2025-09-15, 02:26
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denied
Vänta lite, va? Ursäkta? Haha, det där kan ju bara inte stämma. Så alla som uttrycker att de tycker att Nick Alina gör ett bra jobb kan förvänta sig att få Skilleras hängades som ett fån på deras arbetsplats? Nej, det där är bara för dumt för att vara sant, t.o.m. för dumt för att vara Skilleras - jag tror dig inte.
Anledningen som jag har fattat det är att skoförsäljaren som nämner medvikt och skilleras i varje video senaste månaderna, uppmanar följare att trakassera, ringa arbetsplatser för att få folk sparkade.
Samtidigt har han blockat temugänget innan dom ena hade skrivit till han.

Otroligt fegt att vara stor i munnen sen blocka alla man pratar om. Syftet att besöka Al Bundy i skobutiken var för att visa upp att dom är riktiga människor och se hur feg han är i verkligheten.

Snuskgubben hälsade för att sen gömma sig på lagret.
Temugänget gick då ut, tanken var aldrig att ställa till med en scen och ingen spelade in detta.
Citera
2025-09-15, 02:37
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Anledningen som jag har fattat det är att skoförsäljaren som nämner medvikt och skilleras i varje video senaste månaderna, uppmanar följare att trakassera, ringa arbetsplatser för att få folk sparkade.
Samtidigt har han blockat temugänget innan dom ena hade skrivit till han.

Otroligt fegt att vara stor i munnen sen blocka alla man pratar om. Syftet att besöka Al Bundy i skobutiken var för att visa upp att dom är riktiga människor och se hur feg han är i verkligheten.

Snuskgubben hälsade för att sen gömma sig på lagret.
Temugänget gick då ut, tanken var aldrig att ställa till med en scen och ingen spelade in detta.

Tror inte på det där med att Motvikt ska ha uppmanat någon att besöka folk på jobbet, m.m. Om du inte kan bevisa det så kommer jag betrakta det som påhittat.

Och ska Anjo och Rask hälsa på Axel då, eftersom han nämner dem i varje video sen långt tillbaka? Låter som afrikamanslogik.
Senast redigerad av Iq75 2025-09-15 kl. 02:40.
Citera
2025-09-15, 06:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iq75
Tror inte på det där med att Motvikt ska ha uppmanat någon att besöka folk på jobbet, m.m. Om du inte kan bevisa det så kommer jag betrakta det som påhittat.

Och ska Anjo och Rask hälsa på Axel då, eftersom han nämner dem i varje video sen långt tillbaka? Låter som afrikamanslogik.

Sa inte Motvikt att en viss lärare inte passade att jobba som det och ville att folk skulle upplysa rektor och kollegor om saken?
Citera
2025-09-15, 08:28
Medlem
Lite synd är det om Axel faktiskt, som spenderar stor del av sitt liv åt att prata om Anjo, Motvikt och Rask och när han väl kommer utanför dörren kan han inte hålla sig från att dessutom försöka komma i fysisk närkontakt med någon av dem som hela hans tillvaro bygger på, och så spenderar han sina timmar i frihet (från tangentbordet) på att sitta och glo som ett fån, som att han aldrig har varit hemifrån förr. Även Anjo har sagt att Nick Alinia gör ett bra jobb, så då borde Skilleras även åka till Norrköping och sitta och glo på Anjo på avstånd, om han skulle vara konsekvent i sitt beteende. Hela Temusekten, 3-4 tusen tangentbordskrigare, borde känna sig trygga i att det är moraliskt och etiskt korrekt att åka och sätta sig i Norrköping i hopp om att få en glimt av Anjo när han hämtar eller lämnar barnen.
Citera
2025-09-15, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regsvr32
Lite synd är det om Axel faktiskt, som spenderar stor del av sitt liv åt att prata om Anjo, Motvikt och Rask och när han väl kommer utanför dörren kan han inte hålla sig från att dessutom försöka komma i fysisk närkontakt med någon av dem som hela hans tillvaro bygger på, och så spenderar han sina timmar i frihet (från tangentbordet) på att sitta och glo som ett fån, som att han aldrig har varit hemifrån förr. Även Anjo har sagt att Nick Alinia gör ett bra jobb, så då borde Skilleras även åka till Norrköping och sitta och glo på Anjo på avstånd, om han skulle vara konsekvent i sitt beteende. Hela Temusekten, 3-4 tusen tangentbordskrigare, borde känna sig trygga i att det är moraliskt och etiskt korrekt att åka och sätta sig i Norrköping i hopp om att få en glimt av Anjo när han hämtar eller lämnar barnen.

