Mitt hjärta är alltid öppet.

Men SD-rassarna har valt att hellre försörja invandrarna än att släppa in dem på arbetsmarknaden, så då får det bli så.
Citera
2025-08-26, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarcoStar

Men SD-rassarna har valt att hellre försörja invandrarna än att släppa in dem på arbetsmarknaden, så då får det bli så.
svara på frågan. hur många blattar o afrikaner fick bo hos dig och äta gott gratis, svara nu
Citera
2025-08-26, 11:55
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarcoStar

Öppet i tanken räknas inte!
Handling däremot... så varsågod att redovisa dina inhysta gäster.
Citera
2025-08-26, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 53....so what
Öppet i tanken räknas inte!
Handling däremot... så varsågod att redovisa dina inhysta gäster.
macrostar är en bluff ,
Citera
2025-08-26, 12:05
Moderator
Meijis avatar
Rubrik förtydligad.

Utgången rubrik: 250 000 uppehållstillstånd har beviljats under Sd's styre!

/Moderator
Citera
2025-08-26, 12:05
Medlem
HugoZHackenbushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
det där är inte sant , 2015 släpade moderaterna hit över 1,5 miljoner bidragstagare öppna era hjärtan om någon kommer i håg.
Och just där framgick det att du är ett agiterat troll. 1,5 miljoner 2015 … Fakta är att 163.000 sökte asyl i Sverige 2015. Året EFTER ”öppna era plånböcker-talet”.
Citera
2025-08-26, 12:07
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
Jimmie är ett mästertroll nästan Trump klass då han lyckats lura så många att lägga rösten på honom.
Om ännu fler hade lagt sin röst på honom hade det kanske sett annorlunda ut, sitter man inte i regeringen är handlingsutrymmet begränsat.

Tyvärr ser jag inte SD som mogna att styra över vår ekonomi och utrikespolitik ännu, annars hade dom nog fått min röst…
Citera
2025-08-26, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HugoZHackenbush
Och just där framgick det att du är ett agiterat troll. 1,5 miljoner 2015 … Fakta är att 163.000 sökte asyl i Sverige 2015. Året EFTER ”öppna era plånböcker-talet”.
om du noterar att jag angivit korrekt antal dvs 2-miljoner sedan 2008 så tycker jag vi kan vara överens om det och sluta med påhopp. och vad menar du konkret med året efter.
Senast redigerad av chunky000 2025-08-26 kl. 12:10.
Citera
2025-08-26, 12:09
Medlem
DenverAirports avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReklamApaNeger
EU är ett stort problem, idioterna i Bryssel skickar hit en massa odugliga niggers. Sverige skulle må bättre av att gå ur EU.

Blev ännu värre i Storbritannien efter att de lämnade.
Citera
2025-08-26, 12:10
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppdoggydog
https://frihetsnytt.se/250-000-uppeh...-svar-chockar/

https://www.fokus.se/aktuellt/asplin...allstillstand/

Vad tycker ni om Sd's misslyckande? Inget av de löften, ex minskad invandring, ut med kriminella, stoppa anhöriginvandringen har genomförts!? Istället lovar de 600 000kr till de som utvandrar? Sjuka och gamla får svälta! Detta invandringsvansinne måste ta slut men det gör det inte. Det är verkligen mycket snack liten verkstad.

Vad tror ni blir konsekvenserna av förd politik?

M, KD och L är inte intresserade av att minska massinvandringen.

Ludvig Aspling säger i intervjun:

"Jag vet med hundra procents säkerhet att Moderaterna genomför de här åtstramningarna mestadels för att de måste, för att kunna regera med stöd av SD. De är inte alls lika intresserade som vi av att lösa migrationsproblemen ... står det inte i Tidöavtalet är regeringen inte speciellt intresserad av frågan...

Svartarbete, skenanställningar ... är ett av de mest uppenbara missbruken – men regeringen gör ingenting eftersom det inte finns med i Tidöavtalet
".
Citera
2025-08-26, 12:12
Medlem
HugoZHackenbushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
om du noterar att jag angivit korrekt antal dvs 2-miljoner sedan 2008 så tycker jag vi kan vara överens om det och sluta med påhopp. och vad menar du konkret med året efter.
Det gjorde du först efter flera påpekanden. Alltså var du lite väl ivrig bakom tangenterna från början, eller hur? 😉
Citera
2025-08-26, 12:15
Medlem
TELAVIV91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Två med uppehållstillstånd bor just nu i min lägenhet. Det är två elitstudenter från Tyskland som pluggar ett halvår på universitetet i Sverige via erasmusprogrammet.

Min dotter pluggar engelska i Sydney i Australien och har ett års uppehållstillstånd där.

Man kan på kommentarerna i tråden utläsa exakt vilken IQ de som skriver har, det tillhör normal IQ att förstå vad ett uppehållstillstånd är.

Sverige har under M+SD minst antal asylanter sedan 1980-talet.
https://www.ekuriren.se/nyheter/inri...40-ar/jnevw7nj
De enda partier som vill öka antalet asylanter är MP + V + C. De hjärndöda partierna.
Inte någon av de tre nämnda torde ha ett vanligt uppehållstillstånd, speciellt inte tyskarna. Om de två tyskarna finns med i statistiken som invandrade och din dotter som utvandrade är det fel på upplägget med statistiken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in