Citat:
Ursprungligen postat av
mutemute123
Övergrepp mot tjejer är ju inte det enda han har sysslat med 🤮
Om jag förstår det hela rätt så har medviktarna spelat in förlåt videon innan dom pratade om Anjos död och vad barnen och Lisen skulle känna?
Det framgår inte, av det jag har tagit del av, om de faktiskt dessutom spelade in "ursäkt"-videon i förväg, men som Medviktarna skriver till Robins (Medvikt) kollega så var det planerat i förväg att de skulle släppa en ursäkt-video och tanken var att de på något invecklat sätt, med detta, skulle framställa Anjo som en person som inte kan be om ursäkt. Det hela är så sinnessjukt att det är svårt att ta in. Man undrar ju vad som pågår i huvudet på så galna människor. Jag tycker det att det är roligt, för min egen skull, att de väljer att behålla sin YouTube-kanal efter alla dessa katastrofala övertramp. Medviktarna är lite som den där andra Anjo-hataren, Dumpen-Colin, som vägrar inse hur sjuk i huvudet han själv är:
https://www.youtube.com/watch?v=RYdtO9ncqeE&t=66s
Medviktarna verkar ha tillräckligt med förstånd att de tog bort, eller dolde, sina två videos - den sinnessjuka videon om Anjos familj och deras fejkade ursäkt. Men de har inte tillräckligt med förstånd att radera hela sin kanal, så på sätt och vis saknar de lika mycket självinsikt som Colin.