2025-08-25, 12:56
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Och sedan vakna du helt svettig?
Du vill kalla det krig. Vi får väl se?
Frågar igen.. - När händer det?
Sa inte Anjo själv ”krig” i sin video? Om han inte gjorde det så ber jag om ursäkt.

När det händer vet man inte men utredningen fortgår. Titta på Chrippa.
Citera
2025-08-25, 12:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Som du inte kan svara på. För att du är en efterbliven idiot.

Tänk efter lite innan du skriver och gör dina inlägg, så måste du inte editera dem i efterhand hela tiden.

Har du friterat hjärnan med tiktok eller nåt?
Citera
2025-08-25, 12:59
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Webhotell
Tänk efter lite innan du skriver och gör dina inlägg, så måste du inte editera dem i efterhand hela tiden.

Har du friterat hjärnan med tiktok eller nåt?

Du förstår väl att man är klok, om man redigerar sina inlägg. Det krävs lite eftertanke för det. Något som du, aldrig kommer ha förmågan att ha.

Dina inlägg och dina svar till mig, kan bli mycket mer begripliga då.

Just nu så framstår du som en riktig idiot.
Citera
2025-08-25, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Sa inte Anjo själv ”krig” i sin video? Om han inte gjorde det så ber jag om ursäkt.

När det händer vet man inte men utredningen fortgår. Titta på Chrippa.

Vill inte titta på Chrippa.
Ja vi får se vad och när något händer?!
Citera
2025-08-25, 13:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Du förstår väl att man är klok, om man redigerar sina inlägg. Det krävs lite eftertanke för det. Något som du, aldrig kommer ha förmågan att ha.

Dina inlägg och dina svar till mig, kan bli mycket mer begripliga då.

Just nu så framstår du som en riktig idiot.

Vad duktig du är!
Citera
2025-08-25, 13:06
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Vad duktig du är!

Nej, jag är inte duktig. Men jag vet vad som är lagbrott eller ej.

Något, som ni som diggar Anjo, bör lära er...
Citera
2025-08-25, 13:07
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Förstår att hon blir kränkt av sånt meddelanden. Men så äckligt skrivet tycker jag inte det är, inga påhopp eller taskiga ord.
Stör mig att han inte använder stor bokstav i början av ord.

Hon kritiserade Anjo med gråten i rösten pga hans film och jämförde det med skjutningen i Örebro. Som jag hela uppfattade det var att hon skulle bli känd kvinnokämpe.

Sen blev hon utsatt för ett drev av Anjo och istället för att stå på sig så la hon sig platt direkt. Sen jobbar hon för att dämpa internethat och drev men är själv med och sprider saker.
Har jobbat med en som påminner om henne. Har alltid rätt, allt är alltid andras fel, deras åsikter ska alltid höras högre än andra. Alltid ett offer även när det är dom som kastat kvistar på elden. Nu står hon bakom en som hatar feminister, förtalar & mobbar..

Önskar hon ett fint liv, är glad jag inte är i hennes krets.

Citat:
Så jävla tragiskt att du simpar för en psykopat.

Den tragiska är du, som delar ut epitet till någon som du inte känner.
Det var ett bra och koncist meddelande som bara idioter som dig, kan misstolka.
Citera
2025-08-25, 13:25
Medlem
denieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Övergrepp mot tjejer är ju inte det enda han har sysslat med 🤮

Om jag förstår det hela rätt så har medviktarna spelat in förlåt videon innan dom pratade om Anjos död och vad barnen och Lisen skulle känna?

Det framgår inte, av det jag har tagit del av, om de faktiskt dessutom spelade in "ursäkt"-videon i förväg, men som Medviktarna skriver till Robins (Medvikt) kollega så var det planerat i förväg att de skulle släppa en ursäkt-video och tanken var att de på något invecklat sätt, med detta, skulle framställa Anjo som en person som inte kan be om ursäkt. Det hela är så sinnessjukt att det är svårt att ta in. Man undrar ju vad som pågår i huvudet på så galna människor. Jag tycker det att det är roligt, för min egen skull, att de väljer att behålla sin YouTube-kanal efter alla dessa katastrofala övertramp. Medviktarna är lite som den där andra Anjo-hataren, Dumpen-Colin, som vägrar inse hur sjuk i huvudet han själv är:
https://www.youtube.com/watch?v=RYdtO9ncqeE&t=66s