Här, mina vänner ,har vi ytterligare en person som tar små fakta och fyller ut med sina egna fantasier.

Bryr sig inte ett dugg om Anjo. Utan lever efter devisen att "fiendens fiende är min vän".
Citera
2025-09-15, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denied
Vänta lite, va? Ursäkta? Haha, det där kan ju bara inte stämma. Så alla som uttrycker att de tycker att Nick Alina gör ett bra jobb kan förvänta sig att få Skilleras hängades som ett fån på deras arbetsplats? Nej, det där är bara för dumt för att vara sant, t.o.m. för dumt för att vara Skilleras - jag tror dig inte.

Nä det stämmer inte det du tror. Motvikt har pratat och haft en massa åsikter om Skilleras och Medvikt precis som Anjo, samt blockat de över allt. De besökte hans arbetsplats så de kunde prata då de var blockade överallt. Men Motvikt kunde inte stå för sina åsikter som han säger på sociala media utan sprang hem.

Sen sa Skilleras att motvikt inte kan ha bekymmer med det då Motvikt tycker det är okey när Nick åker till folks jobb. Men det är inte enda anledningen.

Han ville prata ut men som sagt det är för jobbigt för dessa herrar, de trivs att sitta framför en kamera och moderera chattar och när verkligheten kommer ikapp springer man och gömmer sig.
Citera
2025-09-15, 09:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Här, mina vänner ,har vi ytterligare en person som tar små fakta och fyller ut med sina egna fantasier.

Bryr sig inte ett dugg om Anjo. Utan lever efter devisen att "fiendens fiende är min vän".

En exakt beskrivning av Skilleras.
Citera
2025-09-15, 09:47
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Sa inte Motvikt att en viss lärare inte passade att jobba som det och ville att folk skulle upplysa rektor och kollegor om saken?
Låter mer som Rask men ok köper att Motvikt kan ha sagt liknande dumheter ändå
Citera
2025-09-15, 09:49
Medlem
GreenBatterys avatar
Kanon också att Anjo höjer Nick Alinia till skyarna som ”en riktigt bra journalist”.

För att visa sig tuff också så klagar han på att ingen kommer till honom i Norrköping. Massor med idiotiska kommentarer (som vanligt) med tillägget ”…äh ja ba skojja.” och fejkskratt från en butthurt loser.
Citera
2025-09-15, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
En exakt beskrivning av Skilleras.

Det får du förklara närmare.

Vad har Axel för likhet med dessa postare i denna tråd som inte känner till Anjo tidigare och enbart skriver pga hat mot Axel/Haveristerna.

Man kan nästan tro att det är de nazze-rasistiska judehatarna som utnyttjar Anjo och Anjo är lika lättledd och dum som en ko.
Citera
2025-09-15, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iq75
Det är så du förhåller dig till Axel annars

Nix, jag har följt det här dramat och Anjos kriminella karriär sedan 2023.

Väntar med spänning på att han och Rask ska ställas inför rätta.
Citera
2025-09-15, 09:57
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Nix, jag har följt det här dramat och Anjos kriminella karriär sedan 2023.

Väntar med spänning på att han och Rask ska ställas inför rätta.
Oj vad länge hahaha

Du backar Axel bara för att han ger sig på dina hatobjekt

Rask och Anjo suger men backar inte någon tjomme med afrikansk logik ändå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in