Medviktarna verkar ha tillräckligt med förstånd att de tog bort, eller dolde, sina två videos - den sinnessjuka videon om Anjos familj och deras fejkade ursäkt. Men de har inte tillräckligt med förstånd att radera hela sin kanal, så på sätt och vis saknar de lika mycket självinsikt som Colin.
Citera
2025-08-25, 13:31
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denied
Det framgår inte, av det jag har tagit del av, om de faktiskt dessutom spelade in "ursäkt"-videon i förväg, men som Medviktarna skriver till Robins (Medvikt) kollega så var det planerat i förväg att de skulle släppa en ursäkt-video och tanken var att de på något invecklat sätt, med detta, skulle framställa Anjo som en person som inte kan be om ursäkt. Det hela är så sinnessjukt att det är svårt att ta in. Man undrar ju vad som pågår i huvudet på så galna människor. Jag tycker det att det är roligt, för min egen skull, att de väljer att behålla sin YouTube-kanal efter alla dessa katastrofala övertramp. Medviktarna är lite som den där andra Anjo-hataren, Dumpen-Colin, som vägrar inse hur sjuk i huvudet han själv är:
https://www.youtube.com/watch?v=RYdtO9ncqeE&t=66s

Medviktarna verkar ha tillräckligt med förstånd att de tog bort, eller dolde, sina två videos - den sinnessjuka videon om Anjos familj och deras fejkade ursäkt. Men de har inte tillräckligt med förstånd att radera hela sin kanal, så på sätt och vis saknar de lika mycket självinsikt som Colin.

De tog bort sin ursäkt-till-Anjo-video, för att Anjo återigen begick ett övertramp.

Men både du och Anjo och hans efterblivna följare, är för dumma för att förstå det.
Citera
2025-08-25, 13:40
Avslutad
Citat:
i alla fall, du gör förstås som du vill, men kommer det någon dum skit från dig, anjo eller någon av hans hundar om att vi ska ha pressat dig till att kräva en ursäkt från anjo sả kan du ju räkna med att jag kommer att mangla videor där jag avkräver dig bevis på detta på samma sätt som jag manglat videor om att anjo och rask ska styrka sina påståenden. det är ärligt talat vilket som för mig, men om du inte vill vara inblandad i något drama sá kanske du borde fundera över vad du håller på med.
Äckelpäckel

Rakt och ärligt tycker jag.

Du har verkligen lyckats befästa din ställning som retard med väldigt få poster här på forumet, grattis!

Citat:
Ursprungligen postat av denied
De saknar all form av självinsikt.

Precis som du
Citera
2025-08-25, 13:55
Medlem
Citat:
Sett porrbilderna ännu?
Hur är detta relevant?
Men antar att du hört Anjo nämnt dessa bilder och de tuppar dig och försöker påvisa att du sett dem.
Vilken jävla lallare du är
Citera
2025-08-25, 14:05
Medlem
denieds avatar
Citat:
Sett porrbilderna ännu?

Lite märkligt att OF-bilderna inte har spridits ens till Flashback ännu - vad jag vet. Så det var det, inte så mycket belägg för påståendet att "sekten sprider runt nakenbilderna på min fru" som Medvikt gnyr och gnäller om hela tiden.

Dröjer väl några sekunder innan Medviktarna har kommit på en ny brilliant idé och "plan" i stil med deras förra "masterplan":

"Nu ska vi gå ut och vara totalt sjuka i huvudet och spekulera i att Anjos 3-åriga dotter kommer tycka Äntligen! om deras pappa Anjo dog, bara för att kunna planera in en ursäktvideo .. 3. ??.. 4. ?? 5. Profit!",

och istället köra sin nya "masterplan":

"Nu vet jag! Vi sprider dina OF-bilder själva på flashback, och påstår att det är Anjo som har spridit bilderna till Flashback för att.. 3. ?? 4. ?? 5. PROFIT!"

Tänk om man kunde jacka in sig i tankarna hos dessa personer och tanka hem vad de faktiskt går och tänker på. Det vore en hemsk upplevelse att ta del av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in